Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Stauffenberg #57 üzenetére

    Te milyen GTA-t moddoltál?

    Az első 3 db 3D-s rész alatt Renderware motor van. Ezekben a R* saját img formátumban van, amit a imgtool bont ki, csomagol vissza, ami mellé kell a listázófájl is. Ha jól rémlik valami dir kiterjesztése volt.
    A kocsik két fájlban vannak benne: egy dff és txd. Az utóbbi a textúra, ami a GTAIII esetében egy 32bites RGBA kódolt png, a Vice City alatt 24-es.
    A dff fájlokat két program tudja generálni: a 3DS Max vagy a ZModeller.
    A fordítás, illetve a szöveget gxt-ben vannak kódolva, ami nagyon nem szöveges fájl. :N Annyira nem, hogy komplett adatbázis szerkesztőt kellett írni minden részhez külön.
    Igen, a player skint lehetett editálni sima képszerkesztővel, de ennyi. A mapping mellé még van egy ipl fájl meg van valami párja, de meg nem mondom ennyi év után. Rég raktam át a Vice City-t a SanAndreasba. Aztán az scm scriptelésnél feladtam...:DD

Új hozzászólás Aktív témák