Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz repvez #431 üzenetére

    A technikai újdonságok simán átlapozhatóak, ha számodra érdektelenek.

    A teszteredményekből pedig le tudod szűrni, hogy a számodra kedves játékokban vajon hogy teljesíthet az adott kártya, így melyik a jó választás a számodra.

    Az ilyen tesztekkel annyi a probléma, hogy sosincs jó időben. Ha a kártya éppen kijön, akkor minél hamarabb legyen meg a teszt - sokszor még félkész driverekkel, a játékokhoz hiányzó optimalizációk nélkül, és így tovább. Mivel mindenki kíváncsi, mit tud a kártya...
    Ha három-négy hónap késéssel lennének kint, akkor már a drivergondok általában nincsenek meg, viszont sokan már eldöntötték, hogy igazából melyik is a szimpatikus kártya a számukra.

    Abban egyetértek, hogy a "hétköznapi" tényezőket kellene tesztelni, de kétlem, hogy erre lenne erőforrása a PH!-nak - vagy úgy bármelyik profitorientált oldalnak. Az olyan apróságok, hogy milyenek a kártyában lévő hangkimenet tulajdonságai, vagy hogy a VRM-ek hűtése megfelelő-e az adott hűtéssel, már inkább az adott kártya fórumában derülnek ki - hónapokkal a megjelenés után...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz repvez #446 üzenetére

    Anno azért írtam ide a Logoutra a HD 4870X2 HDMI kimeneteléről és a tapasztalatokról, mert egyetlen egy tesztben sem lehetett normálisan olvasni róla. Nem csak a PH!-n, de kb. sehol sem írtak erről. Ott is nem egy ember amiatt nyafogott, hogy hát miért nem hasonlítottam össze Creative Live!-al... :DDD

    Sokkal korábban volt ugyebár az Abit NF7-S deszka, és annak Soundstorm hangrendszere (korai Dolby Digital Live! implementáció, vagyis 5.1-es hang optikai kimeneten). Arról sem írt kb. senki, sehol, semmit. Ha jól rémlik a HWSW fórumában osztottuk meg egymással a tapasztalatokat.

    Egyetértek azzal, amit írsz, csak hát a helyzet az, hogy ezek olyan dolgok, amik kevés embert érdekelnek (vajon az olvasók hány százaléka ismeri a DCS World-ot vagy az ARMA3-at például?), és ugyanakkor sok erőforrást igényel a tesztcsomagba berakni őket.

    A DCS-ből ha jól tévedek a mai napig Tiborrr tesztje a legjobb. Az ARMA3-ról a Techspot csinált egy alaposabb tesztet 2013-ban (amikor kijött a játék), de az x64-es update óta sehol sincs komplexen letesztelve. Ezek csak egy szűk réteget érdekelnek, és emiatt aligha fognak bekerülni a tesztpalettába - nem csak a PH!-n, de úgy kábé egyetlen HW tesztoldalon se...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • kenwood

    veterán

    válasz repvez #431 üzenetére

    nekialltam az elejenek,de eselytelen volt.
    jobb megis igy. akit erdekel elolvassa,mig meg atlapozzuk

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

  • Cifu

    nagyúr

    válasz repvez #473 üzenetére

    Pedig egy tesztnek pont ez lenne a lényege, hogy minden hasznos funkciót bemutassom.

    Ezzel annyi gond, hogy szó szerint véve előbb kerülnének be a tesztösszeállításba a Wargaming játékok (World of Tanks, stb.), mint a DCS vagy az ARMA3. ;)

    Az említett dcs és Arma viszont pont meg tudná mutatni, hogy hol fogy el az erő a kartyabol, egy reálisabb képet kapva, hogy sok egység nagy látótávolság esetén az említett memória kezelés és töltési idők hogy alakulnak.

    Élek a gyanúval, hogy a nagy (valós) látótávolság az átlag, hétköznapi AAA játékokban nem fog egyhamar megjelenni. Az átlag, hétköznapi user pedig nem fog találkozni ezekkel a korlátokkal...

    Nem kell olyan nagy eroforras ehhez a dcs ingyenes, az Arma meg csak egyszer kell megvenni vagy akár tesztre meg kapnak is.

    Az idő egy igen drága és roppant fontos erőforrás... ;)

    De biztos csak én látom az összeesküvés dolgot bele.

    Nem kell összeesküvést belelátni, illetve nem ebből a szempontból.

    Akik a játékok fejlesztésével foglalkoznak, azt nézik, hogy a potenciális vásárlóknak milyen gépük van. Ehhez elég egy Steam Survey-t megnézni, abban meg azt látják, hogy a felhasználók csaknem felének még mindig csak két fizikai magos procijuk van...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • martonx

    veterán

    válasz repvez #473 üzenetére

    Tegyük hozzá, hogy az AMD sok éves 8 magos CPU-ja pont úgy volt 8 magos, ahogy az intel i7-ese :)
    Sok párhuzamos processzormagot használni nagyon nem egyszerű. Szóval nem kellenek ide összeesküvés elméletek, egyszerűen csak ha valami már működik, akkor azt nagyon fáj sok szálasra átírni, ráadásul a párhuzamosítás okozza a leggecibb bugokat.
    Plusz ott van még az az egyszerű gazdasági megfontolás, hogy a fejlesztő olyan kódot igyekszik írni, ami minél kevesebb befektetéssel normálisan fut az átlag konfigurációkon.
    Na most, ha durva intel - nv (illetve intel integrált gpu) fölény van a CPU - GPU piacon, akkor az egyszeri fejlesztő nem fog azért ötször annyi erőforrást beleölni a fejlesztésbe, hogy azon a másik 10-20%-nyi konfigon némi plusz teljesítményt sajtoljon ki a hardverből, ha amúgy a hardverek 80-90%-ából már kihozta a maximumot egységnyi erőforrás ráfordítással is.

    Én kérek elnézést!

Új hozzászólás Aktív témák