Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Teljesen egyetértek veled ebben.
Viszont az élethű animációt sokkal drágább előállítani, mert rengeteg munkaóra kell hozzá. Nem lehet olyan könnyen automatizálni, mint ezt.
Azért az ilyen effektekre gyúr az egész játékipar, mert ez adja el a hardvert úgy, hogy a fejlesztőknek sokkal kevesebb dolguk van vele. A jobb karakteranimáció pont annyira terheli a gépen, mint a rossz, csak hússzor annyi munka van vele. A mai cégek nem erre vannak berendezkedve.Persze, lehetne fizikai számításokkal támogatni a karakter animációt, pl. hogy nem (csak) az animátor animál, hanem valamilyen anatómiai modell alapján egy irányt határoz meg a karater számára, és a fizikai-anatómiai motor kiszámolja a mozgásokat a karakter aktuális öltözéke, erőnléte, sérülései, és a környezet figyelembe vételével...
Remélem, ebben is lát majd valaki fantáziát.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
mrhitoshi
veterán
Nana! AMD már a jövőbe lát: Univerzális folyadék taszítás.
Ők már látják a jövőt.Amúgy nekem bejön, hogy ilyen "techdemo"-kat raknak a játékokba. Még ha semmire se jó, valami kis fejlődést lát az ember.
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen