Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Nem érdektelen csak épp nincs érthetően elmagyarazva. És igen erre értettem, hogy gyakorlati szempontból mit nyerünk az adott funkcióval.
A játék tesztek meg nem fedik le a teljes jatekstilus palettát. Nincs benne szimulátor, nagy területű Sok egységes fps Stb...
Nem mellékesen régebbi játékok vannak amik esetleg még hírből sem ismerik az új featuret, így nem is mutatkozhat meg annak jótékony hatása a régebbi rendszerrel kapcsolatban. Ezért írtam, hogy az új vgak megjelenése idején már kellene lennie olyan programnak ami támogatja és ki is használja az adott feature-t.Az sem derül ki, hogy ha a true audio használatánál nativan támogatja e a hdmi-n keresztül a tobbcsatornas hangkiadasat plusz kábelek nélkül. Mert ezt az alaplapi hangnal sem írjak le a tesztek során.
-
awexco
őstag
Jó meglátás
Én anno projektorral szívtam be valamit nagyon.
Volt rajta wifi de szarra se volt jó. Talán még utp-n is 0.5-1 seces késés volt a képben .
Ergo még sima filmnézésre is alkalmatlan volt nem d-sub vagy hdmi-n
Wifi-n meg meg meg se lehetett hajtani talán .
De teszt sehol nem volt róla csak az a adatok .40.000 el volt drágább a wifi miatt. Úgy rémlik .
[ Szerkesztve ]
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
repvez
addikt
Pedig egy tesztnek pont ez lenne a lényege, hogy minden hasznos funkciót bemutassom. A másik dolog még luxmark és compubench progikat se sokan használnak csak úgy mint a 3dmark tesztprogit ezek is csak egy számot adnak vissza, de nem tudja tőle az ember, hogy 3dmax vagy ps vagy egyéb ismerosrbb grafikai programnál hogy megy. Az említett dcs és Arma viszont pont meg tudná mutatni, hogy hol fogy el az erő a kartyabol, egy reálisabb képet kapva, hogy sok egység nagy látótávolság esetén az említett memória kezelés és töltési idők hogy alakulnak. Nem kell olyan nagy eroforras ehhez a dcs ingyenes, az Arma meg csak egyszer kell megvenni vagy akár tesztre meg kapnak is. A rendszert meg úgyis újra kell telepíteni hozzájuk.
A többiek hsz-re válaszolva erre akartam utalni, hogy az okos megoldások helyett meg mindig a nyers erőt erőltetik gondolom nv nyomásra, ha nem így lenne akkor már a CPU vonalon is a tobbszalu feldolgozás dominalna a magasabb egyszalu freki helyett, de már lassan 10 éve van tobbmagos CPU, de a legtöbb program 2magnal nem kezel többet, teljesen véletlenül az Intel meg csak most csinál 4magnal több CPU-t, miközben AMD már évekkel ezelőtt 8nal járt.
De biztos csak én látom az összeesküvés dolgot bele. -
#54625216
törölt tag
Ez amolyan "tyúk vagy tojás" probléma: ha nincs szoftver, ami kihajtja a több magot, akkor az emberek nem vesznek többmagos gépet, emiatt meg nem írnak több magra szoftvert.
Nem hinném, hogy a fejlesztők feltétlenül az aktuális PC hardvereket vennék figyelembe, mert akkor nem emelnék évről évre a minimál hardver igényt.
Szvsz a fejlesztők azért nem erőltették eddig a többszálas játékokat, mert a CPU-k alap órajele folyamatosan növekedett (ráadásul a kevesebb mag nagyobb órajelet is jelentett ugyanazért az árért), így egyszerűbb volt beírni a hardver követelmények közé, hogy "minimum 3.5Ghz CPU" mint leprogramozni a több szálat.