Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AnginaP #6950 üzenetére
Jöhetnél te is néha Duelezni, mert azóta nem nyomtuk. Jó tudom most 7végén nem is nagyon értél rá.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #10691584 #6952 üzenetére
Persze meg, de már beszéltünk róla egyébként
Jó nagyon, semmi kivetnivalóm nincs vele kapcsolatban. Csak még mindig 125Hz-en használom, nem tudom emeljem e?!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz ncc1701 #6957 üzenetére
Tudsz majd benne holnap segíteni? Legutóbb XP-s időkben csináltam ilyet.
nem romolhat el ettől az egér egyébként?(#6959) [oWn]f4te Akkor majd leh*gyzom
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sotho
őstag
Na meg is döglött az egerem jobb gombja (nekem ez a jump szóval elég kellemetlen). ilyen jó egerem még sose volt de egyiket sem kellett ennyit szerelgetni.
-
#10691584
törölt tag
-
#10691584
törölt tag
Argentin Quake-es bratyók
-
-
Csak én nem találok Mo-on Hyperglide-ot 1.1a-ra?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz #10691584 #6970 üzenetére
De ugrani tudtam.
Másrészről, ha megfelelő szögben ütöm, akkor működik.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
válasz AnginaP #6985 üzenetére
Mármint a spirál más színű legyen?
Mert azt be:
cg_oldrail 1 (to get the spiral)
color1 7 (beam in white)
color2 4 (swirl in blue)
r_railcorewidth 6 (default width of the beam) I suggest 4 for even more solid but thinner beam.Más
Én azt nem tudom, hogy ha beállítom vékonyabbra a rail sugarat, akkor az enemyé is vékonyabb lesz ugye? Mert ha igen az gáz, azt jobb ha jól látom honnan lő..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
AnginaP
aktív tag
Nem pont arra gondoltam, hanem arra, hogy maga a csík "eleje" a vidióban kék, de a "vége" már rózsaszín.... és hogyan csinálják bele ezt az átmenetet? mert Q3-ben emlékszem két szín volt, de az sem úgy nézett ki, hogy a csík egyik fele ilyen, a másik meg olyan...
Indítok egy Skyrim szervert.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
cg_oldRail nem létező cvar QL-ben.
cg_railStyle 1, ill. 2
Persze, a rail-t konfiguráló cvar-ok (kivéve color1, color2) minden rail-re vonatkoznak.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Sotho
őstag
Kicsit rágyúrok a railre jó lesz az: [link] .
-
-
Nem akar menni nekem ez a timing, egyszerűen nem tudok egyszerre ennyi dologra figyelni. Nem tudom lehet e találni valami viszonyítási alapot, vagy csak tényleg az időt kell figyelni? Van mikor kijön a lépés egyszer-egyszer és sikerül mindent felstackelnem, de az nem timing.
Azt vettem észre a pro meccseken, hogy a hangokat mint ha jobban hallanák mint én, most vagy nem jól van beállítva valami nekem, de van mikor a map másik feléről meghallják, hogy felvett valamit az ellen.
Lehet a 90 meccsem után túl sokat várok magamtól de lövésem sincs, hogy koncentrálhatnék jobban. Nem elég hogy azokat a helyeket is meg kell tanulnom, ahova egy-egy kilépés/kinézés után rögtön célozni kell minden mapra lebontva, plusz timing, plusz a harc ugye. Ja és az aimom is elég gyatra jelenleg. Szóval nincs egyszerű dolgom[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#10691584
törölt tag
Nem tudom duelben hogy van, de FFA-ban mindig másodpercre megérzem mikor jön az item, főéleg a páncélokat. Viszont sosem számolok. Megszólal belül egy hang hogy most fog jönni van még pár máűsodpercem, elnyargalok odáig (ha tudok) ráülök és hallom a hangot, hogy felvettem, vagy épp akkor jelenik meg plusz-mínusz 1-2 másodperccel. Erős a gyanúm, hogy ez nem menne, ha szándékosan figyelném, számolgatnám. Egyébként meg nap/kedélyállapot stb függő is. Viszont pár dueles magyarázta régebben, hogy mittomén milyen sorrendben jönnek a páncélok (sárga páncél xy map-en ezen és ezen a helyen, utána Xmásodperccel követi a mega 20méterrel lejjebb a folyosó közepén, majd a következő sárga egy szinttel feljebb X másodperc múlva amit egy vörös követ 2 sarokkal odébb szintén X másodperc múlva. Amolyan "körmenet" az egész, szóval van benne rendszer. Nyilván kell hozzá agy megjegyezni ezeket pályánként, valószínűleg létezik a neten leírás és magyarázat is ezekhez, de nekem se agyam nincs hozzá, se türelmem. Neked ettől még lehet
-
válasz #10691584 #6998 üzenetére
Félreértesz, az megvan mikor van itemrespawn. Általában Armors: 25mp, Mega: 35mp. Van pálya ahol változik mondjuk.
Az nem jó amit te mondasz, hogy érzésre csinálni. Sőt az meg főképp nem, hogy megvan egy útvonal és azt járni folyamatosan. Itt ezen dől el az egész meccs, mapcontroll, itemcontroll, ennek halál pontosan kell működnie. Erről szól a Duel.
Muszáj leszek figyelni az időt, ugya a hud-on kiírja mikor veszem fel. Hozzáadom az időt és kész. Csak mikor fight-t van akkor kizökkent az egész.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#10691584
törölt tag
Nem azt m ondstam hogy ezt kell csinálni, hogy itemkontrollnak csúfolt item felszedő zarándoklatot tartani újra és újra, meg azt sem hogy ezeknek a figyelése észben tartása nem fontos, csak azt, hogy egy idő után rutinbóol megérzed, jelez a tudatalattid vagy mittomén lóf@sz tuggya. Ezáltal jobban képes vagy a lövésekre koncentrálni, ha az agyad összpontosító képessége terhele megfeleződik és/vagy a maradék 50% figyelmed erőforrásai áttevődnek és összeadódnak a másik 50%-al és így nő a hatékonyságod. És akkor ha jól fülelsz, hamarabb meghallod és pontosabban betájolod honnan erednek és kitől, vagy mitől. És több agykapacitásod marad lehetőségeked kalkulálni, esélyeket felmérni, felderíteni és biztonsági tervet, meg menekülési alternatív és elsődleges vonalat összeállítani, lehetőleg olyat, amilyet az ellenfél nem kalkulálna ki előre 100%-os bizonyossággal. Na meg hát a lövések pontossága és találati aránya, az igommemória és a logikai készség, bátorság és reakció képesség sem árt, ahogy az sem, hogy higgadt maradj mint egy buddhából lett zombi és arcránduláűs nélkül egy másodperc alatt korrigáld a pillanatnyi és/vagy ideiglenesen fellépő hátrányból adódó mikro frusztrációkat és lereagáld, félre tedd, kezelni tudd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- IPhone 15PRO MAX Samsung S24Ultra csere
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - RTX 4000 szériához
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - FirstShop 2025.11.28.
- Nintendo DS/3DS kompatibilis játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Armored Core VI
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen