Új hozzászólás Aktív témák

  • ZGO

    tag

    válasz Krystal_s #4086 üzenetére

    Megértem a problémát, és egyet is értek veled. Én mint leendő ügyfél, nagyon nagy hiányosságnak tartom a kommunikáció hiányát. Továbbá, hogy a közösségi oldaluk erősen korlátozott, ergo szinte lehetetlen hozzászólni bármelyik poszthoz is.
    Bár van olyan konkurens cég ahol lehetséges mindez, csak hát ott meg is van a káosz eredménye. De legalább érdemben kommunikálnak.
    Jelenlegi szolgáltatómnál még ez sincs, és igaz, évente maximum 2 alkalommal csak, - az is valószínűsíthető a szélsőséges időjárás miatt - , de van szolgáltatás kimaradás, "zéró" kommunikációval, teljesen bizonytalan ideig /szerencsére 24 órán belül szokták orvosolni/.

    "En bloc" amúgy szuper érzés, hogy függünk egy szolgáltatótól, aki biztosítja a kommunikációs csatornát, de mikor neki lehetősége lenne, és kellene is azt használni az előfizetők felé, úgy tesz mintha nem is ismerné mire való :U

Új hozzászólás Aktív témák