Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frozen

    őstag

    23 ban kiadni egy olyan autot ami 48km tud elektromosan kész vicc. Legalább 200km hatótáv tisztan elektromosan + egy 1,5 -1,6 dizel vagy benzi melle hosszabb utra. Így megálná a helyét a piacon na de 48km..
    Az insignia B. Ver:1 volt az utlsó eredeti opel gm alkatrészekkel szerelve.
    ( a facelift v2 már peugeot belenyúlással van rancfelvarva nem is olyan minöseg több forumon olvasom hullanak szét 100e alatt..
    Az astra és a corsa meg már egy ideje peugeot alapra megy. Emlékszem milyen jó kis kocsi volt a corsa meg keveset evet jól nézet ki stb ez a peugeo altal csinalt takolmany nagyon gaz mikor beultem az uj corsaba full kenyelmetlen volt az egezs mint egy polskiban ulnek kb ( csak megneztem mit hozott a valtas nekem nem jon be)
    Szerencsere a v1 insigniaból bevettem es semmi gondom vele azóta sem. Ezutan meg nezek valami masik markat mert sajnos ez a marka mar nem az a marka amit omadok es ismerek tobb mint 10 eve.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Robitrix #11 üzenetére

    58 km max budapestre elég vagy egy kis falu méretű városba, vannak nagyvárosok ahol ez az 28 km édes kevés (mert a másik 28 km kell a vissza utra)

    A 200km pont elég lenne arra ,hogy az emberek munkába illetve rövidebb utazásoknál elektromosan használják az autót.
    Jelnleg a diselnek és a benzinesnek is a hideg rövid távú közlekedés a gyilkosa és itt nem tudják teljesíteni a környezeti normákat.. Ilyen 58km abszólut nem szabadna kocsit kaiadni vagy gyártani föleg nem 2023 ban....

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #53246592 #15 üzenetére

    Az a baj ez az 58 km papírforma... ez kb a valóságban kb jó 45-50km -re,, ha rendesen padlózgatod és nem az agyon butitott gyorsítással közlekedsz kb 10-13km távolságra még egy bp városban is nagyon kevés. Ez mellett érdemes megemlíteni azt is ,hogy az akku kopik így lehet 1-2 év múlva már ennyi sem fog tudni. Én nem adnék érte pénzt ilyen állapotban.

    pont a hibrideket és a plugin kategoriákat kellene úgy csinálni hogy legyen 150-200km hatótáv és legyen mellé egy motor ami mondjuk autópályán visszatölt és hajt is közbben.

    Van választható kategoria érdekes én eddig még sehol nem találtam normális autot. Egy családi kombi elektromosban nincs, csak a babakocsi karosszériás autók.Aminél nagyobb egy picit a váz az is nagyon kevés km tud megtenni nem tudok egy töltéssel lemenni egy Budapest-München távot ugy hogy a gyors 1-2 percces stopon kívül ne kelljen kávézni vagy enni.
    Plugin /hybrid hát valahogy ebben a kategoriában sem láttam kiemelkedő teljesítményt ez a 20-50km hatótáv kész vicc kategoria , ezen felül még a belerakott motor is gyenge aztán csak nyekeg az autopályán egy komolyabb emelkedőn na meg a németeknél a 180 nál ha jól tudom le is korlátoznak ,mert nincs benne kraft.
    Szóval ha te tudsz valami jót ami megfelelne nekem akkor mond már el légyszíves mert én nem látom azt a nagy választékot amit írsz.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Ezekiell #19 üzenetére

    minden hétvége (most korona alatt nem ,de ugye ez nincs mindig ! ),van amikor nyáron nyaralni spanyolba megyek vagy olaszokhoz le délre. több ezer km mit kellene csinálnom? 300-400km megállni tölteni? :W

    Miért szted az a normális ,hogy 5 órás úton megállsz kávézni meg étermezni enni? Szerintem ez a nem normális.... van aki nem kávézik és nem mindenki akar mondjuk egy reggeli után ha elindul 2 óra múlva megállni enni.... föleg nem ott ücsörögni az autóban és várni mikor töltödik már fel (föleg ha ahova mész ételel várnak...). Mert egy autópálya parkolóban nagyon mást nem fogsz tudni csinálni+ az idődet viszi el és még büdös is van.Ha beülsz enni ugyan ugy ülsz mint a kocsiba ha megállsz 5 percre akkor az idő alatt sem tölt annyit a kocsi...

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #21 üzenetére

    hu hallod nem számolom de olyan 200-250e körül. (mivel ez a munkám is :D )

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Lewis4421 #37 üzenetére

    Ez rendben van de 8km alatt a motor és az olaj nem melegszik rendesen fel , és olyan lerakodások ,kopások keletkeznek ami nagyon sok. A taxi azért más mert nagyon ritka amikor 5-10 percet áll vagy kicsit többet a lényeg az üzemi hőfok nem fog lehűlni ennyi idő alatt.Télen meg járatják ,hogy ne fázzanak benne :D

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Somatom #40 üzenetére

    De srácok azt felejtitek el,hogy mi van ha valaki nem tudja otthon tölteni? Pl panelban él csak egy példa volt. Az így is kevés kilométerből még az is lejön hogy elmész a töltő állomásra... Ezen kívül az ilyen pici akkut rengetegszer fogod tölteni és ki fog készülni elég gyorsan. Na meg sürün is kell feldugni a töltöre kész vicc .

    Somatom
    ezzel egyet értek meg még megtoldhatnák egy 100-150km rel azt a hatótávot és egy egész jó kis kocsi lenne sokaknak. Komolyan hihetetlen hogy még sok hibrid vagy plugin 100km megtételére sem képes 2021ben aki ezeket legyártótta és kidobta piacra mindet kirugtam volna. ezeknek azautoknak eg yköztes megoldás lenne a jó , hogy héten jársz munkába hétvégén meg mondjuk amig vásárolsz ,vagy kirándulsz bedugod valahova tölteni ez igy lenne a legjobb. De ugy hogy naponta töltögetni kell vagy még el sem tudsz vele menni ahova akarsz az ugy szar.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #43 üzenetére

    szerintem semilyen texchnologiai háttere nincs egy picit nagyobb akkupack kell belle ennyi a történet ennek a helyet akár az alvázban is ki lehet épiteni egy gyártásnál és sem helyet semmi mást nem bukik vele az ember oké valamennyi többlet súly de azért annyival nem,hogy gáz legyen...

    Somatom
    ok te most ezt így nézed ,de könyörgök ne magunkra gondoljunk már csak meg ne a 10-20 ezres kis városokra vagy ép budapestre menj ki külföldre nézd meg pl madrid mekkora vagy berlin stb rengeteg nagyváros van és ha már csinálnak valamit annak legyen értelme. Persze tök jó annak aki ép a sarokra jár kenyérért de a többiek le vannak ejtve?
    Nézd 2.0 diselem van sokat járok rengeteget megyek de pl van hogy csak a sarkokra vagy a közelbe megyek boltba ide az elektromos rész jól jönne. Pl 45 km járok sétálni meg ha ulyan a kedvem akkor csatangolni ez még rövid táv. Ha lenne elektromos kocsi mint a családi kombim mondjuk 150-200km tiszta elektromos hajtással és mellette lenne egy 2.0 vagy egy 1.6 disel motor azt mondom teljesen rendben van és azt venném meg.

    De most 3 opcio van
    - hagyományos belső égés
    - tiszta elektromos valami röhelyes kilométerrel...
    -hybrid /plugin valami vicc mennyiségű elekromos önerővel + mellé van egy harmat gyenge motor ami egy nagyobb emelkedőnél pl 100 al tud csak felmenni vagy annyival sem...

    komolyan miért nem lehet egy rendes kompromiszumot kötni ,gyártani és eladni?

    Segitek minden a pénzről szól és azért semmi köze akörnyezeti rizsához amit előadnak. Ezért kerül egy kevesebb alkatrészekből álló autó kb a régihez képest 3-4x árba...

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #46 üzenetére

    Nem lesz gáz, csak rohadt nagy autókat kellene csinálni rohadt nagy akkumulátorokkal. Amik rohadt drágák lennének.

    hagyjuk ezt jó?
    A tisztán elektromos kocsikba sincs olyan nagy akkupack nehogy már komolyan 150-200km hatótávhoz keljen több tonna plusz súly stb...

    Elmondom neked simán több száz kilókat tudnak fargatni a kocsiból anyaghasználatból stb... Rossz szemszögből nézed meg az a baj amit fent írtam a pénzről szól minden és ez az autó is csak egy alsó rétegnek jó akik pl a sarki boltba járnak kenyérért vagy az 1 km lévő munkahelyére másra nem.
    Tudod mit én nagyon szivesen adnék +5000-10e eurot azért hogy legyen tisztán elektromosan 200 km hatótávom.
    Na ha a motor bene meg az elektronika nehogy azt mond hogy ennyi pénzből az a plusz akkupack nem jön ki persze hogy nem jön ki mert ők egyből a fél kocsi árát akarnák ahsznba bocsátani

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #51 üzenetére

    mi egy kocsinál 100Kg? de most öszintén ?
    Ennyit anyag használatból megtudnak sporolni bármelyik autón ha nagyon akarnak. Nem véletlen voltak a régi autok 700-800kg most meg már egy suzuki is 1 Tonna egy merci meg nem véletlen közel 2 Tonna most nehogy azt mond egy olcsóbb márkába nem fér el a +100kg mert tökön lövöm magam...egyébként az opel 1300-1600kg közt mozog

    Még mindig nem érted a lényeget ,nem a kis csoringer országoknak kell kocsit gyártani ahol a fizetőréteg nincs meg. És az ország még kicsi is persze nincsenek távolságok. Menj már el külföldre nézd meg mekkora spanyol ,német,francia ,anglia és akkor még csak europában jártunk nem mentünk el amerikába és nem mentünk több országba.
    (ez kb városi szöveg akinek minden a szájába van ,nem mész ki vidékre ahol mondjuk 25km körzetben semmi nincs.... vissza meg már nem tud jönni töltés nélkül...)

    Ez kb olyan mintha most luxemburgnak csinálnának autot ami kb 40km .....

    És láttod élő példa az az eset ,hogy tényleg az ember nem képes belátni ,hogy egy sokkal jobban eladható sokkal nagyobb teret nyerő értelmes autot készítsenek és áruljanak és foggal körömmel csak hajtja azt hogy neki ez pont elég és ez igy van jól. Na a gyárba a hasonló gondolkodású embereket is páros lábbal rúgnám ki.Mert nem azt nézik,hogy a bevétel és az eladás és a felhasználás milyen hanem csak az elsőt. Az árakra és az olcsoságokra fent céloztam jelenleg minden ilyen elektromoságú autoval hülyének nézik az embereket hiszen kevesebb alkatrészt tartalmaznak ezáltal gyorsabban és olcsobban gyártható amikor a szalonba kerül meg 5x ára van mint a régi hagyományos autoknak. Az is balek aki vesz bármilyen elektromos autót főleg 20-50km hatotávval 1,5-2x áron :W

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #53 üzenetére

    Nem tudom mennyire értesz a kocsikhoz ,de az lejött ,hogy nem nagyon.

    1.úgy lehet csökkenteni a kocsi súlyát ,hogy a vásároló semmit nem fog belőle észrevenni,nem is értem ezzel miért hozakodtál elő :W

    2.(Itt nagyon fontos a súly, mert nagyon hatékony a rendszer)
    Annyira hatékony hogy ha már mellette van egy benzinmotor akkor nem bír el plusz egy picit nagyobb akkut aminek kb a súlya realisan közel 30-50kg lehetne

    3. a 150-200km az a lényege ,hogy hétvégén tölsd fel a kocsit és ha mész valahova akkor ne az legyen,hogy a sarkon lemerült...
    De fogadok veled az 50km hatótávot is csak úgy tudja a fenti opel ha sem a klíma sem a fűtés nem megy azt nagykabátban ülsz benne vagy ép meztelenül....vagy ép mellette ketyeg már a belső égésű....

    4.Volt elektromos autód?
    300-400km aha álmodban a 3. pontban meg ha sportosabban vezetsz a papíron ami van annak kb az 1/4 részét hozza bármelyik autó. Ott a legdrágább tesla ha rendesen nyomod kifingik 1-2 re a gyorsulási értéket sem hozza tartosan csak pár alkalommal tudja... Kiforratlan még nagyon ez az elektromos technologia.

    5. 8-13 kw akku elég 40-50 kmre papir szerint nehogy már 50 kw akku kelljen 150-200km re...

    6. azt mindig elfelejted ezeknek a hatótávoknak a felét kell venni ,mert haza is kell jönni... akár egy boltból akár egy munkahelyről. Ez még arra is kevés ,hogy Csepelről felmenj árpád hídhoz dolgozni meg vissza....

    Nem technologia korlátjai vannak hanem a pénz és a haszon , nyilván a legtöbb átlag elektromos autó 200-500km közt van eladhatatlan termék lenne ha olyan autót adnának ki amit fent írtam...

    Ezért írom azt hogy jól átverik a népet.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #55 üzenetére

    Próbáld ki majd rájösz, kiforratlan technologia tele van az új autókkal a szerviz minden nyűgjük bajuk van egy megbízhatatlan tragacs jó drágán, töltési hálózat meg semmi.

    Nézd meg pesten egy panelban a lakok hova fogják bedugni a patka mellett az útcákon ne 1-2 darabra gondolj hanem több százra vagy ezerre.

    Rájössz hogy ki meddig gondolkozik és mennyire is ért hozzá.
    mellékesen az audinál hatalmas hálozat van a gyáron belül ,de olyan elektronika háttér van mögötte amit egy panel lakói soha nem fognak tudni kifizetni.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Noukoum #57 üzenetére

    nem hiszem tudom mivel részben én intéztem a dolgokat és volt rálátásom ,meg arra is mennyi gond van az e autokkal :)) :DD

    itt hinni az hisz akinek még nem volt vagy még nem probált ki több járművet és nem lát mögé. Ez kb olyan mint a 100kg hogy a vásároló nem örülne neki :W föleg ugy hogy nem is érezne belőle semmit :DD

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Füleske #64 üzenetére

    2030 ig lehet venni attól számolj egy bő 20-25 évet míg a forgalmoba lesz addigra aki most 30-40 éves már lehet rég a porral lesz egyenllő.

    persze senkinek nem kell 40-50km hatótávú plugin ez egyértelmű ,amit fent írtam meg még az elektromos kocsit is eladhatatlaná tenné

    Viszont 2030-5 ig rengeteg idő van még ennyi idő alatt simán lehet hidrogénhajtás vagy bármi újdonság. Azt már mindenki tudja,hogy nem elektromos autóké a jövő.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

Új hozzászólás Aktív témák