Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz Frozen #41 üzenetére

    Otthon (Bp) alig mozgok az autóval, nekem elég lenne egy 50 -es hatótáv. Főleg vásárlásokat intézek, ott meg szokott lenni töltő (már ha épp nem foglalt és működik). Sajnálom erre használni a dízelbatárt. Sztem ez nem egyedi használati mód (lásd fentebb, napi 2x8Km). Viszont, minden hónapban van egy gyors németországi túrám utasokkal, sok csomaggal, úgyhogy a teljesen villanyautó felejtős.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • Noukoum

    veterán

    válasz Frozen #41 üzenetére

    Technológiai oka van annak hogy nem tudnak 100-150kmt. Ahhoz kéne autótól függően legalább 25-50 kWh bruttó akkumulátor. Utóbbi már egy normál tisztán elektromos mérete, értelem szerűen teljesen értelmetlen dolog belerakni egy hagyományos autóba ekkora telepet. Az akkumulátorban van puffer, nem fog a töltögetéstől tönkremenni hiszen nyilván egy nap max 1 töltésnyit megy vele elektromosan a tulaj. A gond max a degradáció hiszen az alapból pici hatótávból megérzi az ember ha 10 év múlva már kevesebbet tud elektromosan. És ezekben az autókban senki sem fog akkumulátort cserélni, csak többet fog menni a felhasználó füstösen akár a városban is.
    A plugin-hybrid nem jó azoknak akik nem tudnak fix helyen tölteni, de igazából keresni kell azt az embert akinek igazán jó lenne. Co2 kvóta miatt mégis rengeteget gyártanak belőle sajnos. Az viszont biztos hogy nem a plugin technológia szar azért mert te nem tudod fix helyen tölteni. Max neked van jobb vagy számodra élhetőbb megoldás.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák