-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mario1012 #108499 üzenetére
Legyen vmi előnye is a dolognak ha már itt rontom a levegőt.
Ta all:
Adott egy Polo Classic (1.4i). Lemerült az akksi, bikázás után beindult majd le is állt a motor. Akksi fel lett töltve azóta az indítómotor forog de a motor nem indul be. Ötletek? Azon kívül, hogy lökjük az árokba...
#nincsbennetarcsi
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mario1012 #110942 üzenetére
Az olaj szokott belőle folyni. Csak a csere segít rajta.
Fi:zi`k :szólj,ha találsz ilyet.
Morris: 1. Olajnak ott semmi dolga,ha onnan folyik akkor nyomja a turbó hideg oldala,vagy nem végzi a dolgát a szelepfedélben a szellőztető membrán.
2. Általában a tengelyeken is nyomja,az már a szelep végét jelenti. Ahol olajos,ott a turbónyomást is ereszti.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mario1012 #111590 üzenetére
A történethez hozzá tartozik, hogy most volt vizsgán az autó, ahol mindent rendben találtak. 140-nél már halálfélelmem volt egy passatban,úgy hintázott,mint egy hajó. Ez nem a jó úttartás bizonyítéka. A lengéscsillapítók cseréje után 180-nál sem féltem.
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz mario1012 #111722 üzenetére
alkatrészek.hu lesz a nyerő,teljesen korrekt szállítási költség mellett szállít Ausztriába is,nem csak belföldre
már csak fel vennem velük a kapcsolatot emailben,nem szeretnék pontatlan megrendelést leadni a webshopbanAki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
enddav
aktív tag
válasz mario1012 #122579 üzenetére
Nálam klíma nélkül 0.5 l/h, klímával 0,7 - 0,9 l/h volt. De most mivel gyűrűzve volt a motor és levették a vezérlést ezért 0,9 l/h lett klíma nélkül. Holnap megy vissza, te is vidd vissza szvsz. '06 Jetta BKCA 1,9 PD TDI 262k km.
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mario1012 #139977 üzenetére
Milyen ez a motul? Sokat szemeztem vele, de nem sok infót kaptam róla. Így maradt a félszintetikus mobil.
Bár lehet, hogy a motul is az.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mario1012 #139990 üzenetére
Thx, lehet jövőre meglesem, ha a mobil nem válik be.
Ez a Motul az egyik legdrágább a piacon, ez nem lehet félszintetikus, mint a tiéd.
Én már nem bízom az olajmágnásokban. Amúgy csak 1k-val volt drágább, mint a mobil.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mario1012 #168109 üzenetére
Szia!
Jobb A oszlop tövéből a műanyag elemet leveszed belül, ott vanak az ajtó kábelkötegének csatlakozói. Kicsit meg kell mozgatni a kábelt ahol bemegy az átvezetőbe, ez valahol a kesztyűtartó magasságàban van, közben nyitogatni távkapcsolóval. Amint kinyílik, kihúzod a csatlakozókat, kinyitod az ajtót. Innen már könnyű lesz megkeresni hol van megtörve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mario1012 #168118 üzenetére
A gumi átvezetőben lesz megtörve a kábel, vagy a zárban van gebasz, valamelyik forrasztás elengedett. Ha sehogyan nem nyílik, akkor bizony roncsolás nélkül nehéz lesz kinyitni. Ha nem haladsz vele sehová, hozd el valamelyik hétvégén, kinyitom, de akkor pótzárat is hozzál.
[ Szerkesztve ]