Új hozzászólás Aktív témák
-
#10691584
törölt tag
Hogy visszataláljak Állati, hogy évek után vettem észre, van ilyen post...
-
#10691584
törölt tag
Nem tudom pontosan "rec" alatt mit értesz, de ha a demókat, azokat ide menti:
Windows Vista/Windows7:
%userprofile%\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3\demos
Windows XP:
%appdata%\id Software\quakelive\home\baseq3\demos
GNU/Linux:
~/.quakelive/quakelive/home/baseq3/demos
OSX:
MacintoshHD/Users/USERNAME/Library/Application Support/QuakeLive/quakelive/home/baseq3/demos
"hová tűnt mindenki? alig van aktivitás a fórumon de a játékban se nagyon látok ismerőst"
Tavajhoz képest én is alig, csak pár %, úgyhogy kezdek visszaszokni ioQuake-re.. Mióta limitálták a map szavazást, meg csomó minden csak előfizetéssel érhető el (még személyreszabás is..) azóta konganak a szerverek és alig látok ismerősöket, magyarokat is elvétve, főleg csak újakat. Amúgy meg ilyenkor november végén-december elején sokakat leköt az év végi extra hajtás, meg a harácsonyi láz.
Szerk: Méghogy nincs aktivitás, mire beírtam, válaszoltak is
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Ő az egyik legprofibb cheater, akit valaha láttam (ma is..) 3-an nem tudtuk kinyírni úgy, hogy egyszerre lőttük rakétával, plazmával és LG-vel kb. 3-4m-ről. Természetesen egy hibás lövése nem volt és elsőre halálos, ha rajtad a red, plusz nálad a mega. Ő persze következetesen otthagyta őket, mert minek
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
válasz WolfheartGR #3166 üzenetére
Ha "kemény" alatt azt érted, hogy a nemlétező páncélja meg sem nyeklik 3 frontális+1 feles facerocket-től, miközben lelövi rólad a megát a reddel együtt egy meggymag köpködővel 2 másodperc alatt (quad nélkül) úgy, hogy gyakorlatilag körbeugrálod a felmenőit is és mikor végzett veled, még kinyírja a meggymagjaival a háta mögül érkező és őt LG-vel masszívan megsimogató delikvenst, akkor a válaszom az, hogy: lehetséges
-
#10691584
törölt tag
2008 jah és 2 hónap összjáték. Ennyire "jó" kb. akkor lehetne, ha 500-as pajzsa lenne állandó regennel és hozzá egy néma quad. Nem a célzásairól beszéltem (bár nem nagyon láttam, hogy egyet is vétene) hanem az "ellenálló képességéről". Amikor frontálisan pofánlövöd 2-3x plusz jön még 2 csóka és lövik, mint az állat és semmi, azt azért elég "érdekes" nézni, főleg, mikor a lövések erejétől ide-oda pattog. 2x kikickelik visszajön, mintha mi se történt volna és 2 perc alatt csinál 29 fraget quad nélkül a 7 playerből. Az is érdekes, hogy ilyen tudással bejön egy green szerverre noobokat aratni Végülis lehet, hogy tényleg ennyire profi, ha látod, hogy belép, semmiképp ne hagyd ki, nagyon nagy látvány, bár "kissé" frusztráló Kihívásnak viszont kiváló
Egy kérdés: Feltettem a CPMA-t, elindítom erre akad mint vadállat. Mi a rossebet tuningoltak rajta a skacok, hogy ennyire leöli a gépet?
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
válasz Synthwave #3198 üzenetére
Nem csak a játékstílusáról írtam, azt csak érintőlegesen említettem meg. Szerintem egész jól leírtam mi a probléma vele:
1. Hiába lövöd hasba frontálisan, 2méterről: nem hal meg.
2. Hiába lövöd hasba frontálisan, zsinórban 3x, 2méterről: nem hal meg.
3. Hiába lövöd hasba frontálisan, zsinórban 3x, 2méterről: nemhogy nem hal meg, de még azt is kinyírja fél másodpercnyi meggymag köpködéssel (machine gun, ha esetleg..) aki hátulról masszívan rajta tartja az LG-t, miközben Abso éppen veled végez, hogy aztán tovább ugráljon és csípőből (pontosan) fejbelője railgunnal a következőt, akit még nem is láthat a sarok mögötti fordulóban. És ez nem "isteni szerencse", vagy mákja van, hanem folyamatosan ezt csinálja megállás és tévesztés nélkül: Isten? Néha úgy pattog a csávó a rakéta becsapódásoktól, mint egy labda. Neki a falnak, fel a francba függőlegesena fal mentén (nem ő rocket jumpozik) van, hogy 2 rakéta találja telibe ellentétes irányból. Eredmény: semmi. Megy tovább és arat, mintha mi sem történt volna. -
#10691584
törölt tag
Kipróbáltam az ioQuake-el a CPMA-t, sokkal jobban fut, nincs semmi akadás, viszont elképesztően sötét és sz@rt sem látni valami tipp? Nekem csak az ignorehwgamma jutott eszembe, hátha, de hulla vagyok most kipróbálni.
Jah, aim. Akkor egy kérdés: melyik fegyver vesz le egy lövésre 124HP-t+50armort? Quad nélkül. QL csak annyit írt, hogy "gunned down " vagy ilyesmit. Másik kérdés: ha hasbalovök valakit (direct hit, nem érintőleges) 3x gyors egymásutánban, ahhoz, hogy kibírja mennyi páncél, mega stb. kell?
-
#10691584
törölt tag
Boldog hanukarácsonyt neked is és mindenkinek
(Findzs nalam sosem csinalja, a géped tájékán lesz valami bibi, Nálam nem léptet ki, meg ír ilyeneket, viszont random freezeket produkál pont mikor ugrok természetesen)
Amúgy karira megajándékozott jósorsom ura egy WMO 1.1a-val, azóta az előző egeremre rá se birok nézni, ki is vittem a szobából
-
#10691584
törölt tag
válasz WolfheartGR #3228 üzenetére
Wolf, mit kell nézni?
-
#10691584
törölt tag
válasz WolfheartGR #3235 üzenetére
jaaa a trojan.. múltkor bejött pár meccsre egy noob szerverre amatőrök közé, kb. olyan 50/10 volt az arány pár perc alatt az ő javára. 50 ő, 10 az utána következő második.
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Az aurum minden, csak nem 'kevés', még 400W-osból is (bár, nem tudom mik vannak alatta)
Ha újraindul, az erősen melegedős gyanús, de az még nem magyarázná meg a csomag eldobálásokat/QL szakadást, meg ilyeneket. Szerintem simán lehet driver gond, vagy IRQ ütközés. Múltkor öcsém gépén valami hasonlót csinált egy játék, már ha épp elindult. Bújtam a netet, már minden sz@r-on gondolkoztam mi okozhatja.. Erre mi van? Kiderült, hogy a lejátszó eszközöknél a hang beállító panelen kell nyomni egy jobb klikket és bejelölni az elrejtett eszközök megjelenítését és elfogadtatni valami digitális audio interfészt vagy a rosseb emlékszik már a nevére mi volt. A lényeg az, hogy addig a játék játszhatatlan volt, ha egyáltalán elindult, utána semmi gond.. De ki a franc gondolna ilyen hülye megoldásra? (úgy értem magától)
-
#10691584
törölt tag
Celka, Shoto, findzs: Nemt'om, nálam megjegyezte [QoS-1] - [QoS-2]. Ez lényegében a limitáció limitálása Ezért kell eleve azzal kezdeni, hogy enabled-re teszi az ember és 0-ra állítja az értéket, mert különben a "gyári" értéket veszi alapul, én legalábbis így tudom. Akárhogyis, nekem sohasem csinálja ezt a sz@rakodást, mást viszont csinál
1. Bizonyos böngészőkkel (IE-Chromium pl.) eleve be sem enged a profilomba, nem jut el a szerver választóig stb. de ezt csak Win7 alatt.
2. Random befagy a grafika (belassul, diavetítés lesz) kb. 3másodpercre meccsenként olyan 2 alkalommal, amikor érzi (bár nekem elvileg "nem támogatott" a GFX kártyám, túl régi és ezt is csak Win7 alatt csinálja. Próbáltam volna beállítani, hogy amikor indítom a játékot, kikapcsolja az "asztal összeállítást" ami az aero miatt sokszor bekavar 3D-s játékoknál, de ugye QL-nél egy plugin indul exe meg hasonlók helyett, így nem tudtam vele zöldágra vergődni.
A registry buherát én nem javaslom, főleg nem ilyen "registry cleaner/healer"-ekkel.. nagyon sok kárt tudnak tenni és míg használtam őket, nálam csináltak is galibákat, nem is keveset. Valaki 1x írt is erről, megkeresem: [Windows tweaking: NE tedd!]. Amit írt a srác, nekem is ahhoz megszólalásig hasonló tapasztalataim voltak, volt, hogy kompletten eltűntek az office indító ikonok a helyükről, nem indultak programok "hibával leállt/az alkalmazás újratelepítése megoldhatja a problémát/XY fájl nem található" stb. Most CoolNovo-val indítom a QL-ot és ennyi az össz gondom ultrahigh graf részletességnél is, amennyit leírtam. Esetleg magát a dll-t nem tudod újra telepíteni/regisztrálni, másikat beszerezni stb?
-
#10691584
törölt tag
QL fórumon ezt írta egy arc:
"you should find uix86.dll in \id Software\quakelive\home\baseq3 alongside cgamex86.dll, qagamex86.dll, quakelive.dll and you're cfg files.
none of these should be marked as read only. If you delete them when you next load quakelive it should recreate the files with the correct versions and premissions, but it would not be able to do that if some other application has that .dll open so the file is locked.
As of this post uix86.dll
Size 183 KB (187,528 bytes)SHA-160 : 299D6749A504D35AB19B2D6388F083AE816BE7AE
CRC-32 : 3665EC50Digital signature : id software"
Egy másik meg azt, hogy neki onnantól állt elő ez a probléma, hogy a vegas letöltött/telepített valami nagyobb frissítést
-
#10691584
törölt tag
-
#10691584
törölt tag
válasz sto1911 #3278 üzenetére
Talán a legfosabb map amit Quake2 ota láttam.
Meg az is egy közröhely, hogy 3 pálya közül lehet választani, totálisan elb**ták az egészet ezzel, meg a szar ping (anti)balance-al, azzal, hogy ha respawnolsz, egyből annak a pofájába éledsz újra, aki 2 másodperce nyírt ki, hogy nincs anti cheat beépítve, hogy nincs anti camp, hogy nem lehet normálisan kickelni, ha valaki görénykedik, simán visszajön.
Az eredeti Quake-ben nem így voltak ezek, hiányzik a korrekt game és a régi feeling. Kedvencem az, mint ma is: bejön a legamatőrebb szerverre egy pro és mindenkit szarrá lő 5 perc alatt, az arány meg 3-4 meccs alatt 50/10 körül mozog, amiben a 10 a második helyezett.. Meg az a rengeteg afk killer fos 'gamer', quaddal fentről railezgető ultragyökér nyomorék camper is elmehet a picsába. A QL tavaj még jó volt, tavaj előtt is, mára néhány idióta játszótere, akik megmaradtak. Eleve tavajig sokkal többen voltak, szerintem vagy 3x ennyien.
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
válasz atidzsiforc #3281 üzenetére
Hát pedig a Q3 szervereken rendszeresen volt anticamp és talán a CS-t kivéve mindenhonnan bannolják normális játékokban/helyeken a campereket. Én ezt nem nevezném "semmilyennek". A punkbuster meg lehet, hogy szar, de van vagy 12 éves és egy QL-nak szerintem illene tennie valamit a cheaterek/camperek ellen, ha más nem, fejleszteni egy sajátot, főleg a fizetős részben. Arra meg konkrétan emlékszem, hogy Q3-ban, ha meghaltál, NEM 2 méterre ODA, épp annak az útvonalába b@szott le respawnkor, aki most nyírt ki, ez 100%. Volt, hogy egy quados gyerek 5x nyírt ki egymás után így FFA-ban úgy, hogy a környéken nem is volt más a közelben. Megjelentem:lelőtt. Megjelentem: lelőtt ezt játszottuk, kurva értelmes.. Mondhatod, hogy várjak, de a Q3-ban miért van normálisan megcsinálva, ebben meg, ami állítólag azt a vonalat viszi tovább, ilyen fos?
-
#10691584
törölt tag
Ez a TE szubjektív véleményed valami alapján, a világ játékosainak nagyobbik része éppen ellenkező állásponton van. A legtöbb játékban tilos a camp, aki kezdő, annak pedig ugyanúgy van "keresnivalója a játékban", mindenki volt kezdő 1x, szóval a logikád elég fos, főleg, hogy a quake live-on és a többi játékban is mindig jönnek új generációk. Vond le a következtetést.
Amúgy a nagyképű dumát nem bírom, ha no offense, ha offense..
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Itt most nem arról van szó, hogy ki hogy éli meg, kit mennyire "érdekel", hanem arról, hogy "gyárilag" engedélyezett olyasvalami, ami máshol kimondottan tilos, ahogy a régi Q3 szerveres időkben mindigis tiltva volt. Ezt max elviselni lehet, de szeretni nem, hacsak valakinek épp nem ez a perverziója, hogy camperekre specializálódik. A Q3 nem CS, nem sniperrel lőjük halomra az ellent egy tetőről lecampelve. Ez egy nevetséges játékmód, aki ezzel él, ultralow.. A Quake a folyamatos mozgásra épít és a gyors reakcióidőre. Ha reagálni akarsz valamire, ahhoz kiváltó ok is kell. Képzeld már el, ha ez lenne a normális egy quake-ben: mindenki ott guggolna valami magaslaton, vagy számára megfelelő pozícióban és campelve várná a többi campelőt, akik valami másik helyen szintén őt várják campelve.
-
#10691584
törölt tag
"Thanks :-) I've quit QL for some months now. Too many issues with the game, and during the cheater outbreak my motivation got drained completely" (Visje)
Boldog újévet.
-
#10691584
törölt tag
válasz Synthwave #3330 üzenetére
Én a helyedben inkább ellopatnék velük egy jóképű transztér tekercset valami ionviharban lepukkadt sphere-ből. Talán még a ping balance-ot is sikerülne feljavítaniuk, ha megspékelnék néhány fasza átprogramozott nanoszondával. Vagy ott a think tank, szeretik a kihívásokat. Talán olcsón megúszod egy tökösmákos rétes recepttel. Csak velük meg az a gond, ha befalcolnak, még a végén viszik a QL szerókat oszt mehetünk warsow-ozni.
-
#10691584
törölt tag
válasz Synthwave #3333 üzenetére
Az jó, ha marad, máskülönben még túlságosan rápörögnének és neki találnának menni a komplett folyadékűrnek lefárasztani a hülye stílusukkal a 8742-eseket, aztán nyakunkon a "weak is vanish" metódus, csak fraglimit nélkül.. Azért egy kis ablatív páncélzatot, még erőltethettél volna plazma dúsított pulse phaserrel, mert ha mégsem válik be a módosított phasered, a végén még mehetünk kopogtatni a neutrónium ajtajukon jehova tanúinak álcázva, hátha épp kib@szatnak egy renitens kardassziai szürke eminenciás losert a jem hadarokkal és bepofátlankodhatunk, míg ők elvannak a halszörp ivó kanálfejűvel.
-
#10691584
törölt tag
válasz sto1911 #3364 üzenetére
Valamiből csak fenn kell tartaniuk magukat, meg a szerókat stb. Gondolom ezeket nem ingyen mérik 'odakint' sem. De azért legalább az 'alap' (ha más nem, a 'klasszikus') pályákat meghagyhatták volna választhatóan. ezzel szemben pont a klasszikus Q3 map-ek (is) a premiumtól tolható kategória
-
#10691584
törölt tag
-
#10691584
törölt tag
válasz sto1911 #3371 üzenetére
Leszámítva az olyan 'extrákat', amelyekben különbözik mondjuk egy windows7 HomePremium és windows7 Ultimate (azonnali nyelv választás/media center pl.) nekem pár XP-s programmal akadt csak gondom. Ezen kívül 4 dolog BIZTOSAN hiányzik belőle (de ez egyéni felhasználástól függ, kinek van/nincs igénye rájuk) DX11 természetesen van benne, meg felismeri a hardverek 99%-át ugyanúgy, mint a többi Win7.-
1. .Net 3.5 (teljességgel hiányzik, bár állítólag lehet telepíteni valami speckó 'silent' installerrel)
2. Magyar nyelv (Egyesek rávarázolták, nekem még nem sikerült, de mondjuk én amúgyis angolt használok 98SE óta, szóval hidegen hagy valahol, nem is nagyon próbálkoztam..)
2. Gyorskereső (magyarul nem tudom mi a neve) Helyette az [Everything]-et használom, főleg, hogy gyakorlatilag MINDENT megtalál várakozás nélkül, szemben az elsővel.
3. Tudtommal nincs x86_64bites kiadásban (De akinek kell, van valami 'kernel patch' és akkor 8 gigáig címeznek az x86-os Win7-ek)
Nálam alapból úgy indult a rendszer, hogy aero-val/minden fícsörrel együtt evett a memóriából 300Mega körül úgy, hogy a 'lapozófájl' gyárilag valamiért ki van kapcsolva a rendszerben és kézileg kell beállítani. Kreál magának valami IO ram-cache-et és amit lehet abból intézget (mióta ez fent van, nem 'látom' hallom a winyót nyekeregni, olyan, mintha az idő 90%-ában 'pihenne')
Rohadtgyors, frissül szépen, előtte egy 64bites ultimate volt fent (gyári/nem buherált) ahhoz képest szélvész x2. Érzetre, reakcióidőre, 'felhasználói élményre' abszolute kényelmes, nem kotlik meg, nem 'gondolkodik' annyit, gyakorlatilag rányomsz valamire és csinálja, amit kell azonnal. XPSP3-al is összevetettem, konkrétan annál is kevesebbet eszik, gyorsaságban pedig nem zongorázni, ÉNEKELNI lehet a különbséget. Ezt a verziót gyakorlatilag cégeknek készítette a MS. hogy a már meglévő gépparkjukat ne kelljen kötelező jelleggel frissíteni, inkább használják ezt és mindenki boldog. Nekem bevált, ezt használom évek óta, meg továbbadtam másoknak is, ők is drámai gyorsulásról/kezelhetőségről számoltak be, még régi 'XP-hez szokott' szutyokabb gépeken is.
-
#10691584
törölt tag
3-4 mapot látok általában. Hová lettek a seems and bolts és társai 1 nap után
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Őszinte leszek. Kb. 3 percig röhögtem. De most már együttérzek. Csak valahogy így megjelent a lelki szemeim előtt és annyira jellemző Nehari. Én meg tegnapelőtt éjjel láttam olyat, amitől lefordultam a székről. Asylum map, voltunk vagy 15-en, a teleportnál megállt 3-4(!) arc félkörben és várta a többieket gauntlettel fenhangon röhögve. Köztük olyanok, mint pl. tutgut. Lehet, hogy elmebeteg vagyok, de sz@rrá röhögtem magam a szitun, annyira röhelyesen nézett ki az egész, meg ilyet még nem láttam Asszem vissza is nézem a demóját
-
#10691584
törölt tag
Biztos elkényelmesedtek..
Én meg ilyen "apróságokat" nem értek. Nem annyira zavró, csak mittomén, nem értem. Pl. 1-2 "nagy" (vagy inkább közismert) név előszeretettel csinálja azt, hogy mikor vége van egy roundnak és jön a szavazás, szavaznak a legsz@rabb pályára és amikor betöltődik, egyszerűen kilépnek. Ezt a map voting metódust sem értem igazán, mert elég gyakran van, hogy mondjuk szavazunk 5-en egy bizonyos pályára, 1 player egy másikra, 1 pedig a harmadikra. Erre betöltődik valamelyik 1 szavazatos. Ennek én nem sok értelmét látom bevallom töredelmesen.
A másik: Nem panaszkodni akarok, vagy ilyesmi, szeretem ezt a játékot a köré gyűlt közösséggel együtt (néha még a csítereket is "hiányolom" ha egy ideig nem látom a neveiket ) de a legutolsó frissítés óta halál mindegy melyik pályára lépek be, lagol mindenki. Néha úgy érzem én vagyok az egyetlen aki nem, de aztán lehet, csak az én nézőpontomból nem látszik. Egész mókás videókat lehetne néha készíteni azokból a jelenetekből, amiket összehozunk, sokszor a prók is körbelövöldöznek 2-3 embert és mindenki túléli, mert olyan, mintha egymás árnyékát lövöldöznénk, de csak fél másodperccel. Az esetek 90%-ában azonban szemmel is látható a lag és be is írják rendszeresen. Úgy értem, hogy az eddig jól bevált és gyors/stabil szervereken, szóval nem ilyen keflavik, vagy dallas stb. Elég fura, remélem tesznek ellene valamit hamarosan.
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Ezt én sem nagyon értem, hogy a map-loop listából miért csak önkényesen 3-at dob fel, amikor "érzi". Sokszor van az, hogy csomóan kilépnek (főleg, éjjel, ha már fáradtak és nincs kedvük "nem tetsző" mapokon tolni) mert a 3-ból 3-at úgy sikerül "összeválogatni" a rendszernek, hogy igazából ultrasz@r, középsz@r és simánsz@r lesz a választék. A legutóbbi maploop free mapjainak meg általában csak a töredékét látom valamiért. Ma éjjel pl. játszottunk egy rohadtjó mapon, először nem is vágtam most hová is keveredtem, de aztán rácsobbantam, hogy még a régi rendszerben játszottunk rajta nagynéha és elég pozitív volt a viszhangja akkor is, meg most is. Most is "free" körbe került ebben a hónapban (ill. 1-e lévén a múlt hónapban) de még egyszer sem láttam ezt az egy alkalmat kivéve, pedig egy nagyon jópofa, szerethető pálya. Nem baj, örüljünk annak, ami van és élvezzük, amennyire lehet. Épp tegnap csevegtek specben 3-an, míg játszottunk, hogy a Q3 halott, mióta opensource-á tették a motorját. Hogy mi az összefüggés, azt nem látom át, de az tény, hogy rövid idő alatt "eltűnt" a kedvenc játékom a "netről" Ezért örülök a QL-nak, mert végülis hasonlít, még ha az eredeti Q3-at jobban szeretem is
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Hehehehee Ez a legjobb maploop eddig, mióta átvariálták a QL-ot!
Baromi jó pályák vannak és mind nagy kedvenc És sok
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Alávaló rágalom, sosem néztem harisnyás táncoló embereket és még [francia] sem vagyok Egyébként mi az az ízlés
(#3529) [oWn]f4te: Tegnap éjjel, mikor túlélő szándékomat prezentálandó, felmásztam csetleni-botlani, egész "olajozott" volt a játékmenet, meg a többiek pingje sem volt teljesen hajmeresztő. Nekem mindenesetre jobbnak tűnt, mint az előző hónap lag tengerében valószínűtlenül, parafadugóként himbálózó Keel árnyékbox (Amelyből a kedvencem az, amikor pofámba esik egy Keel, szó szerint 10 centiről azonnal hasbalövöm és 1másodperc késéssel hallom-látom a lövedéket, meg hogy mellé ment )
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
- r_mapOverBrightCap
- r_intensity
- r_overBrightBits
- r_mapOverBrightBits
- r_enableColorCorrect rémlikPlusz, talán érdemes egy rikítóbb zöld árnyalatot beállítani az enemy-nek (már, ha nálad zöld) pl. 0x2aFF00FF.
Egyébként:
"There was a post long time ago after introducing r_mapoverbrightcap. Idea was to set r_mapoverbrightbits to 10 and lower r_mapoverbrightcap (150-180 were recommended values) at same time increasing r_contrast a bit and increasing/lowering r_gamma until you satisfied with result. At the end you should end up with bright/dark map with no shadows and pretty bright enemy models.
And 0x00FF00FF isn't brightest green, it is pure green of green. I find myself in happiness with 0x2aFF00FF but, well, that differs from monitor to monitor"
Csak egy tipp.
Gondolom [ilyesmi] a cél.
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
válasz atidzsiforc #3543 üzenetére
Akkor javaslom [Őt]. Hátha. Jah.. látom nem hungarisztánban vagy.. bocs
[ Szerkesztve ]
-
#10691584
törölt tag
Vagy pár pötty ebből:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...