Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #37 üzenetére
Erre még nincs válasz. De a Nixxes mondta, hogy maga az effekt ugyanazt az adatstruktúrát építi fel, mint az AMD Mecha demóban az OIT: [link] Mivel ez lesz a kifejezetten megterhelő része a dolognak, így a demó sebességéből a termékek közötti teljesítményeltérésre is lehet következtetni. Egyelőre ennyi a támpont.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX-nek ez a része az Alice-ban CPU-n fut. És CPU-val ennél jobban azért nem egyszerű csinálni.
A Tomb Raider effektje nagyjából ilyen lesz: [link] - legalábbis ez volt a cél, amikor elkezdték a munkát. A Nixxes szerint a végeredmény nagyon hasonlít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az effekt jó sebességéhez GeForce GTX 670 kell vagy Radeon HD 7850. Ez alatt is működik persze, de lehet, hogy más effektet ki kell kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PPLL struktúrát használ. Olyasmi terhelést fejthet ki, mint a Dirt Showdown fejlett megvilágítása. Az nem ugyanez, de sok szempontból hasonlóan dolgozik.
Valószínű, hogy a Nixxes nem csak az effekt teljesítményével törődött, hanem a többi grafikai beállítással is. A TressFX valszeg nem fut rosszabbul egy GTX 660 Ti-n egy GTX 670-hez képest, de a többi grafikai része a kódnak már igen. És ez összességében lassabb tempóhoz vezet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OIT demóból úgy vettem észre, hogy a Fermi sem nagyon kedveli a PPLL adatstruktúra felépítését. A TeraScale 2 Radeonok mindenképp gyorsabban csinálták, bár nem sokkal. A GCN erre úgy rágyúrt, hogy mindent lehagy ebben.
A legtöbb architektúra ennek a gyorsítóstruktúrának a felépítésében kapja a nagy pofont a GCN-től. Ugyanezt csinálja a Forward+ a fénykivágás fázison, csak nem per-pixel, hanem mozaikos per-tile megoldással. Utóbbi nyilván sokkal kevesebb munka, mint az összes pixelre rácsapatni ezt.Itt nem csak a GCN játszik az effektek alakulásában szerepet. Az a baj, hogy az efféle adatstruktúrák tökre felgyorsítják a feldolgozást. Nem csak a GCN-en, hanem mindenen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Ilyen lesz. A játék ki van maxolva. i7-2600K+GTX 570. Capture kártyával volt felvéve, szóval valóban így fut.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy nézem az eddigi eredményekből, hogy a GeForce-on és régi Radeonon mínusz 20-30-40 fps a Tress FX aktiválása, függően a termék tényleges sebességétől. A GCN-en mínusz 5-10 fps-be kerül.
Mint kiderült, az effektet úgy írták, hogy a GCN a PPLL-t a dedikált atomi feldolgozókkal fel tudja építeni. A régi Radeonok ezt tudják de csak 8 atomi számlálóig a teljes futószalagra, míg a Tomb Raider többet használ, amit a GCN tud. Ezért a régi Radeonokon a dedikált atomi feldolgozók mellett az alternatív utat is használja a program. A GeForce pedig eleve nem rendelkezik dedikált feldolgozókkal erre a feladatra, vagyis csak az alternatív megoldás lehetséges.
Ha kellő erős a GPU, akkor mehet a többi architektúrán is, de úgy néz ki, hogy nagy vonalakban csak a GCN-nek van meg hozzá a sebessége. Esetleg más grafikai effekt butításával érdemes élni. Az SSAA eleve egy brutál igényes effekt. Abból nyugodtan vissza lehet venni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd a DiRT Showdown. Az is linkelt listát készít, de csak mozaikokra. Ez ugyanezt csinálja, de pixelekre. Persze Lara haja nem fedi be a képernyőt, de jó részét igen, így a per-pixel számolás így is sokkal több lesz, mint a Showdown per-tile számolása. Nem véletlen, hogy eddig sose használták ezt a megoldást. Csak most csinálták meg hozzá a hardvert.
(#203) BiP: Ha a vízre van ütközésdetektálás, akkor lehetséges, de így is megeszi a rendszer a GPU-kat. Majd a következő körben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Politikai mémek
- Nők, nőügyek (18+)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Célegyenesben a Yettel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs