Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
Pl. a régi (de már gömbölyű) Audikon pedig valóban sokkal rövidebb élettartamú volt az üaszivattyú, ha vki rendeszeresen üres-közeli tankkal használta, mert akkor rosszabb hűtéssel, melegebben üzemelt
De szerintem nem "jajj 1/4 tank"-ról beszélt itt senki, hanem amikor már folyamatosan ég a figyelmeztető lámpa
-
Utka
tag
Bocsánat, távol álljon tőlem a farokméregetés, meg hogy bebe-bee, az enyém is.....
[nagyon off]Pusztán megörültem hogy a saját autómnak. 2,5 hónapja van nálam, Horvát országi nyaralás -> ~2100 Km Pálya, + klima + töszmörgés Zágrábi lehajtónál == > kevesebb mint 2 tank nafta,,[/nagyon off]
Kedves simonzé!
Miért emelted ki,hogy Rocinante, C -vel?
Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
-
simonzé
addikt
Asszem itt a megfejtés. Sosem ástam bele magam, de valóban érzem, hogy nincs sok különbség az 'autókázom' és a 'lenyomok mindenkit mint a bélyeget' üzemmód között. A Sport fokozatnak sem a 115 lovas 1.6 TDI-nél sincs értelme, mert csak annyit tud, hogy bőgeti a motort, és messze a nyomatékcsúcs után vált feljebb.
Én meg azt nem értem, hogy a turbólyuk vs. turbókésedelem vitának mihez van mi köze...
I don't fit in. I fit out.
-
hunluki
senior tag
+sok, lényegében a lendület megtartása a lényeg, mozgó testtel ugyanis könnyebb sebességet nyerni mint egy állóval, ebből kifolyólag kevesebb teljesítmény kell hozzá --> kevesebb a fogyasztás.
Ezen felül igazából attól függ mennyire nyomod neki, nyilván minél kevésbé nehéz a lábad, annál kevésbé lesz szomjas a gép. Én gyorsítatni is finomabban szoktam, de ahogy írtad is itt is van egy pont amikor eléred az "optimális" nyomatékot ami alatt csak köhög a motor és kínzod őt is meg magadat is az élménnyel.
Plusz ha sokat mész városban lassan akkor hajlamos "elkoszolódni" az egész kipufogórendszer, ilyenkor érdemes "kikormolni", pl pályán kicsit meghúzatni neki magasabb fordulaton, egy-egy ilyen takarítás után nagyon meg tud lódulni, én van hogy rá sem ismerek
-
bambano
titán
ez kiváló, pontos, precíz recept arra, hogyan tedd tönkre az autót minél rövidebb távolságon.
emellett ezt a felváltogatást sem értem, nincs abban annyi fokozat, hogy folyton kapcsolgasson az ember. nekem 1-ben 70-nél, 2-ben 110-nél, 3-ban 180-nál szabályoz le. városban nyomok egy kövérebbet 1-ben, beteszem 3-ba oszt jónapot, nem vagyok én cukrász, hogy folyton habverőnek nézzem a váltót
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen