Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #58000384 #66994 üzenetére

    "mert a PS3 (és az X360) alkalmatlan rá"

    A "teljesen a látványra lesz kihegyezve" erőteljesen ezt sugallja.

    Na ja, de nyilván jobb nekik, ha csak a 8. genes konzoljaikra jön. Lássuk be, a DOOM (4) az a kategóriájú játék, amiért az (a nem kevés) ember procit+VGA-t / új konzolt vesz, mert 12 éve várják, mint a Messiást. Egy ilyen kaliberű játék megjelenése remek lehetőséget kínál, hogy megdobják az eladásokat, főleg akkor, ha a hetedgenen ragadt "csóró plebnek" még csak egy butított verzió sem jut - így muszáj új gépet venni, ha játszani akarnak; és rengetegen márpedig fognak.
    Nyilván PC-n lesz a legkirályabb (már csak a billentyűzet + egér miatt is), de az egyszeri user elgondolkodik; ha veszek egy tisztességes procit meg VGA-t, kb. már nagyjából PS4 / XONE áránál vagyok. Lehet, hogy kéne még némi RAM is a gépbe, etecera. Viszont akkor meg már lehet, hogy inkább egy konzolt veszek, arra pár évig biztos nem kell költeni, egészen jól tartja az értékét, vannak exkluzív játékok (nem is kevés), nincs szívás driverekkel. Berakom a lemezt, installál és pöccre megy "fullon" (ahhoz meg úgyis casual noob vagyok, hogy az analóg karok felbasszanak ;] ). Még egy BD lejátszóm is lesz, hellyel-közzel netezni is tudok vele ---> 8. gen ---> bót.

    Azt persze elfelejted, hogy már a készítési fázis alatt hangot adtak neki, hogy a Rage a PC-platformot szem előtt tartva lesz fejlesztve, de azért lesz majd port is. Teljesen más, ha valamit multiplatformra tákolsz és össze-vissza portolod, mintha csak és kizárólag egy hardware-re fejlesztenéd (mint jelen esetben az eredeti TLoU). Az eddig általad leírt dolgok alapján ezt neked kéne a legjobban tudnod.

    Azt a 2-3 órát, amit a barátom konzolos Rage-ével töltöttem, semmi olyan eszement bug nem zavarta meg, ami szitkozódásra adott volna okot (oké, kivéve a szájbarakott analóg karok). Nyilván a látvány nem olyan volt, mint fullos PC-n, de ezt már előre tudni lehetett - de azért ANNYIRA nem volt mögötte lemaradva. Mindenesetre tervben van a beszerzése (mert id + Fallout feeling), bővebben majd akkor nyilatkozom róla, ha már legalább 30 órám benne van. Viszont ha van neked hiánytalan és karcmentes darab, akkor 1500+postáért átveszem.

    A texture pop-up viszont érdekes példa, mert én mondjuk a TLoU-ban is láttam ilyet, többször is (ingame is meg "hátizsákban" matatva is; collectible itemek, pendantok).

    Trespasser? Persze, hogy emlékszem rá. Hithű kar-szimulátor. : D Pedig az is milyen érdekes kis projektnek indult, de leginkább az irányítás miatt lett nyögvenyelős vergődés.

    TLoU-ra vissza; az, hogy a csapattársak nem triggerelnek harcot, szándékos volt a fejlesztők részéről. Persze sokkal jobb lett volna, ha triggerelik, de ugye akkor az egész útvonalkereső rutint újra kellett volna írni. Ez még legyen oké, meg nyilván a kevésbé hardcore közönségnek is jobban tetszik így. De az, hogy a sok éve a kőkemény túlélésen edzett veteránok / pszichopata gyilkosok mészárszékre mennek az ajtófélfa tövére, azért kicsit fáj.

    Igazság szerint ezek a határidők és hollywoodi mentalitás, ami fokozatosan megrontotta a játékpiacot (durván 2000-től kezdve), most konkrét példáktól eltekintve. Ezért volt jó, amíg pl. az id id volt, a Blizzard North meg Blizzard North; soha nem foglalkoztak határidőkkel, "when it's done", oszt' amikor "it's done" lett, akkor jöttek a sokmilliós eladások, okkal - és 10-15-20 év múltán is rengetegen játsszák őket.

    Nem akadtam fel semmin. Nem a hiba szekcióban volt, hanem a nagyvolumenű revelációk között, mint a golyóálló zsiráfok.
    Tudom, hogy a sniper scriptelt volt, de kiváncsi voltam rá, hogy tényleg ott áll-e a sarokban és megzavarja-e a dolgokat a Molotov. A nail bombbal is megjátszottam ugyanezt, amikor Ellie ki akar szökni a romos étteremből (ami közvetlenül a 10-ből 10x történő levitálás után van). Az antagonista nem triggerelte a gondosan magam mögé helyezett bombát.
    Kísérletező kedv, hátha meghülyül a game. :))

    De ettől, ETTŐL vagy ETTŐL a glitchtől besírtam. :' DD

    Az infinite shiv se gyenge és még multiban is működik, bár közel sem késztet könnyezésre.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák