Új hozzászólás Aktív témák

  • adeon83

    tag

    A legtöbb pénzügyi és/vagy marketing osztály nem azt méri, hogy mekkora mennyiség fogyott el adott időszakban (vagyis mérik, de az igazi teljesítmény mutató nem a volumen), hanem a GP, azaz a haszon (gross profit), amit egy terméken keresnek. Ezért van az, hogy inkább eladnak kevesebb lemezt mittudomén 50-60%-os GP-vel, mint többet 15-20 %-os GP-vel.
    Mi is így csináljuk, illetve a marketingünk is pont így tevékenykedik, és eddig többé-kevésbé működik is.
    Mindazonáltal a kalózkodás végett sem adnának el annyival többet kisebb GP-vel, legalább is nem annyival, amennyivel megérné.

    ''Egyszer egy lány felhívott: Gyere át, nincs itthon senki! Átmentem, tényleg nem volt otthon senki'' Rodney Dangerfield

Új hozzászólás Aktív témák