Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz zs4k0s3mb3r #47 üzenetére
Az Outcast-nél egy fullHD támogatást és egy kis textúra húzást el tudnék viselni Mai napig imádom ezt a játékot, csak idegesítő, hogy a monitoromon nem élvezhetem teljes képernyőn..
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz zs4k0s3mb3r #47 üzenetére
Nyami, a lemezeim a polcon vannak, de annyira szanaszéjjel járattam őket régen, hogy már alig olvashatók. Le is vadászom ezeket. Q3 motornál meg emlékeim szerint a textúrák átdolgozása sem egy nagy tudomány, lehet egyszer rámegyek arra, hogy megnövelem a felbontásukat és finom élesítést nyomok rá. Egy modern vason a Photoshop mennyi idő alatt végez automatizálva 600 megabájtnyi textúrával? +100% méret +50% élesítés. Kíváncsi vagyok mi sülne ki ebből.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz zs4k0s3mb3r #53 üzenetére
Én sem gondoltam, hogy ennyire egyszerű lenne. Én nagyon régen programoztam utoljára, soha nem is érdekelt, de anno csináltunk vizsgamunkát úgy, hogy Q3 motorhoz készítettünk modokat. Ez a textúra felbontás növelés meg csak amiatt jutott eszembe, hogy ne alacsony felbontású mosott textúrákat kelljen nézni. Drasztikus minőségjavulást ez sem okozna, de szemmel láthatóan élesebbek lennének a textúrák, ha részletesebbek nem is.
Amúgy ilyen szempontból a GTA3 meg a Vice City volt nagyon poénos. Ott sima BMP-ben voltak tárolva a textúrák, ráadásul a karakter textúrája mindenféle rejtegetés nélkül ott volt szabadon. Akkor még hülye voltak a grafikához, de büszke voltam magamra, hogy a főhős ruházatát átfestettem más színűre, meg csináltam neki körszakállat.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz zs4k0s3mb3r #56 üzenetére
Semennyire sem volt "komoly" az amit moddingként műveltünk. Ha a játék engedte, akkor néha belepiszkáltam. Kicseréltem skineket, olykor nekiálltam lefordítani. GTA megint jó példa, mert csak egy szál TXT-ben ("jegyzettömb fájlban") tárolta a feliratokat. Ezért is működik a mobilos GTA-ban a fordítás ami PC-hez készült, mert ott is egy TXT-ben van minden felirat.
De ott volt a Mafia, amihez volt egy kliens, hogy kivenni és visszatenni tudjuk a 3D modelleket (főleg autókat). Eleinte csak a moddolt autókat pakoltam be amiket letöltöttem, de ezek megnyithatók voltak a legtöbb 3D modellező szoftverrel és néha én is belepiszkáltam.
De én sosem voltam nagy programozó. Suliban muszáj volt tanulni, de engem sosem izgatott. Mindig jobban érdekelt a filmvágás, grafika, 3D világa. Aztán fotós-filmes lettem és már nem kell programoznom.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz zs4k0s3mb3r #59 üzenetére
Én programozó vagyok sajnos: biztosíthatlak, hogy oktatás szintjén a közelébe nem fogsz érni, ha csak célirányosan nem a 3D-s motorokat akarod tanulni. OpenGL vagy DirectX programozást kéne nagyon komolyan tanulni mellé. Mind a kettőhöz a C++ felsőfokú ismerete szükséges. Ne akarj 3D-a motort írni, mert belépő szinten is 10k sor egy ilyen forrás...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz zs4k0s3mb3r #61 üzenetére
Nekem meg az, hogy baromi rossz fejszámoló vagyok, így egy írásbeli osztásnál is vért izzadok, ezért rendszerint hülyének néznek. Hogy lehet valaki programozó, ha a matek nem megy ugye. Nem tehetek róla, arra nem áll rá az agyam... Na de fejbe leszünk vágva, ha szétoffoljuk a a topickot...