Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Milyen technológiai oka van? (Polestar1 (2017))
Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg. A CO2 kvóta eléréséhez viszonylag sok autót kell eladni, tehát ez az 50-60 km WLTP körüli érték az ideális jelenleg, ezt szerintem kiszámolhatták. Majd ha szigorúbb lesz a kvóta akkor hatalmas fejlesztésként megjelennek a 100 km körüliek. (0 gramm CO2, tehát papíron ugyanaz a kibocsátás, mint a tisztán elektromosoknak) -
Füleske
addikt
Te :"Nézd már meg mennyibe kerül az az autó, mennyit adtak el belőle."
Én:"Szerintem inkább az az oka hogy annyiért, amennyibe kerülne, már nem sokan vennék meg."
Szerintem nincs közöttünk ellentmondás, viszont ez nem technológiai ok. Nem azért életképtelen, mert nem tudják megcsinálni, hanem az ára miatt. -
Füleske
addikt
Érdekes, én nem erre számítottam: [link]
"nem jönnek új hibrid hajtásláncok amelyek túlmutatnának a jelenlegi modellek elektromos hatótávján" -
Füleske
addikt
"Viszont 2030-5 ig rengeteg idő van még ennyi idő alatt simán lehet hidrogénhajtás vagy bármi újdonság. Azt már mindenki tudja,hogy nem elektromos autóké a jövő."
Lehet, de nagyon nem valószínű. Ez nagyon kevés idő autóipari léptékkel. Talán 100 évente jön valami új, amit az átlag ember is használhat. Ha nem az elektromos autó a (közel)jövő, akkor szerinted mi? Mert erre én azt írnám, hogy az univerzumok és a dimenziók közötti korlátlan teleportáció. Ja hogy ez sem holnap lesz? Mindegy, ígérni én is tudok...
-
Füleske
addikt
válasz #53246592 #68 üzenetére
Ha a PHEV - eket nem fejlesztik, akkor a többi még halottabb ügy, már csak a folyamatosan szigorodó CO2 kvóta miatt is. Nem is kell ehhez az EURO7, az országok és autógyárak is megadják/megadták a maguk céldátumát, mikortól nem árulnak belső égésű motorokat. Had ne keressem már meg, hogy ki milyen dátumot adott meg eddig, van jó pár.
-
Füleske
addikt
Van, aki máshogy gondolja, mint a Mercedes. [link]
100 km WLTP fölé szerintem nem fognak menni, hiszen az már 0 gramm CO2/100 km, papíron. Viszont 10-15 évnél többet ebből sem lehet kisajtolni. Valószínűleg ha sok autógyár rágyúr a 100 km - re, akkor változtatnak a számításon, illetve addigra betiltják a belső égésű motort. Vékony jég ez, láthatóan az autógyárak is különböző stratégiákat követnek, bízva a saját döntésükben.