Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Refurbomon kezdetektől fogva lötyög a némítő-rezgő kapcsoló gombom. Természetesen garim nincs. Mit lehet ezzel kezdeni? Szétkéne szednem?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
shteer
titán
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz FIREBLADE78 #14210 üzenetére
Szét nem szedném emiatt én se.
-
-Ben-
veterán
válasz FIREBLADE78 #14208 üzenetére
Ilyet csak SE-n tapasztaltam. De úgy tűnik már minden modell megkapta ezt a + „csörgő” feature -t. Ne foglalkozz vele, emiatt nem cserélnék akkor se, ha lenne még garanciád.
-
Lazika
senior tag
Sziasztok!
Be van kapcsolva a hívásvárakoztatás, de már többen is írták, hogy amikor mással beszélek és hívnak kikapcsoltat jelez nekik a telefonom. Ez miért van?
-
anderledani
őstag
Mióta refurb van nekem is lötyög. A kijelző meg ugyanúgy kattan mint az előzőn. Egyik se zavar, legalább megvan az ürügy hogy 1 év múlva megint cseréltessem.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
szanyi20
tag
Sziasztok. Hát nekem nem jött össze a csereprogram. Úgy indult az egész, hogy azt mondták, 4-5 nap és cserélnek! A 6s-emet lassan három hete! küldtem fel DPD-vel iCentre-be, nyomonkövetés megvolt, láttam hogy megérkezett, aztán két hétig semmi hír. Kezdtem ideges lenni, e-mailt írtam a szervíznek semmi. Egy héttel később megint írtam a szervíznek, hogy mi van, semmi. Aztán elkezdtem hívni a szervízt, napokon keresztül, napi több alkalommal is, kicsöngött, de nem vette fel senki. Erre ráírtam az iCentre-re facebookon, azt mondták, bocs ők nem a szervíz, hívjam a szervízt. Visszaírtam, hogy szerintem a szervízben 2 hete senki sem dolgozik, mert kicsöng, de nem veszik fel. 3 napja nagynehezen felvette a szervíz, közöltél, hogy igen, beérkezett a telefon akksicserére, már két hete, de idén már nem fogják kicserélni az akksit benne, majd csak januárban. Erre mondom, akkor inkább küldjék vissza, mert már lassan három hete náluk van. Erre közlik, hogy huu hát ha már elkezdték beszerezni az akksit hozzá, és szervíz szám van hozzá rendelve akkor nem küldhetik már vissza. Mondom mivan???? Erre utána jár a nő, majd közli, hogy idén már nem tudnak akksit beszerezni hozzá, szóval akkor visszaküldi, de nem éri el a DPD-seket, szóval majd próbálkozik. Hát... Egy éve vagyok iPhone-os, most kellett volna először javíttatnom szervízzel, de amit az Apple "hivatalos" magyarországi szervizében művelnek, az szerintem botrányos. Az, hogy nem válaszolnak e-mail-ekre, nem veszik fel a telefont, majd elsőre nem akarják visszaküldeni a készüléket... Szánalmas. Szóval jön vissza a 6s, úgyis van három évem hogy részt vegyek a csereprogramban, majd máshol szervizeltetem, de az iCentre-be soha többet semmit nem viszek/küldök. Remélem más szerencsésebb lesz nálam.
[ Szerkesztve ]
-
bok92
addikt
Ilyen időben kint, gyakorlatilag használhatatlan a telefon...
-
Arcképgyáros
válasz szanyi20 #14218 üzenetére
Nálam utoljára 8 nap volt az átfutás, de most ünnepek vannak meg minden hülyeség ezért nem küldöm meg nem is küldeném el már a telefont, meg november elején sem küldtem volna. Itt van ez az aksi csere program is, nagy a sor szóval én majd januárban küldöm az enyém, de azért remélem 2 hét alatt meglesznek, nem szívesen nélkülözném tovább a telót.
-
Rage47
veterán
válasz szanyi20 #14215 üzenetére
Én minden hivatalos szervizt megkérdeztem telefonon vagy személyesen. Mindegyik azt mondta kivétel nélkül, hogy januárban vigyem vissza, azzal jobban járok. Nincs egyszerűen elég akksijuk, illetve szerintem máshogy alakul a szervezése a csereakksiknak, mert azt mondták az egyik helyen, "ha nem garanciás már, akkor inkább januárban vigyem vissza", szóval gondolom a garisokat előre veszik.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz -secret- #14195 üzenetére
király!
én akksi miatt küldtem vissza a telenorba, ők a telemaxhoz küldik, azt mondják ők nem javítanak hanem cserélik a telót.
legalábbis eddig mindenki aki telenorba küldte vissza cserélt telót kaptak.. ( mondták a telenorba)
ja és bő egy hét alatt megérkezett mindenkinek az új teló.. ( most decemberben is )
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
Kb. milyen idős a telefonotok? Csak azért kérdezem, mert most itt volt pár napig egy rokon telefonja és annyira patent volt az aksija, hogy az hihetetlen. Kint a hidegben fotóztunk vele, nyúztuk ezerrel és semmi jele annak, hogy valami lenne az aksival. Ez egy 5 hónapos 6S.
-
Idiofil
aktív tag
Kolléga ma vitte fel, leadta. Közölték vele, hogy ~ január végén lesz belőle valami, talán egy kicsit korábban
"Those who want respect, give respect"
-
anderledani
őstag
Ezek az elhúzódó javítások biztos, hogy a csereprogram miatt vannak. Nekem 4 egy ismerősömnek 7 nap volt a készülékcsere 1-2 hónapja icentre-ben. Akkor még a telefont is felvették sőt fel is hívtak.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
tylerddd
veterán
Az más, de nagyon sok webshop írja azt is, h másnapra kiszállítja a cuccost, ennek ellenére ma már nem igazán próbálkoznék karácsonyi ajándékot rendelni sehonnan.
Én nov. 23-án adtam le rendelést több termékre országos bolthálózatnál és mire beszereztek 1 árut (másik 4-5 termék volt raktáron), beütött a karácsonyi időszak és még nem kaptam meg a pakkot. Égés lesz, de majd nyomtatok képet az ajándékról és azt adom át
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
mr.tamasbiro
őstag
Nekem 1 év és 2 hónapos és mióta fent van a 10.2 azóta nem kapcsol ki.
Ez mondjuk jó de nem tudom,hogy a frissítés csinált valamit vagy csak megint nem produkálja magát,hogy kikapcs. -
-Ben-
veterán
válasz mr.tamasbiro #14239 üzenetére
Ettől függetlenül, ha cserélik, akkor szerintem cseréltesd ki. Az új aksi mindig jól jön.
-
Ateszpapa
addikt
Nekem beleesik sorozatszám alapján, de eddig nem kapcsolt ki. Igaz nem is nagyon meritem melohelyen és otthon is töltőn van sokat. De ha valóban cserélik esetleg az egész telót akkor majd jövőre leadom.
-
bok92
addikt
válasz mr.tamasbiro #14239 üzenetére
Akkor egyidős a telefon, de nekem 10.2 alatt ugyanúgy kikapcsol. Bárcsak snapdragon 810 lenne a processzor, akkor legalább az fűtene, és nem lenne gond...
-
CB
senior tag
Szerintetek mi lehet a hiba?
A feleségem telefonja kb. két hetes. Azóta 2-3 alkalommal előfordult már, hogy az ujjlenyomat olvasó nem engedte be, kódot kért.
Ugyanígy 2-3 alkalommal előfordult már, hogy kiírta a telefon, hogy SIM zárolva. Jött a zárolás feloldása, PIN megadása. Új nanoSIM kártya lett kérve a telenortól a telefon üzembe helyezésekor.Ezek jellegzetes hibák, vagy ez már túl sok alkalom ennyi idő alatt?
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-Ben-
veterán
Ujjlenyomat olvasóra megoldás lehet, ha megtisztítjátok a gomb felületét, majd újra „beregisztráljátok” az ujjakat. Illetve arra is figyeljetek, hogy bár gyors a 6S olvasója, azért kellő ideig rajta kell hagyni az adott ujjat. Velem már előfordult, hogy a kelleténél előbb emeltem fel az ujjam - kissé türelmetlen voltam - és nem olvasta be. Ha ezután is sz*r, akkor ... passz/szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Lall
veterán
Lehúztam a telefonom a töltőről az irodában 91%-on. Mire haza értem (15 perc) a mágneses autós tartón feltöltött 100%-ra. Na ez az innováció.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
talamasca
senior tag
válasz tylerddd #14229 üzenetére
Szerintem teljes jogos a hőbörgés.
Közröhej amit az Apple support címen elkövet.
Még USA-ban is panaszkodnak, de ami pl. hazánkban megy az vicc.Most először bánom, hogy nem szolgáltatós iPhone-t vettem. Ott addig csapkodtam volna az asztalt, míg nem cserélik az egész készüléket. Persze eddig egy iPhone-om sem volt hibás, jellemző...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!