Új hozzászólás Aktív témák
-
simonzé
addikt
Hölgyeim, és uraim!
Nagyon megtisztelő,hogy máris ennyien kommentáltátok a cikket, köszönöm nektek. El kell mondanom, hogy nagyon büszke vagyok rátok! Így 100 hsz után sem volt még fikázó, fennhéjazó, alja komment. Ilyet, hogy ennyi és ennyiféle mondanivaló után még mindig korrekt a stílus, én még nem láttam. Köszi nektek!
Viszont azt is el kell mondanom, hogy miattatok fogadást veszítettem. Arra fogadtam, hogy 50 hsz-en belül lesz aki szóvá teszi a Kispál idézeteket, de ez csak a 74.-né történt meg. Hát erre most mit mondjak?
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Jaj, hát nagyon köszi.
#154 z a p: Na végre megerkeztek a hivatásos okosemberek is. Már zokon ne vedd, de a forgalminak jobban elhiszem az autom adatait, mint neked. Márpedig az a ződ papir azt hazudja, hogy ez biza 115 lovas. Akinek ez egy fel nem dolgozhato infó, az elhagyhatja a helyiseget. Nem, eszetekbe se jusson, hogy meressem be egy futopadon. Reszben mert nem érdekel, részben pedig mert leszxrom.
a dízel vs tél problémára: a shellhez van tankolokartyam, mindig az alap FuelSave dizelt tankolom. Győrben tankoltam, majd Németországba mentem februárban, ahol reggel - 27 fokban poccre indult a verda. Gond nelkul autokaztam vele. Nem, nem kalibralt a hőmérőm, és uzemanyag mintát sem tettem félre elemzes céljából. Elég ha csak simán elhiszed hogy nem hazudok. Vagy ne! Leszxrom.Ja, és a gyorsulás. Na ez érdekelt, ezert glonass+gps muholdak segitsegevel ejszaka zart maganteruleten (mmmmpfffhhh) haromszor álló helyzetből indulva, ket utassal 3 probalkozas utan rendre 9,7-9,8 alatt ertuk el a 100-as tempót. Igaz, nem kertem ki a nasatol a gps kalibralasi jegyzőkönyvet - még mielőtt felmerulne a kerdes. Csak ugy elhittem.
Es ha tudnal olvasni, látnád hogy nem vizeltem le a bokamat. Csak meglepett a dinamika - de ha ez szamit, kedves szuperintelligens forumtars, már szegyellem is hogy ez tetszett. Majd meggyonom, de addig is minden nap kerek a nejemtol 25 ostorcsapast, toled pedig megbocsatast kerek. Hátha meg meltoztatsz enyhulni. Hála!
Vagy csak siman leszxrom a véleményed. Puszi![ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Esküszöm, azon gondolkodom, hogy kiragasztom a hátsó ablakba a régi mobilomat, és felveszem ahogy elmaradnak a többiek. Persze akkor azt fogja mondani a T. közönség, hogy "persze, biztos sport módban játszod az agyadat, zé, hogy bebizonyítsd az igazadat."
De lassan tényleg fel kell vennem, mert a kétkedők miatt már külön figyelem pár napja, hogy akkor most tényleg én nyomom túl agresszívan? Vagy valóban csak behalózom, hogy ellépek a néptől? De nem.
Na holnap megpróbálom rávenni magam a videózásra, pedig nagyon nincs ám hozzá hangulatom.Még annyit, hogy ma egy Escort jött mellettem, és meglepett, hogy tartotta a lépést. Elszoktam már ettől, na! A srác vigyorgott rám, hogy jót gyorsultunk. Pedig csak ő gyorsult, én simán közlekedtem. 50-nél én elvettem a gázt, ő meg elment mellettem, és akkor láttam, hogy (a felirat szerint) egy Escort RS Turbo volt.
[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Asszem itt a megfejtés. Sosem ástam bele magam, de valóban érzem, hogy nincs sok különbség az 'autókázom' és a 'lenyomok mindenkit mint a bélyeget' üzemmód között. A Sport fokozatnak sem a 115 lovas 1.6 TDI-nél sincs értelme, mert csak annyit tud, hogy bőgeti a motort, és messze a nyomatékcsúcs után vált feljebb.
Én meg azt nem értem, hogy a turbólyuk vs. turbókésedelem vitának mihez van mi köze...
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Na végre itt van egy ma készült fotó, amire a cikkben céloztam. Ez egy tipikus helyzet, amikor - Az életemre esküszöm - NORMÁL elindulással 50-ig eljutva ekkora különbség alakul ki köztem és a mögöttem jövők között, olyan 100-120 méterre a lámpától. 2x2 db, olyan 150 kg-nyi lapra szerelt bútorral megpakolt csomagtartónál nem fogok hiperhajtóműves startot produkálni, szóval higgyétek el végre, hogy nem versenyzek. Csak normálisan elindulok, és így megy ez az ótó. A szélső sávban parkolnak páran, de a két belső sávban lévőkkel egyszerre indultunk.
A fiam készítette a képet a tudtomon kívül, miután korábban beszéltük, hogy sokan hitetlenkednek a dinamikával kapcsolatban.Nem vagyok én gyors, csak az én váltómnál nem esik ki 1-1 mp az 1-2 és a 2-3 fokozatok közötti váltás során.
[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Respect.
Nálam az utód egy Mondeo lesz. Szintén automata, de mar 190 lovas, 2.0-s dízellel. Tőle már nem várok 1000+km-t per tankolás, de azért reménykedem.I don't fit in. I fit out.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest