Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
"A csere nem olcsó, modelltől függően 100-300 ezer forintra, de jellemzően inkább az utóbbihoz közeli alkatrészárra lehet számítani"
[link]az 1ft/km számolással ott a baj, hogy szerintem kevesen raknak be folyamatosan egy nagy bögrébe egy forintot km-enként , és amikor ki kell fizetni ezt a párszázezret egyben, akkor megy a pislogás
"A legnagyobb terhelés egyébként nem menet közben, hanem indítózáskor éri"
és éljen soká a startstop is
(értem én, hogy "erre méretezik", de akkoris...)All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
átlag autós megy 15 ezret/év. Kerekítsünk 12 évre, mire átlépi a 200 ezret. Egy 12 éves autó újkori értékének 15-20%-át érheti 12 évesen, 200 ezerrel. 6 misi vételárnál ez 1 millió forint körül szóródik.
egy egy misis autóra ha ad a márkaszerviz egy 300-400 ezer forintos árajánlatot a kettőstömegűre, meg 120 ezerért porlasztócsúcs/darab * 4 darab, az simán gtk. esetleg turbófelújítás, automata váltó felújítás, befecskendező szivattyú felújítás, vagy már kehesedik a katalizátor, ez simán nemcsak hogy gtk, hanem az autó aktuális értékének akár duplája is lehet. vagy viszi a helyi mekkmesterhez, az meg jó eséllyel olyan is lesz.
na így jut "jó vételhez" sok magyar, hogy első tulajdonos meglátja a szerviztől kapott állapotfelmérési lapot, meg a végén a sok számjegyet a jobb alsó sarokban, és gyorsan eladja az autóját szabadulási áron. Megveszi a magyar, megkapja ő is ugyanezeket a számokat meg egy hátsófali infarktust is ott helyben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis