Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1574 üzenetére

    Kényelmesebb és egyszerűbb, mint a postán a csekkel sorban állni. Ezért mióta van a Zemplén Európa Házban ügyfélszolgálat ott fizetjük. Sőt most már bankkártyával is lehet, a postán meg ezidáig a bankkártyás fizetés pénzfelvételi tranzakciónak volt.
    A UPC Facebook oldalán azért látsz kevesebb panaszt, mert ha valami hiba van és kiposztolják, amint helyreáll a hiba törlik az idővonalukról, a kommentekkel együtt, de ha belépsz a Fényképek közé és ilyen (https://www.facebook.com/upcmagyarorszag/photos/a.274570815905840.85468.184177601611829/1247991741897071/?type=3&permPage=1) fényképeket keresel, akkor láthatod, hogy ott osztják őket is rendesen.
    Nekem is van PR-s ismerősöm, sőt rokonaim is itt Újhelyben, nem is egy, de senki nem panaszkodik rá, mondjuk nyilván ilyenért nem is fognak, hogy 20,00 Mbit/s helyett 19,7684943 Mbit/s-ot mérnek :DD Ellentétben pl. a T új hiperszuper digitális VOIP telefonját nem egy ember szídja (szakadozik, visszhangzik, nem indítja a hívást...stb.) mostanában itt Újhelyben...
    És nem fizet nekem se a PR, se a T egy forintot sem elhiheted. Csak a szemellenződ mögül nehéz megérteni, hogy vannak elégedett előfizetők a PR-nél is, ahogy mindenhol máshol is.
    És ez megint hülyeség, hogy váltanának ha tudnának mire. Tudnak! A távközlési cégek monopóliuma már rég megszűnt. TV-ben választhat Telekomot, UPC Directet, Digit, MinDig TV Extrát, AustriaSat-ot. Internetben ott a T, már 30 Mbit/s sebességgel is, de ott van a Telenornak a 4G mobilnetje is Újhelyben, sőt van valami mikrós net szolgáltató is a városban, nem jut eszembe a nevük, ők is Zemplén Európa Házban vannak a földszinten.

Új hozzászólás Aktív témák