Új hozzászólás Aktív témák

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz A`rpi #66847 üzenetére

    Főleg a raid bossok... :D Egyedül próbálkozni sem szabad, mert csúnya vége lesz. :DDD

    Live-Die-Respawn

  • james001

    veterán

    válasz Sirandrish #66850 üzenetére

    Ja értem. Néztem trófeákat ott van is egy trófea róla,ezek szerint a General Knoxx dlc-ben lesz. Na majd csak ütéssel legyőzöm meglásd ;]

    "The stars have died and the heavens go up in flames"

  • erahurka

    félisten

    válasz Elims #66853 üzenetére

    Jurassic Park állítólag borzalmas. GoT meg GoT a szokásos Telltale minőségben úgy tudom.

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Elims #66853 üzenetére

    Itt valaki már megint nem bír a tárcájának parancsolni. :C

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

  • Elims

    veterán

    válasz erahurka #66854 üzenetére

    Köszi!
    A game of thrones-ról próbálok videót nézni,de egyre kevesebb sikerrel. :-//

    Bogyi: Dehogy!Múltkor sem vettem annyi mindent.A black flag-et is kihagyom most..
    Egy normális számítógépem sincs,youtube-ot szégyen-szemre vita-n/telefonon/tv-n kell néznem,mert alig bírja a 240p-t?? :-o
    :-)))))
    Csak érdeklődöm nehogy kihagyjak egy Maffia2 kalibert. ;-)

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Tegnap délután megjött a The Last of Us, kóddal együtt.

    Végig van játszva. :>

    Nem rossz kis gém, bár azért volna néhány ötletem, amivel javítani lehetne rajta;

    1) Intelligensebb ellenfelek (élő emberek pláne).
    2) Kicsit nagyobb variácó a mindenféle huligánok skinjében / modelljében. Több nő sem ártana.
    3) Még néhány fegyver, köztük pár tartósabb meele jószág.
    4) Némelyik cucc túl gyorsan amortizálódik. Lehetne a lőfegyvereknek is amortizációja, cserébe viszont megfelelő kellékekkel lehetne mindent javítani.
    5) A ló jó húzás, de néha, amikor autóban csücsülünk, visszakettőpadlóznék a zombiseregbe frontálisan. Vagy valami.
    6) Kicsit szabadabb mozgás. Jónéhány olyan hely volt, ami ÉN elérnék, nemhogy egy Ellie+Joel kombó.
    7) Ha egy ideig valahol nem haladsz előre, jön egy hint. Ne jöjjön. Lehet, hogy csak kutakodom. MERT LOOT NEED. Nem vagyok kiváncsi rá, hogy merre menjek tovább.
    8) Egy kicsit open-worldebb felfogás. Nem lenne rossz, ha egy nagy USA map-on lehetne mászkálni, adott feladat pedig jelölve volna rajta. Így lehet a sztorival is haladni meg csatangolni is. Enni-inni, táborozni - amolyan Fallout 3 FWE mod-szerűen, hogy kicsit életszimulátorosabb legyen.
    Viszont azt legalább mindenképpen, hogy adott helyszíneken visszább is lehessen menni (sokszor végleg bezáródik az ajtó, nem tudsz oda visszamászni, ahonnan jöttél etc.).

    Amúgy Normalon játszottam végig és nem volt nehéz, A szívást néha inkább maga a gamepad és azok a VERYCSODÁLATOS analóg karok okozták; bill+egérrel 69%-os végső accuracy helyett (sokáig 70 fölött volt, csak a kórházban már szórtam az assault rifle-t is) lett volna 90% legalább, meg a 64 halál helyett mondjuk 3..

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Sirandrish

    legenda

    válasz james001 #66852 üzenetére

    Aha..erről megint eszembe jutott egy szám..ezittenni ;]

    [ Szerkesztve ]

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Synthwave #66857 üzenetére

    Ja meg a dinamikusan változó időjárás és napszakok sem lenne hátrány. Meg egy védekezés gomb kézitusához + kétkezes lőfegyverekhez szurony upgrade. Meg hasalás, meg..

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Elims

    veterán

    válasz Synthwave #66857 üzenetére

    1. Egy zombi ne legyen màr professzor. :-)
    2. Itt màr beütött krach,minek divatbemutatò? :-)
    3. Talàn,de akkor màr gta szerű lenne.Magadnàl van 20fegyver.Szerintem így életszerűbb.
    4. Vedd le easy-re. ;-) Tovàbb bírjàk.
    5. Az életben is?Akkor az lenne az utolsò hùzàsod..
    6-8. Majd ps5-re.Gondolom erre a blu ray-re most "csak" ennyi fért rà ilyen grafikàval/stb-vel.
    7. Azokat a tippeket ki tudok kapcsolni az options-ben ha jòl emlékszem.

    +kézi védelem egy clicker ellen?? :-))) Ugye ez nem komoly?? :-)))

    Szerintem tökéletes ez a jàték ùgy ahogy van.Ps3-ra,blu ray-re szerintem a maximum hatàràt sùroltàk.
    Ha nem lenne annyira paràs éjjel-nappal azt nyomnàm.Igaz,akkor meg nem last of us lenne.

  • Wlac

    Ármester

    Nope, a tippeket nem lehet teljesen kikapcsolni. Tegnap fejeztem be Survivoron (már csak Survivor Plus kell és megvan a platina), és hiába van a feliratokon kívül minden kikapcsolva a beállításokban, így is írja a tippeket.

    Van pár dolog, ami lehetne a listáról a folytatásban (kell az nekünk egyáltalán?), én viszont két dolgot szeretnék látni. Egyrészt több lopakodási lehetőséget (hullák cipelése), másrészt változatosabb szituáció kezelést. Ez utóbbi alatt azt értem, hogy ha előttem van két őr, akkor legalább legyen 2-3 mód arra, hogy eltávolítsam őket az útból, vagy megkerüljem őket. A The Last of Us-ban sajnos sok olyan szituáció volt, amikor bele voltunk kényszerítve a harcba, és... és igazából így volt jó, mivel utólag nagyon tetszett, hogy sok helyzetet a csodával határos módon éltem csak túl. Például amikor Ellie és David együtt harcol a fertőzöttek ellen, és megjelenik egy bloater. Még most is kiráz a hideg. Tök mindegy, hogy mit csinál a Naughty Dog, úgy tűnik, hogy amihez nyúlnak mostanság, az mind a tuti, szóval megszavazom nekik a bizalmat.

    “The wha-"

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Wlac #66861 üzenetére

    Szóval lényegében egy Splinter Cell-t szeretnél integrálni a Last of Us-ba :)

  • james001

    veterán

    válasz Sirandrish #66858 üzenetére

    Hangosan felnevettem :DDD

    "The stars have died and the heavens go up in flames"

  • erahurka

    félisten

    válasz Synthwave #66857 üzenetére

    Szerintem a Last of Us úgy jó ahogy van. Mármint vannak hibái, de engem annyira nem zavartak. Viszont egy openworld játékot ebben az univerzumban biztos hogy megvennék.

    Amire te vágysz egyébként Cormac McCarthy Az Út című könyvének a feldolgozása lenne. A Naughty Dog is sokat merített belőle, és nagyon jól tették.

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Elims #66860 üzenetére

    "1. Egy zombi ne legyen màr professzor. :-)"

    Írtam, hogy élő emberek pláne. Nemegyszer volt, hogy 7-8-at irtó ostoba módon mészároltam le. Jöttek puskát szorongatva szép libasorban meghalni, pedig kicsit sem volt gyanús az ajtóban a társaikból felhalmozódó hullakupac.. (Ha már itt tartunk, jó lenne, ha a hullákat mozgatni is lehetne, elrejtés céljából - bár ahogy a dolgok jelenleg állnak, így csak a saját dolgunkat nehezítenénk.)

    De mondjuk egy runner is észrevehetné, ha 50 cm-rel a háta mögött kapom el egy társát, mivel reagál a hangra is (csodálom, hogy a fényre nem..) - clickerek teljes hangorientáltságáról már nem is beszélve. Az, hogy sokszor még az élő embereknek sem tűnik fel, hogy 2 m-rel mögöttük egy bajtársuk hörög.. :U

    Szóval igen, az AI-ra ráférne "némi" csiszolás.

    "2. Itt màr beütött krach,minek divatbemutatò? :-)"

    Hogy ne minden 5. ember pont ugyanúgy nézzen ki..
    Bedobnak 10 új modellt meg skint (köztük 3-4 nőit) és máris sokkal jobb a helyzet.

    "3. Talàn,de akkor màr gta szerű lenne.Magadnàl van 20fegyver.Szerintem így életszerűbb."

    Életszerű, hogy nálam van 5 puska (darabja 8-10 kg), egy lángszóró (a súlyát inkább meg sem kísérlem megbecsülni), egy íj meg 3 pisztoly, egy lefűrészelt duplacsövű + melee cucc + még némi ellátmány a hátizsákban? Szerintem nem.

    Az is felidegesített néha, hogy a házak lootolása közben 1-2 konzervet nem tudunk a táskába csapni (rendes inventory), de az még jobban, hogy némi extra lőszert sem tudunk felhalmozni - pedig annak a súlya sem igazán betontömb-szerű. Vagy éppen miért nem tudok egy konyhakést felkapni?

    Szerintem ez úgy lett volna jó, hogy lehet nálad max. két kétkezes lőfegyver, 2-3 pisztoly + súlyfüggően némi meele támogatás meg az íj. Minden amortizálódik, ellenben javítható is és plusz lőszert is tudsz magaddal vinni - viszont minél több cucc van nálad, annál lassabb / rövidebb ideig tart a sprint, mert van staminád is. Na mindegy. Az is milyen királyság lett volna, ha Ellie felszerelését is mi menedzseljük.

    "4. Vedd le easy-re. ;-) Tovàbb bírjàk."

    Még viccnek is rossz. Már most bánom, hogy nem rögtön Hardon kezdtem neki.

    "5. Az életben is?Akkor az lenne az utolsò hùzàsod.."

    Szerintem, ha egy 2-3 tonnás böszme amerkai terepjáró pickup-monstrummal kellemes utazósebességgel áthajtok 3 emberi testen, akkor maximum a bukkanót érzékelem meg a megrongálódott hűtőrácsot / karosszériát és / vagy szélvédőt.

    "6-8. Majd ps5-re.Gondolom erre a blu ray-re most "csak" ennyi fért rà ilyen grafikàval/stb-vel."

    A trendeket figyelve PS5-ön már konstans lesz egy világító nyíl, hogy merre menj és még ennyire sem lehet felfedezni.
    Szerintem sokkal több is ráfért volna a BD-re, csak programozás és tömörítés kérdése. Megbírkóztam volna a hosszabb loading time-mal ezért cserébe.
    Amúgy nem tudom, hogy PS3 olvassa-e a kétrétegű lemezeket, de ha igen, az is egy alternatív megoldás, ha meg nem, akkor még mindig ki lehet adni dupla lemezesen, egy install és egy play disc-kel. Bár azt még mindig nem tudom, hogy ez hogy jön a 6. ponthoz.

    A tippeket megnézem mégegyszer, de nem emlékszem rá, hogy ki lehetne őket kapcsolni. Mostmár amúgy mindegy is, mert mindenhol tudom, hogy mit kell csinálni (végigjátszás alatt is csak 1-2 hely volt, ahol kicsit kellett gondolkodni / körbenézni).

    "kézi védelem egy clicker ellen?? :-))) Ugye ez nem komoly?? :-)))"

    Miért, csak clickerek meg bloaterek vannak? Runnerek plusz rengeteg élő ember, soknál meele weapon. :U

    De amúgy igen, pl. egy méretes vascsővel, ha korlátozottan is, de tudjak már védekezni egy clicker ellen is.
    A bloaterek totális erőfölényét aláírom. Azoknak atom kell.

    Szerintem nem gondoltad át a válaszokat és totálisan elfogult vagy - aminek nekem kellene lenni, mert a lolik (Sarah + hellyel-közzel Ellie) a szívem (s lelkem), a zombi-apokalipszis meg a szívem csücske.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #58000384 #66862 üzenetére

    Inkább egy FWE moddal megtámogatott Fallout 3-at. Hard fokozaton (ezt hozzá kellett tenni, mert FWE nélkül nemcsak a túlélő / ember-szimulátorság nincs meg, de még a hard nehézség is nevetséges; kis ésszel 2. szinten már szupermutánsokat mészárolsz..).

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Wlac #66861 üzenetére

    Egyetértek, több lopakodás kellene. Miért muszáj egy egész (szó szerint) SZÁZADNYI banditát a másvilágra integrálni, amikor a valós cél elérésének érdekében elég lenne 3-at is?

    Annál az Ellie + David-es résznél is csak azért volt pár halálom, mert szájbarakott analóg karok. <3

    Ott szerintem még a fegyverek (a vadászpuskával az élen) sebzése is növelve van - egy runner, pláne egy clicker nem szokott belehalni egy haslövésbe (hacsak nem shotgun full blast testközelből). Az a ritka gyenge bloater is körülbelül 5 másodpercig élt.

    Nekem egy kicsit parásabb részem volt; amikor Ellie és Joel elszakadnak egymástól a liftnél, aztán Joel-lel egy félig víz alá került épületben kell egy generátort beindítani és a kódkártyás ajtóhoz jutni, miközben egy bloater is (tiszteletreméltó és barátságos spanjainak társaságában) tiszteletét teszi, a levegő meg uszik a félhomályban és a spórákban. Bár tegyük hozzá, hogy a para-hangulatból egy bill + egér itt is elvett volna 50%-ot..

    Amúgy az atmoszféra rendben van.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Elims

    veterán

    válasz Synthwave #66865 üzenetére

    Én àtgondoltam a vàlaszokat,szerintem te kevésbé a mínuszokat.
    Olyan jàtékot akarsz,ami nem mostanàban lesz...

  • Sirandrish

    legenda

    válasz james001 #66863 üzenetére

    A legjobbakkal is megesik :)

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Elims #66868 üzenetére

    Szerintem nem annyira gondoltad át. Olvastad a válaszaimat? Teljesen logikus (és jogos) cáfolatok.

    A mínuszokon 21,5 órát agyaltam (amíg tartott az első végigjátszás), szerintem mindnek van reális alapja (az open world-ebb megközelítést ne számítsuk bele - de amúgy annak is).

    Ostoba AI? -> Igen.
    Vizuálisan egysíkú ellenség-felhozatal? -> Igen.
    Belekényszerített hent-szituációk, amikor lehetne lopakodni is? -> Igen.
    Pár helyen ostoba boundary-k? (Most ne számítsuk bele, hogy pl. a legtöbb bokorba sem tudunk belemenni és 3 darab gaz állja utunkat.) -> Igen.
    "Realisztikus" felszerelés-kezelés? -> Nem.
    Hiányos karakter management? -> Igen.
    Túlélő-játék, mégsincs pl. stamina vagy hasalás? -> Igen.
    Meele-hiányosságok? -> Igen.
    Csőjáték? -> Tulajdonképpen igen, de a készítők egészen okosan machináltak a helyszínekkel, így legtöbbször ez nem annyira szembetűnő.
    Kicsit rövid? -> Igen.

    Semmi megvalósíthatatlanra nem fejtettem ki igényt.

    Kétségtelenül egy jó és élvezetes játék (a hibái ellenére is), megérte a 6 ezer pénzt, de azért bőven akadnak hiányosságok / javítani valók. Csak nyitott szemmel-füllel játszottam és nem ültem egyből, minden fenntartás nélkül a hype-vonatra - sok review és véleményezés erősen túlzó jellegű a pozitív spektrumban.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Synthwave #66866 üzenetére

    Minden amit írtál két okból nem lehetséges.
    Az első, hogy sem pénz, sem idő, sem egyéb erőforrás nem volt erre. Ha ezt mind implementálták volna, akkor esetleg idén januárban jelent volna meg PS3-ra a játék, ami jó vicc lett volna. Amit mutattál, az egy mod. A Skyrim-hez is van rengeteg, ami a játék hülyeségeit javítja, plusz kihívást ad, szebb grafikát, stb, de ettől nem lesz rosszabb maga a játék. A fejlesztők is beleraktak volna még dolgokat, de ebből a két okból kifolyólag ott sem lehetett.
    A második, hogy ha megnézted a másfél órás Grounded filmet a játék készítéséről, akkor szó esik arról, hogy mennyire korlátozta a fejlesztőket az elavult hardver. Egyszerűen a gép nem bírta volna tartani a 30FPS-t, meg tele lett volna töltőképernyőkkel (pl. a nyitott hoteles rész helyett lett volna egy zárt ajtó, amin belépve jött volna a Loading..., vissza meg már nem is lehetett volna menni). A helyszíneket is le kellett kicsinyíteni.
    Ha szerinted túl sok fegyvert hord magánál Joel, akkor egyszerűen ne vegyél fel többet, mint gondolsz. Sokan nehezítik maguknak a játékokat azzal, hogy pl. fegyvertelenül viszik végig őket. A Grounded fokozat meg állítólag azért szépen nehezíti a játékot (nem tudom, nekem az nincs meg).
    A clickerek meg pont azért vannak, hogy őket ne lehessen szemből megtámadni, ebben különböznek a többi ellenféltől (bár a shiv segít), kicsit gondolkozni kell körülöttük.

    A PS olvassa a dupla-rétegű BD lemezeket, hiszen nekem is olyan az összes BD filmem. Szerintem az annál nagyobb sűrűségű lemezeket nem olvasná (pl. 100GB-os). Elvileg így is szépen kitöltötték pl. az átvezetővideók a lemezt.

    Vidd végig Survivor vagy Grounded fokozaton, és a nehézséget meg az AI-t utána gondold át újra.

    [ Szerkesztve ]

  • ProYeti96

    csendes tag

    Sziasztok! Kaptam egy első generációs PS3 Fatot, 60gigásat! A hiba az, hogy nagyon hangos a venti, játék közben (GoW collection, GTA V, Shift2) mintha csutkán pörgetné, de az XMBben is elég hangos nulla aktivitás mellett.. :( olvasgattam a fórumokat itt is, angol oldalakon is. Szétszedtem kitakarítottam, újra pasztáztam Coolermaster E1-es pasztával, a 19lapátos venti van benne. Megemeltem a komódról 10-15centire, hogy alatta is keringjen a levegő, nyitott ablak mellett van! Kérdésem, hogy milyen lehetséges hiba források vannak még, lehet, hogy a hő érzékelő ment galyra? Vagy inkább hagyjam az egészet? A válaszokat előre is köszi :)

    Ami nem öl meg, az erősebbé tesz... Kivéve a Medve! A Medve az megöl!

  • fausto

    addikt

    válasz Synthwave #66871 üzenetére

    Kicsit úgy érzem, hogy azt a 21,5 órát azzal töltötted, hogy hibát keress, legalábbis olyan dolgokat felhozol, amik már kötözködésbe mennek át. Értem én, hogy pár helyen nem realisztikus, pár dologban egyet is értek, de olyan dolgokat is felhozol, amik játékmechanikai sajátosságok. Szerintem sok esetben érdemes feláldozni a realitást az élvezetesebb gameplay oltárán (pl. szerintem agyérgörcsöt is kapnék, hogy ha a GTA-ban minden piroslámpa vagy gyorshajtás után rendőrt kapnék a nyakamba, pedig az lenne a realisztikus :) )

    Szóval akkor visszatérve az észrevételeidre:

    Ostoba AI? -> Igen.
    Szerintem meg nem. Nem egyszer sikerült úgy mögém kerülni az ellenfélnek, hogy nem vettem észre, szerintem ez jó.

    Vizuálisan egysíkú ellenség-felhozatal? -> Igen.
    Elképzelhető, hogy nincs sokféle karaktermodell, mindenesetre nem tűnt fel, nem zökkentett ki az élményből, úgyhogy szerintem pont semmit sem ért volna, ha 5-tel több skin van. Bár most, hogy mondod, női ellenfelekkel valóban nem találkoztam.

    Belekényszerített hent-szituációk, amikor lehetne lopakodni is? -> Igen.
    Tényleg vannak ilyen helyzetek, de egyes részeken úgy is át lehet menni, hogy kerülöd a konfliktust.

    Pár helyen ostoba boundary-k? -> Igen.
    Valóban. Úgy sejtem, hogy ennek a PS3 szűkös memóriája lehet az oka. Főleg a gyűjtögetéseknél volt zavaró.

    "Realisztikus" felszerelés-kezelés? -> Nem.
    Ebben egyet tudok érteni.

    Hiányos karakter management? -> Igen.
    Itt nem tudom, mire gondolsz

    Túlélő-játék, mégsincs pl. stamina vagy hasalás? -> Igen.
    Tényleg nincs, de minek kellett volna? Egyszer sem éreztem hiányát. Egy rosszul belőtt stamina rendszer még haza is vághatja a játék dinamikáját.

    Meele-hiányosságok? -> Igen.
    Ez alatt azt érted, hogy egyes fegyverek túl hamar elhasználódnak? Lehet, de erre (is) céloztam az elején, lehet hogy nem realisztikus, de a gameplay-nek jót tett, ha 3-4 ütés után elfárad egy vascső, akkor rá vagy kényszerítve a taktikázásra, fegyver cserére, ami jót tesz a változatosságnak.

    Csőjáték? -> Tulajdonképpen igen.
    Ezzel nincs is baj, ez egy lineáris akció játék.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #58000384 #66873 üzenetére

    "Ha ezt mind implementálták volna, akkor esetleg idén januárban jelent volna meg PS3-ra a játék, ami jó vicc lett volna."

    Szerintem nem jó vicc lett volna, hanem királyság és 3x ilyen jó játék lenne.

    Elavult hardware? Egy kicsit visszább kell venni a bumpmaplensflareből akkor. Picit gyengébb grafika, de 2x content FTW. gameplay >>>> gfx, bárhol, bármikor. Tudom, manapság ez nem egy divatos álláspont.
    De ott van pl. a megatextúrázás, szelektív rendering, egyéb optimalizációk, több zónára osztás. Carmack-mester erről biztos tudna egy 12 órás keynote-ot tartani.

    "Ha szerinted túl sok fegyvert hord magánál Joel, akkor egyszerűen ne vegyél fel többet, mint gondolsz."

    Attól még ugyanúgy nem tudok plusz lőszert, barackbefőttet vagy konyhakést betárazni, meg ugyanúgy tudok L1-et 3 órán keresztül nyomvatartva folyamatosan futni, de hasalni sem tanulok meg hirtelen.
    Ha nem veszek fel többet, mint gondolok, csak magamat szivatom, mert bizonyos helyzetekben KELLENI fog valami épkézláb fegyver, mivel elfutni nem tudok (vagy el tudok, de akkor nem halad tovább a sztori), de mert plusz lőszert / bugylibicskát nem tudtam elrakni, a vascsövem is kettétört két üregi nyúl folyékony halmazállapotúvá-tétele után, így..

    "Elvileg így is szépen kitöltötték pl. az átvezetővideók a lemezt."

    Azért ANNYI nem volt belőlük - meg az engine-nel is készültek. De amúgy ne az átvezetővideók töltsenek ki egy lemezt, hanem gameplay content..

    A végén már a clickerekkel sem kellett nagyon vergődni. Jön, meghal. Kis türelemmel meg akár még becserkészni is könnyebb, mint egy runnert, mivel nem lát.

    "Vidd végig Survivor vagy Grounded fokozaton, és a nehézséget meg az AI-t utána gondold át újra."

    Ezzel az a probléma, hogy a Survivorhoz alapból nem kéne, hogy feltétel legyen egy korábbi végigjátszás.

    Miért, Survivoron már nem tyúkagyú mindenki? Nem csak azzal nehezítenek, hogy még gyorsabban amortizálódik az öntöttvascső meg egy pillangó is akkorát ver rád, hogy Holdkörüli pályára állsz?

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz fausto #66875 üzenetére

    Nem, 21,5 órát azzal töltöttem, hogy felfedezem a világot és megpróbálom elcsábítani Ellie-t. ;]

    Ettől függetlenül igencsak szembeötlő volt ez a néhány dolog.

    "szerintem agyérgörcsöt is kapnék, hogy ha a GTA-ban minden piroslámpa vagy gyorshajtás után rendőrt kapnék a nyakamba, pedig az lenne a realisztikus"

    Akkor Mafia-val ne játssz.

    Nem ostoba AI? lol. 10-ből 9x úgy mennek a mészárszékre, mint a lemmingek a sziklaperemre. Öröm nézni.

    "Bár most, hogy mondod, női ellenfelekkel valóban nem találkoztam."

    Ugye? Nem sok oldalborda lófrál az apokalipszis styeppéin. A férfiak mostanra már sejtosztódással szaporodnak.
    Mindenesetre nekem eléggé szembetűnő volt az ismétlődés. Főleg a Molotovot dobálódó, piros inges feka 25-ös ikrek.

    "Tényleg vannak ilyen helyzetek, de egyes részeken úgy is át lehet menni, hogy kerülöd a konfliktust."

    Meg olyanok is, ahol addig nem mehetsz tovább, amíg ki nem végzel approximately 30 légpuskás suhancot / 42 enyhén rotható hörgőpajtást, pedig csak egy létrára kéne felmászni.

    "Hiányos karakter management? -> Igen.
    Itt nem tudom, mire gondolsz
    "

    Pl. hogy Ellie felszerelését nem mi állítjuk be. Vagy a szó szerinti inventory (és felvehető tárgyak - fegyverek és craftingos cuccokon kívül) hiánya. A sérülések sincsenek befolyással a mozgási sebességre etecera.

    "Tényleg nincs, de minek kellett volna? Egyszer sem éreztem hiányát. Egy rosszul belőtt stamina rendszer még haza is vághatja a játék dinamikáját."

    Hát azért én jópárszor elmorzsoltam volna egy könnycseppet a hasalásért, hasonkúszásért. Na nem a nehézség miatt, de mindegy. Line of sight, extra szitukezelési módok, miegyebek.
    A JÓL működő stamina-rendszer nem hazavágja a játék dinamikáját, hanem csak jót tesz neki - már ha hellyel-közzel a realizmus a cél.

    "Ez alatt azt érted, hogy egyes fegyverek túl hamar elhasználódnak? Lehet, de erre (is) céloztam az elején, lehet hogy nem realisztikus, de a gameplay-nek jót tett, ha 3-4 ütés után elfárad egy vascső, akkor rá vagy kényszerítve a taktikázásra, fegyver cserére, ami jót tesz a változatosságnak."

    Azt is. Ne azért legyen változatos, mert 2 parasztlengő után kettétörik egy vascső, hanem azért, mert alapból rengeteg lehetőséget kínál a játék, mind felszerelés-kombinálási, javítási, mind pedig problémamegoldási módszereket illetően. Az, hogy egy vasüllő miszlikbe zúzódik, miután feltörtél vele három diót, nem tesz jót a gameplaynek, inkább felveti a kérdést, hogy MIÉRT.
    Meg ugye a védekezés teljes hiánya. Az oké, hogy egy bloaterrel nem fogok szkanderezni, de nem csak 3,5 mázsás, répás turhákat eregető, bluttyogó húshegyekkel futunk össze.

    "Ezzel nincs is baj, ez egy lineáris akció játék."

    Nekem az volt a benyomásom, hogy egy történet (/karakter)-orientált túlélő horror. Egy kicsit több sand box feeling nagyot dobott volna rajta.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • fausto

    addikt

    válasz Synthwave #66877 üzenetére

    Nagyon nem rugóznék a témán, mert szerintem mást vártunk a játéktól, csak még 1-2 dolog :)

    Azt is. Ne azért legyen változatos, mert 2 parasztlengő után kettétörik egy vascső, hanem azért, mert alapból rengeteg lehetőséget kínál a játék, mind felszerelés-kombinálási, javítási, mind pedig problémamegoldási módszereket illetően

    Ha sok lehetőség van, akkor fennáll annak a veszélye, hogy az egyszeri gamer rááll egyféle megoldásra, aztán panaszkodik, hogy monoton a játék. Tipikus példája ennek, pl. a GoW, ahol van egy 4-5 féle fegyver, de többség a pengékkel nyomul, mert nincs "rákényszerítve" a többi használatára. Valaki biztos nem örül az ilyesmi "irányításnak", de szerintem igény van rá. Mondjuk nekem nem feltétlen, mert a GoW-ba is használtam mindent, ha kellett, ha nem :)

    Nekem az volt a benyomásom, hogy egy történet (/karakter)-orientált túlélő horror. Egy kicsit több sand box feeling nagyot dobott volna rajta.

    Ezzel kapcsolatban a Batman: AA - AC játékok jutottak eszembe. Nekem mind a kettő nagy kedvenc, az AC-t egy kicsit jobban is szeretem, de érezhető volt, hogy a folytatásban a sandbox-osodás a történetmesélés rovására ment. Mivel a TLoU sztori orientált (ahogy Te is írtad), ha a nyitottabb jelleg pont ennek tett volna be. Pl. nem lett volna ilyen jó "üteme" a karakterek interakciójának (ütem alatt azt értem, hogy nem pofáztak annyit, hogy az agyamra menjenek, ugyanakkor elég kapcsolat volt köztük ahhoz, hogy megszeressem őket és a történet folyamatosan fenntartsa az érdeklődésem)

  • Wlac

    Ármester

    karak_22: nem teljes Slinter Cellt szeretnék, mivel ott nagyon OP Sam. Szimplán plusz egy-két lopakodó opciót, de a hullamozgatást mindenképp. Tök jó csapdákat lehetne így csinálni.

    A nyílt világot nem tartom jó ötletnek. Nincs baj a mostani linearitással, és a nyílt világ félő, hogy kivenné a most precízen adagolt drámát.

    fausto: nincs azzal baj, hogy hibákat talál benne. A The Last of Us kétségkívül az egyik legfaszább és legjobb játék, amivel valaha játszottam, de tény és való, hogy lehet benne hibákat találni. A kérdés az, hogy szemet szúrnak-e az embernek. Van akinek igen, van akinek nem.

    ProYeti96: esetleg megpróbálhatod állítva használni a gépet (gondolom FAT-hez is van vertical stand), de sajnos a legelső modellek elég bumfordiak minden téren, és a túlmelegedés valós probléma.

    “The wha-"

  • fausto

    addikt

    válasz Wlac #66879 üzenetére

    Nem is akartam arról meggyőzni, hogy márpedig nincsenek benne hibák :)
    Bár az AI-t érintő hibákkal nem tudok egyetérteni, mert én nem találkoztam olyannal, hogy birka módjára beleszaladtak volna a halálba, sőt. De nem láttam, hogy ő mit látott, úgyhogy nem feszegetem :)

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Synthwave #66876 üzenetére

    Súgok: a PS4 2 éve jelent meg, ma meg már alig jön valami PS3-ra. Korántsem lett volna akkora durranás a TLoU, mint akkoriban. Sőt, nagy eséllyel PS4-re jelent volna csak meg a játék.

    Hogy ezekre miért nem gondoltak a fejlesztők... :D
    Persze, a textúrák méretét is vegyük vissza 32x32-re, akkor egy egész várost renderel a lassan 10 éves VGA. Üdv újra, Nintendo 64! Értsd meg, hogy nem bírta volna a hardver. 256+256MB memória nem sok dologra elég. Centizgetni kellett, hogy mi mikor és hol jelenjen meg a játékban, meg mi ürüljön a memóriából. Talán okkal nem jött Witcher 3 sem PS3-ra (meg a 2 sem). A prociban is hiába lehet 6 magot használni, 2005-ös technológia, és akkor sehol sem volt Skyrim, GTA V vagy éppen a TLoU. Sokat fejlődtek a játékok, de azért véges a számítási teljesítmény. Túl sokat vársz el.

    "gameplay >>>> gfx"
    Szerintem meg inkább egy kellemes egyensúly. A DA:I borzalmasan ronda PS3-on, sokat ront az élményen.

    "Azért ANNYI nem volt belőlük - meg az engine-nel is készültek."
    Magas bitrátájú 720p-s előre renderelt videók, ezek bizony sok helyet foglalnak. Elég kiábrándító tud lenni, ha a játék grafikája szebb, mint az átvezető videó, mert az agyon van tömörítve és ez bizony látszik is. Többen azt hitték, hogy az átvezető nem is videó.

    A runner meg nem foglalkozik veled, ha halkan mész. A clickert nem tudod szemből megölni, az óriás gombákat meg sehogy, csak távolról. Az embereket vegyesen. Így megy ez. A játékot amúgy nem csak a hardcore játékosoknak tervezték.

    "Nem csak azzal nehezítenek, hogy még gyorsabban amortizálódik az öntöttvascső meg egy pillangó is akkorát ver rád, hogy Holdkörüli pályára állsz?"
    Az ilyen pont elég ahhoz, hogy kétszer is meggondold, hogy mit csinálsz. Amúgy nincs HUD, fejben kell tartani a lőszereid számát, ilyesmi.
    Az sem jobb, ha könnyű fokozaton elmegy melletted mindenki bambán, nehéz fokozaton meg egy apró pisszenésre áttörik a falat és elkapnak.

    ProYeti96: Szia! A hangos hűtés és a melegedés a Fat gépek velejárója. Elhasználódnak, nagyon könnyen melegednek, azok ilyenek. Ha tényleg tiszta belül és a szellőzés is megoldott, akkor mást nem nagyon tehetsz. Ameddig nem kapsz YLOD hibát, addig használd, utána inkább keress egy Super slimet.

    Wlac: Perfectionist szinten messziről gyanús leszel minden ellenfélnek, ott ismerni kell a pálya minden apró zugát, ahova rejtőzni tudsz, plusz az őrök útvonalát is meg kell figyelni (semmilyen segítség nincs az éjjellátón kívül). Nem annyira OP akkor Sam ;)
    A Sniper Elite V2-ben például lehet bombát tenni a hullára, amit az ellenfél szépen meg is talál. Nem lenne rossz.

    [ Szerkesztve ]

  • Wlac

    Ármester

    válasz #58000384 #66881 üzenetére

    Ettől függetlenül a Blacklist az első három Splinter Cell játékhoz képest sokkal pörgősebb, könnyebb. Ott még voltak szankciók olyankor, ha észrevettek, míg a Blacklistben csak gyorsan kivetődök az ablakon, és máris előnyben vagyok újra. Nem rossz játék, pont két hete toltuk végig a coop részét haverommal lokálban, de a felszerelések bővítése után bizony Samből egy állat lesz. Gyakorlatilag egy mariachi bandával végigmasírozhatnék a téren, és senkinek sem tűnne fel. Persze, a legmagasabb fokozaton nyilván ez is megizzaszt, de azért az átlagember szintjén nem annyira.

    “The wha-"

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Wlac #66882 üzenetére

    Masírozz végig olyan ruhában, ahol a páncél van maxon, nem a lopakodás :) Tényleg pörgősebb, bár a Double Agent sem volt olyan, mint a PT vagy a CT. Egyébként mikor csináltam a mellékküldetéseket, akkor ugye azért jár bónusz, ha nem vesznek észre, így eléggé oda kellett figyelni. Még normál fokozaton is ha lelövöd az ellenséget, mielőtt pirosra vált a jelző, már észre is vettek. Mondjuk ez a nehézség mellé bosszúságot is hozott sokszor.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz fausto #66878 üzenetére

    Az ilyen egyféle "megoldást használok, mert OP"-ra remekül lehet reagálni fejlesztő oldalon azzal, ha olyan szituációkat teremtünk meg, ahol nem működik mindig ugyanaz - akár helyszín, akár ellenségfelhozatal / támadási minták miatt, akár csak okos forgatókönyvírás következtében. Vagy szimplán csak azért, mert az egész játék sokkal valóságközelibb. "Realisztikus" kényszerítés. A három ütést bíró vascső nem az.

    Miket láttam? Csak egy példa; egy épületben vagyunk, amikor elözönlik a szobákat délceg huligánok. Csak előre mehetünk, mert vissza nem, ugye. A mosdóba mindig bejön egy fazon, tesz egy kört, kimegy.
    Megállok a mosdóajtó mellett guggolva, bejön, instakill. Hulla ott hever az ajtóban, a küszöbön. Spanja meglátja, odarohan. Insta kill megint, ugyanúgy. Na jó, egy hulla esetében ezt még meg lehetne magyarázni, de amikor már 5 tornyosul dettó ugyanott, akkor ha huligán lennék, már nem lépnék a küszöbre. Ők azért még megtették 3x. Ki sem kellett menni a fürdőszobából, instakilleltem az egész raid osztagot az ajtófélfa tövén.

    Másik példa; 4 fosztogató vadkannibál hal le, mert egyesével instakillelem őket hátulról, pedig kb. 2 méterre állnak egymástól, de nem hallják a dulakodás zaját (testek mozognak, nyikorog a parketta, hörgés, nyögés).

    Clicker nem reagál arra, hogy a runner barátját 23 cm-re a jobbfélteki gombalebenyétől lövöm recsegő hörgéssel fejbe, íjjal.

    Ilyenektől csak úgy hemzseg a játék. Van egy-két szituáció, amikor egészen okosan viselkedik az AI, de túlnyomó részben sötét, mint az anyaföld.

    Az is megér egy misét, hogy pl. társként Ellie nem triggerel harcot; ha kikolbászol nemkívánt helyekre, az ellenség nem reagál rá, amíg mi rejtve vagyunk. Persze lehet az indok az, hogy ha nem így lenne, az tönkretenné a játékélményt, mivel azonban az NPC-k útkeresési rutinja nem olyan rossz, ennek az algoritmusnak a pozitív irányba történő babrálásával ki lehetett volna ezt küszöbölni.

    Amúgy azon is lehetett volna csiszolni, hogy jobban megértsük és átérezzük a világot, érzékletes legyen az a nagy táv, amit a start vonaltól a célig megtettünk. Jobban megértsük az emberek küzdelmeit, elmélyüljön a karakterábrázolás a főhősök esetében - és kevésbé legyen harc-centrikus a játék. Nézegettem pár külföldi review-t és néhol (jelen esetben gamecritics.com) nagyon jól rátapintottak erre;

    "This hyper-emphasis on action is one of the ways that the Last of Us hurts its own premise. The game never establishes a sense of the distance traveled, or how difficult survival would be. Gathering food isn't even an issue except for a brief (and intriguing) sequence that has the player foraging, but of course, things quickly turn prosaic as it's interrupted by yet another group of bandits.

    Speaking of which, for a title set after a cataclysmic human die-off, there's no shortage of people running around. Every enemy the pair encounter has a few dozen friends in reserve, excited to leap into the breach and continue the fight after the first ten or fifteen guys have been brutally murdered.

    The real tragedy of these decisions? The player never gets a chance to understand the world they've been tasked with helping save.

    There are glimpses of people struggling in a militarized quarantine zone, and there's talk that a group called the 'fireflies' is opposed to the soldiers in charge. No information is ever offered about why the military's rule might not be an entirely positive one, or on what ideological grounds the fireflies oppose them. Other than a brief glimpse (from a great distance) at a small isolated city getting by just fine, nearly every person the player meets is a bloodthirsty murderer so committed to cruelty that they'll pursue it even against their own self-interest.

    Did the developers not understand that players might be interested in how the world has reshaped itself? Or perhaps they wanted to keep the focus off of the implications of the player's actions. In any event, if Joel and Ellie had even a single vignette in which they solved a problem or met people without enemies turning up at the worst possible moment, it would have given players a much-needed look into the world they're exploring. It would have also made enemies showing up a little more surprising, rather than what they ended up with—setpieces that encourage players to tap their feet impatiently while waiting for the monsters which are inevitably going to come screaming out of the shadows."

    "The Last of Us is gorgeous and intermittently thrilling, but it's too bad that it doesn't have the courage to be the game that it could have been. Other than one single segment, the game never explores the possibilities of a post-human America, and the developers' need to constantly throw players into brutal fights leaves them without the chance to get to know the characters outside of cut-scenes."

    "This focus on action is a true shame—Naughty Dog made the daring decision to build a triple-A game around a genuine antihero, and then made everyone around him cartoonishly monstrous in the hopes that players would like him anyway. I'd say that the kind of story that The Last of Us wants to tell can't be done in a mainstream video game, but I Am Alive and the Metro series manage just fine. Perhaps it's more accurate to say that it can't be done in the kind of game that's expected to sell three million copies."

    ---------------------------------------------------------------------

    tl;dr: Amit mondok, hogy ez egy igen jó kis játék, de hibái is akadnak szép számmal - egy kicsit több figyelemmel, mélységgel és lehetőséggel HATVÁNYOZNI lehetett volna a játékélményt és az újrajátszási értéket.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Wlac

    Ármester

    válasz Synthwave #66884 üzenetére

    Mondjuk áldom az eget, hogy a társaink nem triggerelik az ellenségeket. Brutálisan sok lett volna az anyázás, ha őket is észre tudják venni.

    “The wha-"

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #58000384 #66881 üzenetére

    Ugyanmár. Jó kis kampánykodással, trailerekkel ugyanúgy fogyott volna (ha nem jobban), mint így. Különben sem szalad mindenki nextgen konzolokért a boltba, mert az áruk gyakorlatilag semmit sem csökkent az elmúlt 2 évben (ahogy a hetedgennek sem). Bőven kifutó széria még.

    Hagyjuk már ezt a N64-szarkazmust. Nem várok el túl sokat, csak okos programozást és szanaszét optimalizált engine-t. Mindketten tudjuk, hogy ezek lehetséges dolgok (van is rájuk példa), csak még több befektetett munka és nemritkán született tehetség (is) kell hozzá. Ráadásul még a SONY is mögöttük áll.

    "A runner meg nem foglalkozik veled, ha halkan mész. A clickert nem tudod szemből megölni,"

    De foglalkozik, ha a line of sight-jába kerülök, bár a szemeibe tűző zseblámpafényt szívesen ignorálja. Ha a line of hearing-jébe, akkor leginkább nem.

    Nem tudom szemből megölni a clickert? Wut? Mármint instakillelni anélkül, hogy a többiek meg ne hallanák. Viszont elmegy mellettem 3 lépést és máris megtehetem.

    Survivor: tehát akkor mindenki ugyanúgy síkhülye marad, csak az egyéb "kényelmi" funkciókat vonják meg és egy tollpihével is tudnak koponyaalapi törést előidézni.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Wlac

    Ármester

    válasz Synthwave #66886 üzenetére

    Nem teljesen, az a grounded. Survivoron csak Listening mode nincs, plusz sokkal kevesebb a loot, az elleségek hamarabb észrevesznek, és elég hamar a földre is küldenek.

    “The wha-"

  • erahurka

    félisten

    Jön a Nathan Drake Collection PS4-re. Újabb eredeti Next Gen címmel gazdagabb a platform ;]

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Synthwave #66886 üzenetére

    Add el és lépj túl rajta, mert ezek szerint ez nem a te játékod. Ennyi! :K

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz erahurka #66888 üzenetére

    És most nézz be a PS4-es topikba, hogy hányan örülnek neki. :U Tehát van értelme?

    Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

  • Sirandrish

    legenda

    válasz TazLeacher #66890 üzenetére

    Persze hogy örülnek mert legalább van mivel játszani ha már megvették a gépet :DDD

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Synthwave #66886 üzenetére

    Igen, ezért jelent meg PS3-ra is az Order, Witcher 3, Driveclub, meg jön az Uncharted 4, mert bár a PS3 kifutó termék, de még mindig tudják garantálni, hogy minden konzolon megmarad ugyanaz az élmény. Ja, nem.
    Elég bajuk van azzal, hogy sokszor az 1080p@30FPS sem megy az új generáción, nemhogy kiadnak egy új exkluzívot a korábbi, sokkal korlátoltabb gépükre, amitől szabadulnának már. Ne magadból indulj ki, mikor azt fejtegeted, hogy mennyire fogyna. Ma már az új gépekre kéne jönnie egy ilyen TLoU-nak, amire esetleg a PS4 képes is lenne.

    "Nem várok el túl sokat, csak okos programozást és szanaszét optimalizált engine-t."
    Teszem hozzá, ezt úgy várod el, hogy semmilyen rálátásod nincs a dolgokra, illetve soha nem programoztál CELL procira. Ne tudd jobban, mint a fejlesztők. Azért mert az egyik játék így néz ki, a másik meg úgy, nem jelenti azt, hogy mind nézhet ki olyan jól. Millió dolog van a háttérben, ami befolyásolja a teljesítményt. Igen, még egy MI is ilyen dolog.

    Visszatérve arra, hogy Ellie-t nem támadja meg semmi: szerintem a filmben volt róla szó. Mivel sokszor keres búvóhelyet, miközben éppen elrohan 1-2 ellenfél előtt, így nagyon bosszantóvá vált volna, hogy nem lehetett sokszor lapulva elkerülni egy-egy tűzharcot, mert Ellie folyton felhívta magára a figyelmet, így ezt kikapcsolták. Persze lapulhatott volna jobban, ilyenkor szokott hátramaradni a társad egy játékban.

    Ahhoz képest, hogy amúgy nagyon tetszik a játék, elég sok kivetnivalót találtál a játékban, meg a programozók munkájában.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Sirandrish #66889 üzenetére

    Dehogy adom.

    "mert a lolik (Sarah + hellyel-közzel Ellie) a szívem (s lelkem), a zombi-apokalipszis meg a szívem csücske."

    "Amúgy az atmoszféra rendben van."

    "Kétségtelenül egy jó és élvezetes játék (a hibái ellenére is), megérte a 6 ezer pénzt, de azért bőven akadnak hiányosságok / javítani valók. Csak nyitott szemmel-füllel játszottam és nem ültem egyből, minden fenntartás nélkül a hype-vonatra - sok review és véleményezés erősen túlzó jellegű a pozitív spektrumban."

    "tl;dr: Amit mondok, hogy ez egy igen jó kis játék, de hibái is akadnak szép számmal - egy kicsit több figyelemmel, mélységgel és lehetőséggel HATVÁNYOZNI lehetett volna a játékélményt és az újrajátszási értéket."

    Ergo jó a játék, csak nem lett az, ami simán lehetett volna. A szelektív olvasás nem erény. )

    A pozitívumokat nem hangoztattam túlságosan, hiszen azokat úgyis netszerte mindenki már betanult szinten, dogmatikusan mondja vissza.

    Ne kezdd már te is ezt a "homokba dugom a fejem, mert TLoU"-dolgot.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #58000384 #66892 üzenetére

    Sorry, mindig elfelejtem, hogy az utóbbi 10-15 évben a "poligonszám+effektek = játékélmény" a trend. Kappa.

    Honnan tudod, hogy mire van rálátásom meg mire nincs? Na mindegy. Amúgy ha másoknak sikerült korszakalkotóan optimalizált engine-eket produkálni a múltban, akkor Naughty Dog-nak miért nem (annyira)? Nem fércmunka, de nyilván messze van a tökélytől. Bár az is tény, hogy nem minden programozógárdában csücsül egy John Carmack.

    "Ahhoz képest, hogy amúgy nagyon tetszik a játék, elég sok kivetnivalót találtál a játékban, meg a programozók munkájában."

    Mert van benne jópár kivetnivaló (ami fölött a többség egyszerűen elsiklik). Attól még alapvetően tetszhet, különben nem venném a fáradságot sem, hogy ennyit írjak vele kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Bogyi007

    veterán

    Köszönet hogy voltaképpen az elmúlt 50-60 hozzászólásban Spoilerhegyeket és TLOUS topicot csináltatok...

    Nem kellene ezt a játék topicjában de legalább Spoiler felirattal ellátni?! És ezt most a legkomolyabban kérdezem....

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

  • ManUnited

    aktív tag

    válasz Synthwave #66894 üzenetére

    "Amúgy ha másoknak sikerült korszakalkotóan optimalizált engine-eket produkálni a múltban, akkor Naughty Dog-nak miért nem (annyira)? Nem fércmunka, de nyilván messze van a tökélytől. Bár az is tény, hogy nem minden programozógárdában csücsül egy John Carmack."

    Ahhoz képest, hogy amikor megjelenik egy játékuk, szinte mindig az is lesz az adott évben a legszebb játék, elég merész kijelentés ez.

    [ Szerkesztve ]

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Synthwave #66894 üzenetére

    "Amúgy ha másoknak sikerült korszakalkotóan optimalizált engine-eket produkálni a múltban, akkor Naughty Dog-nak miért nem (annyira)? Nem fércmunka, de nyilván messze van a tökélytől. Bár az is tény, hogy nem minden programozógárdában csücsül egy John Carmack."

    Melyik John Carmack játék szebb PS3on mint a Last of Us?
    Meg megjelenéskor szerintem az Uncharted 2-3 se volt gyenge.. :N

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Bogyi007

    veterán

    Hát ha a Gowokból is kijönne egy totális kollekció Ps4-re akkor talán, ismétlem talán beáldoznám a mostani teljes pakkomat gy Ps4-re cserében.....

    A kamerás dolgok ott hogyan állnak?

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

  • Wlac

    Ármester

    válasz Synthwave #66894 üzenetére

    Nem kötekedésképpen, de melyik játékokra gondolsz, amelyek annyival jobban optimalizáltak, mint a The Last of Us? A játék jól néz ki, stabilan fut, az első indítást leszámítva töltés sem nagyon van.

    “The wha-"

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz Bogyi007 #66898 üzenetére

    A kamerás dolgok ott hogyan állnak?

    Sehogy.

    Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

Új hozzászólás Aktív témák