Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
#195, #196, #197: Egy kis felhasználó mérés:
GeForce GTX 670-el, 1680-as felbontás 2x SSAA -> átlag 31 FPS
Radeon HD 7950, FullHD felbontás, 4x SSAA -> átlag 55 FPS
Nagyon brutális a GCN előnye, legalábbis egyelőre úgy tűnik, de hát ezt is lehetett várni, szóltak előre.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy nézem az eddigi eredményekből, hogy a GeForce-on és régi Radeonon mínusz 20-30-40 fps a Tress FX aktiválása, függően a termék tényleges sebességétől. A GCN-en mínusz 5-10 fps-be kerül.
Mint kiderült, az effektet úgy írták, hogy a GCN a PPLL-t a dedikált atomi feldolgozókkal fel tudja építeni. A régi Radeonok ezt tudják de csak 8 atomi számlálóig a teljes futószalagra, míg a Tomb Raider többet használ, amit a GCN tud. Ezért a régi Radeonokon a dedikált atomi feldolgozók mellett az alternatív utat is használja a program. A GeForce pedig eleve nem rendelkezik dedikált feldolgozókkal erre a feladatra, vagyis csak az alternatív megoldás lehetséges.
Ha kellő erős a GPU, akkor mehet a többi architektúrán is, de úgy néz ki, hogy nagy vonalakban csak a GCN-nek van meg hozzá a sebessége. Esetleg más grafikai effekt butításával érdemes élni. Az SSAA eleve egy brutál igényes effekt. Abból nyugodtan vissza lehet venni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BiP
nagyúr
Eszméletlen jól néz ki, de időnként tényleg nagyon leesett az FPS.
Jó lenne tudni, hogy ez a TressFX-nek köszönhető, vagy anélkül is visszaesne azoknál a részeknél.
szerk: látom, jöttek azóta eredmények. Brutál a különbség.Ill. nem bántam volna, ha 2013-ban már jobban megoldják a vízzel való interakciót. Pl. ha Lara belemegy, akkor fodrozódjon a víz körülötte. (ne csak egy textúra, mint 10 évvel ezelőtt, hanem a felület)
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd a DiRT Showdown. Az is linkelt listát készít, de csak mozaikokra. Ez ugyanezt csinálja, de pixelekre. Persze Lara haja nem fedi be a képernyőt, de jó részét igen, így a per-pixel számolás így is sokkal több lesz, mint a Showdown per-tile számolása. Nem véletlen, hogy eddig sose használták ezt a megoldást. Csak most csinálták meg hozzá a hardvert.
(#203) BiP: Ha a vízre van ütközésdetektálás, akkor lehetséges, de így is megeszi a rendszer a GPU-kat. Majd a következő körben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Még majd kiderül,szerintem az nV drivere is le van maradva,hiszen evolved játék... látszólag az SSAA fekteti le nagyon a geforceokat,szerintem az sokkal többet kér mint a tressFX... ugye txaa nem lesz,bízom benne az FXAA jól fog menni.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Na mindegy megvettük...lehet megbánom...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
bozont
veterán
Kíváncsi vagyok mit produkál AMD kártyával a játék és kikapcsolt tressFX mellett is.
Viszont van még mit fejleszteni ezen a haj effekten, baromira természetellenesen mozog, mintha semmi súlya nem lenne a hajának (és az hogy a víz sincsen semmilyen hatással rá az megint egy másik dolog, az még nem zavarna annyira).
De ami leginkább zavaró, amikor a vállára esik haj, akkor nem kicsi légrés látható a kettő között. -
AkosAkos
aktív tag
Huh, eléggé zabálja az FPS-t, ki is kellett kapcsolnom.
-
sToOrm01umbb
csendes tag
Egy OC-s Gigagbyte gtx 560 TI-n (950/2150) totál reménytelen az eset, ha távolról mutatja a kamera a haját még nincs para , de amint ráközelít jön a diavetítés kb.
-
SylverR
senior tag
válasz sToOrm01umbb #210 üzenetére
Nem akarnád kipróbálni esetleg egy 3dfx Voodoo kártyával is..?
Nem!
-
fiATHaLON
őstag
A mágneshátú főhősöket szüntetnék már meg.
Hátára baszarintja a géppuskát, kardot, bárdot, aztán rohan tovább a mágneshátú!(Pedig nem hiszem, hogy nagy munka lenne - akkora biztos nem, mint ez a hajjaj)
Lehet majd számítani hajszámoló kártyára/HPU-ra?
[ Szerkesztve ]
-
icon
senior tag
válasz fiATHaLON #212 üzenetére
Ha mágneshátúak lennének, pajszerrel sem tépnék le a harcieszközt... mondjuk Lara esetében a mágneshát, mágnesderék, mágnescomb lehetne kifogásolható... bár ha így folytatjuk magyarítva már nem is állunk messze
M.Ágnes Croft, vagyis Ági Croft-tólhttp://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
-
MeroM
senior tag
Jóestét!
Olvasgattam most ezt a forumot én egy 5770 el játszom i5 mellett és ugyanazok a problémák h közeli képen bedarál a játék én arra lennék kiváncsi hogy ez az "effekt" mit használ a VGA ban? magyarán minek kell soknak lenni?
GPU órajel?
Memória órajel?
Esetleg a Shader számoknak kell az egekben lennie?
-
Whysperer
addikt
Az lenne a kérdésem ,hogy 6850nél ha ezt bekapcsolom akkor ugye mivel full hd így a vga izzad rendesen ,de ha leveszem a felbontást HD-ra akkor a vga ezt számolja ott meg CPU erős dominal inkább akkor az FX 8120-am teljesítménye dominal a vga meg képes ezt lazán számolgatni?
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
SylverR
senior tag
válasz Whysperer #217 üzenetére
Ne komplikáld túl. A lényeg az, hogy ez az efekt pixelről pixelre számolja le, hogy az adott helyen épp mi látszik, ebből kiindulólag minél több pixelen kell számolni, annál tovább tart. Tehát ha leveszed a felbontást HD-re, igen, gyorsulni fog. De azt azért nem mondanám, hogy lazán.
Nem!
-
>Deego..
senior tag
" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
icon
senior tag
Nyah, én is kipróbáltam a TressFx-et (lényegében E8400-al, 5770-el) ott már egy kicsit 20FPS alá ment közeliben. De nekem kimondottan nem jött be a frissen mosott-megszáradt haj élménye, de amúgy minden elsimerésem az effektért, és a használatért a készítőknek.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
szab.tam
nagyúr
válasz stratova #223 üzenetére
ja, úgy még jobb.
***
habár.
annira nem vágom a technológiát, de talán lehet, hogy ide pont nem is kell aa, mert hogy esetleg nincs is már rá szükség.
(de ez csak találgatás a részemről.)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
én valami hasonlóra gondoltam, csak nem tudtam ilyen szépen megfogalmazni.
de itt az előbb a töredezett hajról szerintem csak poénkodtunk. (remélem...)
erről szólt a 20 fps és az aa.viszont az tényleg jó kiérdés, mit csinál egy bekapcsolt aa-nál.
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
3.Aragorn
addikt
Kell egy dx 11-es kártya!
Nem minden vándorút céltalan...