Új hozzászólás Aktív témák
-
Jani18
aktív tag
nagyon jól néz ki
"Valaminek a fele is több mint a semmiből az egész" | Rock, metal topic: http://tinyurl.hu/XUsr/
-
félisten
Akkor Radeon 5450-en is bekapcsolhatom?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
UnSkilleD
senior tag
szegény Lara mindig milyen szomorú a képeken nem örül a szép hajnak
[ Szerkesztve ]
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
janika77
csendes tag
Ez most baromi fontos.....Mármint a hajmozgás
[ Szerkesztve ]
-
Bull1
aktív tag
Akkor nem GCN only -> király.
(#7) adamssss
Gondoltam, de legalább nincs HD7000-es kátyához kötve a dolog, meg lehet nézni.[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
S-Attila
aktív tag
Esőben is, szélben is tart.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
ahogy látom a hír párhuzamos gamepod topikjában alaptalan volt a rinya. bár kérdés a régebbi dx11-es radeonokon és főleg a geforce-okon hogy fog futni... a gétéiksz hatnyócvanon diavetítés lesz a játék a haj miatt, megint jön majd a rage...
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
rudi
nagyúr
Bocsi, de szerintem ez tipikus logikai bukfenc, mint a jó grafika = jó játék gondolat. Mikor fog a szakadó esőben így lobogni valaki haja, és mikor lesz egy ennyire koszos embernek ilyen szép tiszta, csillogó haja? Ja tudom, akkor, amikor minden romvárosban lágyen lengedező fűtenger lesz Inkább a még élethűbb karakteranimációra (nem, a kamera ne bólogasson a karakter mozgása közben, mert azt 2 éves kortól az ember teste automatán kiegyensúlyozza) és mimikára mozdulhatnának rá az effektgyárosok. Szerintem!
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
szilagyiv
senior tag
Nagy hiányosság, hogy a természetes zsírosodást, korpásodást és a véres-sáros-olajos állagot nem szimulálja ez az effekt. Így nemhogy valósághűbb lesz, hanem éppen az ellenkezője. Taft reklámba még elmegy...
-
xxSanchez
őstag
Nagyon jól néz ki a haj, de ezeket a képeket elnézve szerintem inkább másra kéne koncentrálniuk. Nem tűnik valami élethűnek a keze meg az arca. Ez persze csak az én véleményem.
Heyho.
-
Zoli0726
aktív tag
Szerintem szép, ez a nem koszolódik kritika szerintem meg már kicsit átmegy szőrszálhasogatásba, ami eddig volt az nem is koszolódott és még rosszul is nézett ki, ez ahhoz képest mérföldekkel jobb.
-
Silentfrog
veterán
Végre valami ujitás ami a szakmámba vág!
-
Rubinhood
csendes tag
http://first-world-problems.com/
Nyugati problema: elethubb hajszimulalas a jatekokban.
10/40 szelessegi korok kozotti problema: napok ota nem ettem.[ Szerkesztve ]
-
DaveJr
őstag
Savanyú a szőlő?
Amúgy az eddigiekhez képest már ez is nem kis előre lépés már csak a képeket elnézve. Az hogy nincs koszolódás a hajon már csak szőrszál hasogatás. Mindent nem lehet de rögtön azonnal megvalósítani. Gondolom ennél a technológiánál ezek az első lépések. Később fejlesztéssel már a többi élethűbbé tevő dolgot is lehet implementálni.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
rudi
nagyúr
Persze, jobb, csak éppen nem a koszosodás hiánya a tiszta hajjal kapcsolatos gondolatmenet lényege. Hanem az, hogy vannak ennél fontosabb területek (minika, karakteranimáció), amiket célszerűbb lenne fejleszteni. Persze, lehet (sőt biztos), hogy azokhoz több energia kellene.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
szilagyiv
senior tag
-
félisten
Teljesen egyetértek veled ebben.
Viszont az élethű animációt sokkal drágább előállítani, mert rengeteg munkaóra kell hozzá. Nem lehet olyan könnyen automatizálni, mint ezt.
Azért az ilyen effektekre gyúr az egész játékipar, mert ez adja el a hardvert úgy, hogy a fejlesztőknek sokkal kevesebb dolguk van vele. A jobb karakteranimáció pont annyira terheli a gépen, mint a rossz, csak hússzor annyi munka van vele. A mai cégek nem erre vannak berendezkedve.Persze, lehetne fizikai számításokkal támogatni a karakter animációt, pl. hogy nem (csak) az animátor animál, hanem valamilyen anatómiai modell alapján egy irányt határoz meg a karater számára, és a fizikai-anatómiai motor kiszámolja a mozgásokat a karakter aktuális öltözéke, erőnléte, sérülései, és a környezet figyelembe vételével...
Remélem, ebben is lát majd valaki fantáziát.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Twinsen2
tag
szvsz. inkább olyan problémákat kéne megoldani, hogy a patakban van egy kő és azon "átfolyik" a viz. évtizedes probléma és az új tomb raiderben is igy van (legalábbix xboxon)
-
Nova96
őstag
Ez, nagyon jól nézz ki. Még több ilyet, és egyszer már tényleg olyan lesz mint a valóság....egyszer.
-
F34R
nagyúr
Lehetna akar egy Taft reklam is
(#31) fatallerror
omg epic head
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz Silentfrog #19 üzenetére
Fodrász vagy, vagy samponárus? Netán pénzért korpásodik a hajad?
-
Gave
addikt
Ez egy szükséges lépés volt, tetszik vagy sem, a következő lépés az emberi bőr valóságszerű modellezése lesz, mert ezek voltak sokáig a tabu kalapban. Szerintem szép eredményre jutottak, ez mégsem egy poszteren lesz, hanem élesben játékban. A filmek 99%-ban is tökéletes a főhős haja, akkor is ha éppen rászakadt a fél világ.
Az meg, hogy mennyire valóságszerű és logikus, szerintem egy játéknál megint csak alárendelt szempont. Gyakorlatilag a játékon belül minden csak imitáció, lehetőleg elég fantáziával dúsítva, hogy még érdeklődést is keltsen.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Cheesy
őstag
Jól néz ki (a Square Enix mit ki tudna ebből hozni... ), de ha egy vízbe ugrás/merülés/úszás után is így fog kinézni a haja, miközben a ruhájáról csöpög a víz (ezt a legutóbbi TR részben már egész tűrhetőre megcsinálták), akkor az nem kicsit lesz illúzióromboló, talán még zavaróbb lesz, mint a normál "összetapadt" hajmegjelenítés.
www.vakbelmutet.hu
-
BiP
nagyúr
"Ennek az előnye, hogy minőségben nagyon jó eredményt ad, de a hátránya, hogy elképesztően erőforrás-igényes."
Hát ezt kb. bármelyik effekthez hozzá lehetne írni. Sajnos a jól kinéző és egyre élethűbb grafikának ez a hátulütője, hogy a látványhoz az erőforrásigény kb. exponenciálisan nő."bármilyen DirectCompute 5.0-t támogató hardveren aktiválható (vagyis a DirectX 11-et támogató GPU-kon működik)."
Ennek nagyon örülök, hogy nincs lekorlátozva. Bár abban is biztos vagyok, hogy a gtx460-amat megeszi reggelireAmúgy jók az összehasonlító képek is, szokásos marketing. Szerintem a standard haj esetében láttunk már szebb megvalósításokat is, ami valahol a kettő között van.
Persze ez nem von le semmit abból az érdemből, amit most elértek, mert a TressFX haj meg baromi jól néz ki. Most már megvan hozzá a hardver is.Troll mód ON: "Ennek megfelelően a hagyományos nézetek szerint tervezett architektúrákon jobban visszaesik majd a sebesség az effekt bekapcsolásának hatására."
A GPU gyártásba is be kellett hozni az "unortodox" megközelítést, és lám, milyen szép eredménye lett. Itt legalább működik[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #37 üzenetére
Erre még nincs válasz. De a Nixxes mondta, hogy maga az effekt ugyanazt az adatstruktúrát építi fel, mint az AMD Mecha demóban az OIT: [link] Mivel ez lesz a kifejezetten megterhelő része a dolognak, így a demó sebességéből a termékek közötti teljesítményeltérésre is lehet következtetni. Egyelőre ennyi a támpont.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
addikt
Nem hiszem hogy a koszolódást ne tudnák megoldani, csak van egy olyan érzésem hogy nem is gondoltak rá, ha besír valaki ezekután a hivatalos fórumba amit olvasnak is a fejlesztők akkor seccperc alatt megoldják sztem.
-
SzlobiG
félisten
Ez jó, akkor már legalább vmiért megérte a 680-at lecserélni 7970-re.
Kíváncsi leszek mennyire eszi meg ez az NV-ket.
-
TTomax
nagyúr
Egy videót azért betolhattak volna...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
h-yle
addikt
Pont ez tűnt fel a PS4 demókban, hogy hajilag nem fejlődtünk sehova, erre tessék.
Gondolom ezt a NextGen konzolok (feltételezve, hogy a box is AMD lesz) is tudni fogják, csak az első demókból kihagyták.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
szab.tam
nagyúr
hajszál pontosan erre gondoltam én is...
állóképekből elég nehéz megítésni a dolgot.mert a mozgások még mindig elég gyengék.
olyan érzése van az embernek, hogy túl ki vannak dolgozva.
golfozó effekt. túl után vannak vezetve. akkor is mozog a testnek valamelyik része, amikor már rég meg kellett volna álljon.ezek a kidolgozott hajak is majd hullámzóan ide-oda fognak lengeni, mint földrengéskor a toronyház teteje.
az autóversenyes játékoknál is eljátszották. csak ott a fűszálakkal. a szél általában egyirányban szokot fújni. legalábbis egy adott időintervallumban, 1 nm-en. de a 8 centis virágok képesek egymással ellenkező irányban hajladodni. mert hát ugye ettől lesz jó egy szimulátor. és közben 2d-s papírbábuk tapsikolnak a lelátón.
az a baj, hogy a fejlesztők nem ajátékosokat kérdezik meg, hanem a market(c?)ing team-et.....
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Mostmár bedobnak egy-két karaktert durva séróval az újabb játékokba és érdemes lesz VGA-t cserélni.
<< Heimdal >>
-
icon
senior tag
Nekem tetszik ez az új effekt, szakmai szempontokat figyelembe véve. Remélem a grafikai programok új generációi is implemetálják ezt a technikát
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
szab.tam
nagyúr
válasz Retekegér #46 üzenetére
naja. de ha jól teljesítesz egy szintet, akkor a történetben benne lesz a lara szalonban egy nullás hajvágás lehetőség is.
-> +15 fps....[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
BiP
nagyúr
válasz #06658560 #43 üzenetére
Mielőtt nyomatékosítana Abu is.
"Erre még nincs válasz".
Meg amúgyis millió dologtól függ. A %-os eltérés kártyafüggő, a konkrét FPS eltérés meg konfigtól, felbontástól, beállításoktól, stb.
Gondolom ezek még nincsenek letesztelve még kártyaszinten sem, (gyanítom ez nvidia kártyákon még nem igen volt futtatva) nem hogy beállításszinten.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SörcsaPH!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Óra topik
- Formula-1
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- GPU / Videókártya Hűtés Szerviz - AMD Thermalpadozás 6600 6700 6800 6900 XT 7600 7700 7800 7900 XTX
- SAPPHIRE Radeon RX 6750 XT, mint az új, coilwhine mentes.
- Point of View GTX 570 Beast 2,5GB
- Nvidia GTX 1070 X2 8GB Inno3D video kártya passzív hűtéssel eladó ! SILENT !
- Radeon Rx470 mining 4gb -os videokártya eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest