Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz wolfman #7 üzenetére

    Egyrészt ott van, amit jacint78 írt, tehát a streamelés online játék közben nem a legideálisabb megoldás sávszélesség és időzítés (ping) szempontjából, akár szerver, akár kliens oldalon történik. Másrészt azt ugyanúgy meg lehet hamisítani, tiltani, stb. Bármilyen szoftveres megoldást meg lehet kerülni. A hardverkulcs, na az betenné a kaput :) Bár, pl. egy BF annyira népszerű, annyian ráfeküdnének a megkerülésére, hogy az sem tartana sokáig.

    Élő példa, hányszor láttam itt is, hogy xyz csalt, menjetek és jelentsétek... miközben alapja nincs, mert a haverok, fórumtársak a meccs közelében sem voltak, de hobbiból jelentgetnek olyanokat, akiknek aznap épp szerencsés napja volt. Sokszor felmegy bennem is a pumpa, aztán megnézem az illetőt, százakárhányas rang, hát pár órája benne van, biztos jobban ismeri a játékot, mint én.

    Egyébként távol álltunk a pro-ságtól, mivel afféle community klán vagyunk most is. Béreltünk is szervert amúgy, de a te felfogásodban akkor ez azt jelentené, hogy ne is menjünk máshova játszani? A BF lényege pont a csapatjáték, ami - hát valljuk be - vadidegenek közt nem éppen zökkenőmentes. Sokszor meg már az is elég hozzá, hogy csaló legyél, ha 1-2 csapattársaddal TS-en beszélsz, mert "előre látod" honnan jön a fazon és még fel sem eszmélt, már halott.

    Sz'al a legokosabb megoldás adott: PB. Vagy szeretnéd, ha 2-3x annyiba kerülne a játék, hogy mondjuk 1-1 ember százasával figyelje nap, mint nap a játékosokat?

    Különben meg minden BF játéknál van legalább 2 ilyen hír, de egyébként nem tilos kitalálni valami jobb rendszert és eladni az EA-nak :)

    [ Szerkesztve ]

    Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

Új hozzászólás Aktív témák