Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
válasz noPublicFG #71 üzenetére
Ott más tényező volt az elsődleges, mert ennél (33%!) inkább egy nagyságrendnyivel ksiebbb befolyása van az üa-nak.
qnadam: ja, azt tiszta sor, h passzoló kúthoz áll be az ember, de várni ezért a fene se fog
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Donki Hóte #206 üzenetére
Picit később inkább. Pl. az Astra H-n (2004-2009) még nincsen, 2009-től az Astra J-n már igen.
-
Degeczi
nagyúr
Pl. a régi (de már gömbölyű) Audikon pedig valóban sokkal rövidebb élettartamú volt az üaszivattyú, ha vki rendeszeresen üres-közeli tankkal használta, mert akkor rosszabb hűtéssel, melegebben üzemelt
De szerintem nem "jajj 1/4 tank"-ról beszélt itt senki, hanem amikor már folyamatosan ég a figyelmeztető lámpa
-
Degeczi
nagyúr
válasz Donki Hóte #252 üzenetére
Pont a vége lehetett az: a horvát INA épp 2011-től kezdett bioüzemanyagokat forgalmazni.
-
Degeczi
nagyúr
Turbólyuk és turbókésedelem között valóban fogalmam sincs, mi kellene legyen a különbség, elárulod?
A "turbólyuk" a turbó késedelme, amíg felpörög - ezért a két kifejezés nyugodtan használható egymás helyett.
(ha pedig már adott a fordulat, mégsem reagál a gázra, az viszont nem a turbó nyűgje, hanem a motorvezérlésé) -
Degeczi
nagyúr
Ja, leszűkítve használod a kifejezést.
Utcai autók, különösen a dízelek jellemzően olyan hangolású turbót használnak, h az általad lyuknak nevezett helyzettel gyakorilatilag nem talkozik az ember (pl. az enyém is már 1500-as fordulaton max. a nyomatékot ad le), ezért nem csoda, h a "lyuk"-at is a késedelemre használják.Miközben előznek, inkább ne nyomj padlót.
-
Degeczi
nagyúr
Ha szétnézel, mindenütt azt látod, h a lyuk kifejezést is a főként a késedelemre használják, az alábbi okokból teljesen érthetően. Persze, lehet ezen kötözködni: kb. mint azért beszólni, h a skót kockás szoknya is négyzethálós kellene legyen. A társaságok kedvence lehetsz ilyen hozzállással - érthető, ha itt éled meg a sikereid
-
Degeczi
nagyúr
"zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni"
Én úgy látom, nem annyira kéziféket használnak, inkább azzal van gond, h sebességbe is csak akkor rakja a többség, amikor már az előtte álló autó megindul - noha mögötte állva ő is ugyanolyan jól látja a lámpát (és már a sárgát látva is fölkészülhetne, hiszen annak a jelzésnek pont ez lenne a célja).
Utána nem érdekel, milyen tempóban gyorsít, de induljon már el időben! Másfélszer annyi autó átférne egy zöld fázison...
-
Degeczi
nagyúr
Ez így hibás általánosítás, a használaton és karbantartáson múlik nagyrészt.
Tessék egy 700e km fölötti pici Fiat turbódízel modern fos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!