Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Synthwave #67005 üzenetére

    "A "teljesen a látványra lesz kihegyezve" erőteljesen ezt sugallja."
    Persze, de egy játék nem csak a látványból áll, hanem rengeteg egyéb dologból is, ami a háttérben zajlik ;)

    Egyébként a hosszú várakozások rendszerint rosszul sülnek el, ott a DNF is, amire röpke 12 évet kellett várni, aztán jól lehúzták. Nekem mondjuk tetszett, bár a 3D még mindig örök kedvenc. De a DNF-et én is lehúzom, végigvittem direkt nehéz fokozaton, erre nemcsak az achievement nem jött fel, de a játék úgy csinált, mintha egyáltalán nem vittem volna végig a pályákat! :(((

    "hangot adtak neki, hogy a Rage a PC-platformot szem előtt tartva lesz fejlesztve"
    Persze, ezért lett hulladék a PC-s kiadás :D Nagyon sok hibája volt, rosszul volt optimalizálva, grafikai gondok voltak, stb. Ha a portok lettek volna csak rosszak, akkor az egy dolog. De mára már azért szépen kipofozták, így lett egy erősen közepes játék belőle (pl. metacritic szerint). De majd próbáld ki, aztán kiderül.

    Én a TLoU-ban nem nagyon láttam ilyen hibát, de könnyen meglehet --> nincs elég memória :D Vissza a parthoz. Nem bírja a gép.

    A videót láttam, jó poén :D Ezt hívják hibakeresésnek, a fejlesztés egy érdekes (egyben unalmas) része. A Skyrim-ben direkt próbáltam ott megborítani a játékot, ahol csak tudtam, szerencsére sok bugot nem foltoztak, így relatíve hamar meglett a platina. Egyik kedvencem volt, mikor SPOILER házat kellett vennem Whiterun-ban, és elkísértem a stewart-ot a hálószobájába. lefeküdt, felébresztettem, majd a vásárlós szöveg elmondása után gyorsan betettem a szekrénybe a pénzemet, így nem tudta levonni. Utána kivettem, és ingyen meglett a ház. Ilyenekre jó dolog rájönni. Vége

    James: Most miért, én direkt kerültem az összes spoilert :D Legalábbis szerintem nem írtam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák