-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mario1012
tag
Sziasztok!
Adott egy VW Polo 6n2 2000-es évjárat 1.0 benzines, ALD motokód.
Kérdésem az lenne, hogy milyen hosszú kézifék bowden kell és melyik ajánlott belőle, illetve hátra 2 pár fékpofát is vennék már akkor abból melyik ajánlott? Azt tudom, hogy oda 180mm-es kell. -
mario1012
tag
válasz tomcsi23 #85543 üzenetére
Eddig én sem hallottam a márkáról, csak ahogy keresgéltem volt olyan is.
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 2000 évj. VW Polo 6n2 benzin 37kw ALD motorkód autó.A pollenszűrő cseréjét hol kellene keresnem?
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Elég régóta követem már a topikot még az előző kocsimmal is jelen voltam VW Polo 6n2, bár inkább csak olvasóként, 1-2 kérdést tettem fel amire kaptam is segítséget.
Egy kicsit hosszas keresgélés után szombaton sikerült vennem egy Volkswagen Passat B5.5 2002/08 sedan 96kw-os manuális AVF Highline felszereltségű autót, még egyszer köszönöm itt is azoknak akik segítettek a kérdéseimben, privátban. Képeket hamarosan töltök fel a gépről, minimum 40-etRögtön lenne is egy olyan kérdésem, hogy nem e tudnátok Borsod megyében Szerencs, Miskolc és környékén egy megbízható szerelőt.
-
mario1012
tag
Délután szép idő volt, ma meglett az átírás is utána fotózgattam egy párat, így már a min. 40 kép is pipa.
Már csak az első szervizre kell valamikor és valahol sort keríteni, esetleg ha valaki van Borsod megyei és tudna ajánlani egy jó szerelőt ehhez, annak örülnék.
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Először is, Vw Passat b5.5 2002 Avf 131le autóról lenne szó.
A hiba a következő volt: ESP visszajelző lámpa égett ki, a hiba ki is lett olvastatva, féklámpa kapcsolót jelzett a gép.
A tegnapi nap folyamán megérkezett az alkatrész, gyári, eredeti kapcsoló, beszereltük de a mai nap mikor mentem egy pár km után megint felvillant.
Beszerelés után ezekszerint ki kell törölni a hibát? Vagy előfordulhat, hogy más okozza? -
mario1012
tag
Sziasztok.
Ismerősöm vett egy 2000 évj. 1.9 PD-TDI 116le AJM motorkódú VW Borát.
A kérdése a következő lenne, észrevett egy alkatrésznél valami folyadék szivárgását/folyást, szerintetek mi lehet?Igazából én nem tudom mire gondolt, még a közeli képen se nagyon láttam mikor küldte. Élőben nem láttam.
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy van az autóban (Vw Passat b5.5 2002 AVF) egy gyári cd-s autórádió, ha jól tudom ez a Vw Blaupunkt Delta 6 típusú és nincs hozzá meg a kód. Ha kiveszem a helyéről, akkor a matricán lévő cikkszámok beírásával ki lehet e deríteni a kódját?
Ezt az oldalt találtam rá, nem tudom alkalmas e erre. Vagy valaki találkozott e már hasonló hibával?
-
mario1012
tag
válasz Brumi˘ #111534 üzenetére
Van a felszereltséges matricáról is képem, csak most nem találom, hol kell megnézni mi mit jelent, pedig már volt párszor linkelve itt is.
MunezXBK: köszi, valóban az lesz, ha nincs ráírva.
-
mario1012
tag
Hétvégén volt egy kis idő a gépre és hát sort kerítettünk mind a 4 lengéscsillapító cseréjére, hála Mágus2-nek.
Előző átnézéskor megállapította a mester, hogy ezek enyhén szólva sincsenek jó állapotban, nem autó volt egyenetlen úton, inkább hajóra emlékeztetett. Kivételkor ez be is bizonyosodott.
Kezdtük a hátsó gátlók cseréjével, ó pikk pakk meglesz pár csavar. Hát ez még gyári lengéscsillapító volt, az alsó csavar csak nem akart engedni mikor már csak pár menet fogta. Végül kijött a helyéről, be vele a satuba, de ott is úgy rá volt húzva az anya, hogy szükség volt egy kis vágásra. Elő is került a flex, így kész is lett átraktunk mindent az újra vissza a helyére. Már ekkor elmélkedtünk, hogy ez volt a bal oldal milyen lehet a jobb. Nagyobb részt általában az kap többet az útpadkáktól. Meglepően jól kijött a csavar, ez jóval hamarabb volt azonban ezt is vágni kellett. Visszakerültek, megelégedetten próbálgattuk, ilyen egy jó hátsó lengéscsillapító.
Jöhetett az első, ami számlával igazoltan ki lett cserélve vétel előtt. ~2 hónappal ezelőtt, Optimal ,,márka". Mindegy ha már cseréljük, menjen ez is. Keréklevételnél láttuk legalább az első futóművel foglalkozott valaki. Csavar is jó irányból került vissza, könnyebb volt hozzáférni. Kikerültek a gátlók, meglehetősebb gond nélkül bár szükség volt egy jó kis tömör 1.5 m hosszú vasrúdra, lenyomni. Kicserélés után próbakör, kopogott a jobb eleje, hiányzott a tetejéről egy kis műanyag rezgéscsillapító, hát elég nagy szerepe volt. Vissza ki, Mágus ügyes találékonysággal megoldotta. Hozzáteszem egy álom volt kiszedni a motortérből a kis takaró gumi kupakokat, amik a csavart védik a víztől. Nem kis munka volt úgy be voltak keményedve. Hazaértem, kíváncsiságból megnéztem mennyit bírtak ezek a Optimal csodák, hát október 1 volt, hogy cserélték és olyan szinten voltak ki, hogy kézzel húztuk, nyomtuk.
Az eredmény összehasonlíthatatlan, most már úgy fekszik az úton, ahogy egy jó állapotúnak kell.
Kicsit hosszú lett a mondóka bár szerintem tanulságos, főleg a rossz minőségű alkatrészekkel kapcsolatban.
A kis írást többesszámban írtam, de a szerelésben semmi részünk nem volt, Mágus2-é az érdem, még egyszer nagy Köszönet neki! -
mario1012
tag
Sziasztok.
Tegnap reggel indítottam be a gépet,( Vw Passat 2002 96kw AVF) aztán arra figyelmeztetett a comp, hogy töltsek rá hűtővizet, volt nálam deszt. víz, pótoltam a hiányzott mennyiséget, de felvetődött bennem a kérdés, hogy lehet e ennek valami köze a klíma használatához? Mivel most a jobb időkben klímázok és csak most fordult ilyen velem elő. Eddig októbertől májusig nem volt ilyen problémám vele, nem csökkent a szint. -
mario1012
tag
Vezérlés csere után az normális jelenség, hogy az eddigi pillanatnyi fogyasztás álló helyzetben, terhelés nélkül (kikapcsolt klíma) megnőtt. Csere előtt 0.6-0.7l/h volt. Most meg felugrott az érték 0.9-1.0 l-re. Ha a klímát bekapcsolom meg 1.1 l/h.
Vw passat 2002 1.9 pdtdi 96kw -
mario1012
tag
-
mario1012
tag
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
Igen, az árát elég alacsonynak találtam személy szerint, nagyjából a szebb/jobb példányok b5.5-ből 1M felett kezdődnek és ott is kell azért már ezt azt cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
mario1012
tag
Tegnap megjöttek a megrendelt olaj + szűrők, ma már csak a kicserélésre + beszerelésre várnak, ebben a pompás időben. De ha most értem el az újabb 10k km-t, nem lehet válogatni. Most olajból kipróbálom a Motult, előző 2 Castrol Edge ment bele, szűrők szokásos Mann.
Gázolajszűrő cseréjénél mire érdemes különösen odafigyelni, hogy ne legyen levegős. Nem lenne jó ha csere után nem indulna a gép. Az új szűrőt a helyére teszem, feltöltöm a T szelepnél gázolajjal, aztán mehet az indítás vagy ne töltsem fel csak 2x-3x a gyújtást adjam rá, hogy feltöltse magát? 2002 Passat 1,9 PDTDI AVF 96 kw.
Olvastam Mágustól, hogy a cr motorok esetében VCDS-sel kell aktiválni a pumpát, itt pd-nél gondolom még nincs ilyen gond, e nélkül is meg lehet oldani a cserét.
-
mario1012
tag
Létezik, hogy akksi csere után a kulcsról történő nyitás-zárás gyengélkedni kezd? Többszöri megnyomásra sikerült csak kinyitni az autót vele. (Nincs benne tapasztalatom, még nem cseréltem, de most ezt tapasztaltam) A kulcson a kis pilács, gombok megnyomására villog, így gondolom az elem még bírja benne.
-
mario1012
tag
Tegnap mentem dolgozni, a pótkulcscsal simán megy a nyitás-zárás, de arra lettem figyelmes, mikor a másik kulcs a zsebembe maradt, hogy pár másodperc múlva újra visszazárt az autó magától. Valószinű benyomódott a zárás gombom. Majd szétszedem, remélem nem a modul ment tönkre benne csak a kulcs gombja.
-
mario1012
tag
Amióta megvan a gép, én is mindig csak Mol Evo Neo dízelt tankoltam még, van egy elég jó felára, de nem érdekel, ezen ne múljon semmi részemről.
-
mario1012
tag
válasz Mágus2 #137332 üzenetére
Én is rendbe akarom idén nyáron rakatni a klímát, tavaly még nem vittem el jól hűtött, szaga sem volt, gondoltam rá de nem vittem végül. Idén viszont töltet csere, tisztítással teljesen, bár most is jó, de megelőzésképp mindenképp megcsináltatom.
Más: Ma ebben a szép időben lemostam a kocsit, ilyenkor úgy szeretek ránézni, mikor teljesen tiszta, tehetném minden nap lemosnám ( Saint effektus ) illetve kicseréltem az üzemanyag szűrőt. Azt meg kíváncsiságként szétfűrészeltem, hát elég fekete volt a szűrője, megérett a cserére. Szennyeződés, fémreszelék nem volt benne.
-
mario1012
tag
válasz Speeedfire #139981 üzenetére
Én olvastam róla, egy-két helyen, plusz itt is voltak vele tapasztalatok, mindenhol dicsérték. Nálam is jól muzsikál most kerül bele 2. alkalommal azt hiszem, ezt megelőző 2 olaj csere meg Castrol Edge Titanium volt, azzal is meg voltam elégedve. Bár 10ezer km alatt nem volt olajfogyásom, de ilyen csere intervallumban szerintem kb mindegy milyen olaj kerül bele a minőségi vonalról, amik teljesítik a szabványokat.
Ez a Motul az egyik legdrágább a piacon, ez nem lehet félszintetikus, mint a tiéd. -
mario1012
tag
Sziasztok.
Tegnap átvettem a megrendelt gyári olaj nívópálcát és a hozzá tartozó tölcsért illetve a fém alsó részét ami a blokkba megy. Ez eddig új volt amíg rá nem kerestem etka-ba, mivel nekem egy egybe narancssárga cső volt erre a célra amit még régebben konstatált Mágus és beszéltük is, hogy nem gyári megoldás, ennek apropóján cseréltem. A nívópálcám fogantyújának a színe is citromsárga, nem pedig narancs, de akkor gondolom ilyen a gyári, mivel azt kértem rendelésre. Cikkszámai: Nívópálca: 038115611B Alsó fémtag: 06D103634E
A tölcsér nem került megrendelésre, nem tették bele véletlenül, adtak egy Febi tölcsért, szerintük nem tér el a gyáritól.
Az autó: Passat '02 96 kw AVF
Nívópálca és az egybeillesztett rész, akkor ilyen lenne a gyári megoldása? -
mario1012
tag
Sziasztok.
A mai nap a következő hiba jött elő az autón. Kellett egy elég erőset fékeznem és utána a fékem szó szerint megszűnt, annyira felpuhult hogy szinte koppra be tudtam nyomni a pedált csekély fékerő volt ekkor már csak. A fed komp kiírta, hogy stop, brake fault és villog a kézifék visszajelző lámpa. Fékfolyadékra tippeltem de annak a szintje jó volt mikor megnéztem, a másik az ABS, valószínű, hogy az elment.
Holnap viszem is szerelőhöz, ő telefonban hátsó féket sem zárta ki eléggé csereérett már, de szerintem ez nem okozná ezt a hibát.
Vw pasaat 2002 AVF 96kw -
mario1012
tag
Ma felkerültek a Bosoko ablaktörlő lapátok a Passatra. Egy kicsit megviccelt a jobb oldali bár tudtam, hogy kisebb kell rá mint a bal de az egy mérettel kisebb 51cm-es (20"-os) is lelógott és beleért az A oszlopba. Visszamentem kicseréltettem egy 19"-osra ami 48cm. Ez méretben jó is lett már. Kis sáv marad középen amit nem töröl le, a bosch-hozképest, a rövidsége és az eltolása miatt, de egyáltalán nem zavaró. A bal oldali 53 cm-es az tökéletes méret, de olyat már használtam rajta.
[ Szerkesztve ]
-
mario1012
tag
Boldog szülinapot Mágus!
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Elég régen írtam, de folyamatosan olvasom és követem az eseményeket. Az alany még mindig VW Passat b5.5 2002 AVF 96kw 131le. Kezdődött azzal, hogy enyhe duhogás volt hallható a motor felől a légszűrőház környékéről, elvittem szervizbe, mértek motorkompressziót, egyik hengerben nem volt megfelelő, elküldték hengerfej felújításra, cserélve lesz még ezen kívül, szelepek, hidrotőkék, és a vezérműtengely is kopott már, tengelyből gondolom csak a gyári és új lenne a célszerű, tudnátok hozzá nekem küldeni egy cikkszámot vagy beszerzési forrást?
Ezeken kívül valamit érdemes még kicserélni, ha már meg van bontva? -
mario1012
tag
Sziasztok,
Van egy ,,kis" probléma az autóval, (VW Passat 2002, 1.9 PDTDI, 96kw, AVF) mégpedig a következő, tegnapi nap folyamán reggel elmentem vele, letettem, lezártam és ahogy nyitottam volna ki központival az autót, a jobb első ajtóm nem nyílt ki a távról. Ilyen már fordult elő, teljesen véletlenszerűen és ritkán. Akkor lezárás és nyitás megoldotta a problémát vagy ha nem kellett rögtön nyitnom és észrevettem belső nyitás gombbal ki tudtam nyitni. Azonban most erre nem is reagál, nem tudom belső kilinccsel sem nyitni, azonnal visszaugrik a pöcök, ahogy elengedem és zárt állapotban marad.
Mi lehet erre a megoldás? Zár szerkezet csere? Egyáltalán, hogy lehet most kinyitni az ajtót szereléshez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal