Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #86 üzenetére

    200 kilométer? Télen a 400 km-es hatótávúnak hirdetett autóval nem mertem elindulni egy 120 kilométeres útra mert 153 km volt a fedélzeti szerint a megtehető, de több mint fele autópálya, hideg sötét tél így nem mertem elindulni. Inkább átültem a benzinesbe. Akinek nincs normális garázs vagy beállója, mint az emberek nagy részének pláne nagyvárosokban a naponta töltőre dugdosás is nyűg. Külön öröm ha szakad is mellé az eső.

    Van ismerősom aki Model P100D-ből ült át RX450-be, újba illetve egy aki Bentley Continental GT-ből. Mindegyik azt mondja hogy jobb. Ahogy én is. Így nem tudom te miben ülhettél hogy "Lexusba többet nem fogok".

    Mindegy is, neked ki jön a matek, az emberek nagy részének meg nem. Mert ezer más nyűgöt kell leküzdeni hogy működjön. Egyszer voltam nyaralni elektromos autóval, oda vissza 3x kellett tölteni, hát köszönöm többet nem kérek belőle.

    Vagy akinek csak második vagy harmadik autónak fér be a családi flottába mert elsőnek alkalmatlan ott milyen a matek?

    Szerintem az akkumulátor és töltés technológia még nincs elfogadható szinten. 10 év alatt duplázták azonos méreten a kapacitást, de én úgy érzem hogy még egy duplázás kelleni fog a tömegek bevonzásához.

    Illetve kevesebb ipari hulladékot gyártani de az már más téma.

    Ismétlem magam: Értsünk egyet abban hogy nem értünk egyet, és más a véleményünk, igényünk.

    De nagyon elkanyarodtunk az 500e témától úgy hogy nem offolok tovább. Szép estét mindenkinek. Éljen soká a V8.

Új hozzászólás Aktív témák