Új hozzászólás Aktív témák
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Te milyen GTA-t moddoltál?
Az első 3 db 3D-s rész alatt Renderware motor van. Ezekben a R* saját img formátumban van, amit a imgtool bont ki, csomagol vissza, ami mellé kell a listázófájl is. Ha jól rémlik valami dir kiterjesztése volt.
A kocsik két fájlban vannak benne: egy dff és txd. Az utóbbi a textúra, ami a GTAIII esetében egy 32bites RGBA kódolt png, a Vice City alatt 24-es.
A dff fájlokat két program tudja generálni: a 3DS Max vagy a ZModeller.
A fordítás, illetve a szöveget gxt-ben vannak kódolva, ami nagyon nem szöveges fájl. Annyira nem, hogy komplett adatbázis szerkesztőt kellett írni minden részhez külön.
Igen, a player skint lehetett editálni sima képszerkesztővel, de ennyi. A mapping mellé még van egy ipl fájl meg van valami párja, de meg nem mondom ennyi év után. Rég raktam át a Vice City-t a SanAndreasba. Aztán az scm scriptelésnél feladtam... -
zs4k0s3mb3r
csendes tag
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Engem pont hogy a programozás érdekel. Gépészmérnök leszek, nem tudom mennyi lesz a programozás, de önszorgalomból biztos tanulni fogok Remélem eljutok odáig, hogy legalább megértsem egy pl Quake mod forráskódját.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest