Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #21 üzenetére

    hu hallod nem számolom de olyan 200-250e körül. (mivel ez a munkám is :D )

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Füleske

    addikt

    válasz Noukoum #43 üzenetére

    Milyen technológiai oka van? (Polestar1 (2017))
    Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg. A CO2 kvóta eléréséhez viszonylag sok autót kell eladni, tehát ez az 50-60 km WLTP körüli érték az ideális jelenleg, ezt szerintem kiszámolhatták. Majd ha szigorúbb lesz a kvóta akkor hatalmas fejlesztésként megjelennek a 100 km körüliek. (0 gramm CO2, tehát papíron ugyanaz a kibocsátás, mint a tisztán elektromosoknak)

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #43 üzenetére

    szerintem semilyen texchnologiai háttere nincs egy picit nagyobb akkupack kell belle ennyi a történet ennek a helyet akár az alvázban is ki lehet épiteni egy gyártásnál és sem helyet semmi mást nem bukik vele az ember oké valamennyi többlet súly de azért annyival nem,hogy gáz legyen...

    Somatom
    ok te most ezt így nézed ,de könyörgök ne magunkra gondoljunk már csak meg ne a 10-20 ezres kis városokra vagy ép budapestre menj ki külföldre nézd meg pl madrid mekkora vagy berlin stb rengeteg nagyváros van és ha már csinálnak valamit annak legyen értelme. Persze tök jó annak aki ép a sarokra jár kenyérért de a többiek le vannak ejtve?
    Nézd 2.0 diselem van sokat járok rengeteget megyek de pl van hogy csak a sarkokra vagy a közelbe megyek boltba ide az elektromos rész jól jönne. Pl 45 km járok sétálni meg ha ulyan a kedvem akkor csatangolni ez még rövid táv. Ha lenne elektromos kocsi mint a családi kombim mondjuk 150-200km tiszta elektromos hajtással és mellette lenne egy 2.0 vagy egy 1.6 disel motor azt mondom teljesen rendben van és azt venném meg.

    De most 3 opcio van
    - hagyományos belső égés
    - tiszta elektromos valami röhelyes kilométerrel...
    -hybrid /plugin valami vicc mennyiségű elekromos önerővel + mellé van egy harmat gyenge motor ami egy nagyobb emelkedőnél pl 100 al tud csak felmenni vagy annyival sem...

    komolyan miért nem lehet egy rendes kompromiszumot kötni ,gyártani és eladni?

    Segitek minden a pénzről szól és azért semmi köze akörnyezeti rizsához amit előadnak. Ezért kerül egy kevesebb alkatrészekből álló autó kb a régihez képest 3-4x árba...

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #46 üzenetére

    Nem lesz gáz, csak rohadt nagy autókat kellene csinálni rohadt nagy akkumulátorokkal. Amik rohadt drágák lennének.

    hagyjuk ezt jó?
    A tisztán elektromos kocsikba sincs olyan nagy akkupack nehogy már komolyan 150-200km hatótávhoz keljen több tonna plusz súly stb...

    Elmondom neked simán több száz kilókat tudnak fargatni a kocsiból anyaghasználatból stb... Rossz szemszögből nézed meg az a baj amit fent írtam a pénzről szól minden és ez az autó is csak egy alsó rétegnek jó akik pl a sarki boltba járnak kenyérért vagy az 1 km lévő munkahelyére másra nem.
    Tudod mit én nagyon szivesen adnék +5000-10e eurot azért hogy legyen tisztán elektromosan 200 km hatótávom.
    Na ha a motor bene meg az elektronika nehogy azt mond hogy ennyi pénzből az a plusz akkupack nem jön ki persze hogy nem jön ki mert ők egyből a fél kocsi árát akarnák ahsznba bocsátani

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Füleske

    addikt

    válasz Noukoum #46 üzenetére

    Te :"Nézd már meg mennyibe kerül az az autó, mennyit adtak el belőle."
    Én:"Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg."
    Szerintem nincs közöttünk ellentmondás, viszont ez nem technológiai ok. Nem azért életképtelen, mert nem tudják megcsinálni, hanem az ára miatt.

  • 8th

    addikt

    válasz Noukoum #46 üzenetére

    "csak mert itt sokak nem tudják elfogadni hogy a belsőégésű motorok már nem az autókba valók."

    Hanem mibe? ;]

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #51 üzenetére

    mi egy kocsinál 100Kg? de most öszintén ?
    Ennyit anyag használatból megtudnak sporolni bármelyik autón ha nagyon akarnak. Nem véletlen voltak a régi autok 700-800kg most meg már egy suzuki is 1 Tonna egy merci meg nem véletlen közel 2 Tonna most nehogy azt mond egy olcsóbb márkába nem fér el a +100kg mert tökön lövöm magam...egyébként az opel 1300-1600kg közt mozog

    Még mindig nem érted a lényeget ,nem a kis csoringer országoknak kell kocsit gyártani ahol a fizetőréteg nincs meg. És az ország még kicsi is persze nincsenek távolságok. Menj már el külföldre nézd meg mekkora spanyol ,német,francia ,anglia és akkor még csak europában jártunk nem mentünk el amerikába és nem mentünk több országba.
    (ez kb városi szöveg akinek minden a szájába van ,nem mész ki vidékre ahol mondjuk 25km körzetben semmi nincs.... vissza meg már nem tud jönni töltés nélkül...)

    Ez kb olyan mintha most luxemburgnak csinálnának autot ami kb 40km .....

    És láttod élő példa az az eset ,hogy tényleg az ember nem képes belátni ,hogy egy sokkal jobban eladható sokkal nagyobb teret nyerő értelmes autot készítsenek és áruljanak és foggal körömmel csak hajtja azt hogy neki ez pont elég és ez igy van jól. Na a gyárba a hasonló gondolkodású embereket is páros lábbal rúgnám ki.Mert nem azt nézik,hogy a bevétel és az eladás és a felhasználás milyen hanem csak az elsőt. Az árakra és az olcsoságokra fent céloztam jelenleg minden ilyen elektromoságú autoval hülyének nézik az embereket hiszen kevesebb alkatrészt tartalmaznak ezáltal gyorsabban és olcsobban gyártható amikor a szalonba kerül meg 5x ára van mint a régi hagyományos autoknak. Az is balek aki vesz bármilyen elektromos autót főleg 20-50km hatotávval 1,5-2x áron :W

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #53 üzenetére

    Nem tudom mennyire értesz a kocsikhoz ,de az lejött ,hogy nem nagyon.

    1.úgy lehet csökkenteni a kocsi súlyát ,hogy a vásároló semmit nem fog belőle észrevenni,nem is értem ezzel miért hozakodtál elő :W

    2.(Itt nagyon fontos a súly, mert nagyon hatékony a rendszer)
    Annyira hatékony hogy ha már mellette van egy benzinmotor akkor nem bír el plusz egy picit nagyobb akkut aminek kb a súlya realisan közel 30-50kg lehetne

    3. a 150-200km az a lényege ,hogy hétvégén tölsd fel a kocsit és ha mész valahova akkor ne az legyen,hogy a sarkon lemerült...
    De fogadok veled az 50km hatótávot is csak úgy tudja a fenti opel ha sem a klíma sem a fűtés nem megy azt nagykabátban ülsz benne vagy ép meztelenül....vagy ép mellette ketyeg már a belső égésű....

    4.Volt elektromos autód?
    300-400km aha álmodban a 3. pontban meg ha sportosabban vezetsz a papíron ami van annak kb az 1/4 részét hozza bármelyik autó. Ott a legdrágább tesla ha rendesen nyomod kifingik 1-2 re a gyorsulási értéket sem hozza tartosan csak pár alkalommal tudja... Kiforratlan még nagyon ez az elektromos technologia.

    5. 8-13 kw akku elég 40-50 kmre papir szerint nehogy már 50 kw akku kelljen 150-200km re...

    6. azt mindig elfelejted ezeknek a hatótávoknak a felét kell venni ,mert haza is kell jönni... akár egy boltból akár egy munkahelyről. Ez még arra is kevés ,hogy Csepelről felmenj árpád hídhoz dolgozni meg vissza....

    Nem technologia korlátjai vannak hanem a pénz és a haszon , nyilván a legtöbb átlag elektromos autó 200-500km közt van eladhatatlan termék lenne ha olyan autót adnának ki amit fent írtam...

    Ezért írom azt hogy jól átverik a népet.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #55 üzenetére

    Próbáld ki majd rájösz, kiforratlan technologia tele van az új autókkal a szerviz minden nyűgjük bajuk van egy megbízhatatlan tragacs jó drágán, töltési hálózat meg semmi.

    Nézd meg pesten egy panelban a lakok hova fogják bedugni a patka mellett az útcákon ne 1-2 darabra gondolj hanem több százra vagy ezerre.

    Rájössz hogy ki meddig gondolkozik és mennyire is ért hozzá.
    mellékesen az audinál hatalmas hálozat van a gyáron belül ,de olyan elektronika háttér van mögötte amit egy panel lakói soha nem fognak tudni kifizetni.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #57 üzenetére

    nem hiszem tudom mivel részben én intéztem a dolgokat és volt rálátásom ,meg arra is mennyi gond van az e autokkal :)) :DD

    itt hinni az hisz akinek még nem volt vagy még nem probált ki több járművet és nem lát mögé. Ez kb olyan mint a 100kg hogy a vásároló nem örülne neki :W föleg ugy hogy nem is érezne belőle semmit :DD

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

Új hozzászólás Aktív témák