-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz !Overdose! #112203 üzenetére
Egyébként mi okozza a huhogást a halálán lévő turbo-knál?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz kk831228 #112816 üzenetére
Számtalanszor volt már téma. Szerintem keress vissza és megtudod ki mit használ. Én Eneos Premium Hyper 5W-40-et, de vannak itt LM, Castrol, Motul pártiak is. Ha az előírásoknak megfelel és a viszkozitása is rendben van, akkor nagyon nem tudsz mellélőni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz mazacar #112950 üzenetére
242x175x190mm a legnagyobb akku, ami belefér. Legalábbis a TDI-be, de szerintem nálad sincs ez másképp. Le kell kötni a negatív sarut, majd a pozitívot. A biztosítéktartót pedig egy lapos csavarhúzóval érdemes lepattintani az akkumulátorról. Idióta megoldás.
Exide Premium-ot ajánlok.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz K Norbi #112955 üzenetére
Elég sok akksira van rálátásom. Magamnak hiszek és a műszeremnek. Az Exide Premium sem mindenható, természetesen előfordulhat hibás is, de nem jellemző.
Nem tudom, hogy nálad mit jelent a haldoklik, de megfelelő töltés mellett nem szokott gond lenni velük.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz molnarpeter #112994 üzenetére
Vagy 15-25k között igényesen bebőrözik neki.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
Egy dobozos Caddy-ben hol keressem a matricát, ami normál esetben a pótkeréknél szokott lenni?
Köszi
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Az alany: 2012-es 1.6 TDI (CAYD) Caddy.. Az utóbbi napokban gyakran megemelte az alapjárati fordulatot, gondolom regenerálni szeretett volna. Ehhez minden elvárt körülmény adott volt. Tegnap vészmódba kapcsolt és P2458 hibát ír (DPF Regeneration Duration). Ma elvittem DPF tisztításra, de a szerelő nem csinálta meg, mert szerinte a DPF állapota kiváló (korom 16g, nyomások rendben).
Abban szeretném a tanácsotokat kérni, hogy merre induljak. Mégis tiisztítassam ki szűrőt vagy más lesz a hiba és inkább szervizbe vigyem? VCDS és kábel is van még a régi autóból, ha azzal hozzájutok még fontos infóhoz. Céges autó, jó lenne, ha nem állna napokat a szervizben.
Előre is köszönöm!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163211 üzenetére
Tegnap sikerült kábelt vennem.
Ezt mondja:
1 hibakódot talált:
16848 - Részecskeszûrõ
P2458 00 [175] - regenerációs idõtartam
MIL BE - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 176260 km
Dátum: 2079.14.18
idõ: 21:46:16
Motorfordulatszám: 781.00 /min
Normált terhelésérték: 16.5 %
Gépjármûsebesség: 0 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 64 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 25 °C
Környezeti levegõ nyomás: 990 mbar
30-es pont feszültség: 14.231 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Részecskeszûrõ: mért koromtömeg-MASS_SOOT_PHY_PF: -7.16 g
Részecskeszûrõ: számított koromtömeg-MASS_SOOT_SIM_PF: 16.34 g
részecskeszûrõ_km_az_utolsó_regen.után_1-DIST_RGN_ENVD_H: 851 km
Dízel-részecskeszûrõ regenerálási idõ számláló-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H: 12596.0189 s
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-DIP_PF: 0.00 hPa
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-eltérés-DIP_PF_AD[0]: -1.33 hPa
Szervizregeneráció: engedélyezési feltételek 3-FRF_STATE_RGN: 9
Készenlét: 1 1 0 0 1Ezek alapján próbáljam meg a szervizregenerációt?
Előre is köszönöm a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163314 üzenetére
Ugye vészüzemben van az autó, úgyhogy most is világít a DPF, a check engine és villog az izzítás.
Melyik módszert javaslod?
A feltételeket elolvastam:
1.6l/2.0l R4 & 3.0l V6 CR-TDI (UDS)
For engine controllers that use the UDS protocol (as shown on the top left corner of the Open Controller screen), Security Access is not typically needed when Service regeneration of particle filter while standing is supported.
Prerequisites (General):
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Coolant Temperature above 70 °C
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]Use the pulldown menu and select Service regeneration of particle filter
[Go!]
[Show Measuring Data]It would be useful to select items such as "Particle filter, soot mass calculated", "Particle filter, soot mass measured", and "Particle filter, time since last regeneration" to observe and verify the progress of the regeneration.
Due to the way UDS works, there may be differences in the locations and specific description for the values so you may need to search for the values you need.
Follow the Instructions on the Screen. These may include pressing and/or holding the brake, clutch, or accelerator.[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]Note; If Basic Setting Operation Service regeneration of particle filter is not available it may not be supported by the EDC. In those cases Adaptation Channel Service regeneration of particulate filter while driving would be supported instead. A Security Access code may be required for Regeneration while Driving.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163329 üzenetére
Persze, 27971. Nekem, ha jól értelmezem az UDS miatt a Basic Settings-ben nincs külön álló és menetközbeni. A menetközbeni aktiválásához először az adaptációban át kell írni nem aktívról aktívra. Ez az amit nem enged a VCDS. Vagy már szimplán ehhez is kell a 70-80 fokos hűtővízhő? Az most még nincs meg. Tank tele.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163331 üzenetére
Teljes siker, nagyon szépen köszönöm a sok segítséget!
Mivel semmi sem úgy működött, ahogy a Ross-Tech oldalán le volt írva és a Youtube videókban látható, ezért leírom a tapasztalataimat, hátha segítség lehet valakinek:
Alany: 2012 Caddy 1.6 TDI (CAYC) + 18.2 VCDS
A menetközbeni regenerálást nem tudtam átállítani aktívra (1-re) akkor sem, amikor minden feltétel adott volt, ezért csak simán elindítottam a folyamatot. Fordulatszám megemelkedett, a kipufogó gáz felforrósodott, de a számított korom értéke csak nagyon lassan csökkent. Ilyen ütemben órákig is eltartott volna, ha egyáltalán sikerül. Ezért elindultam és követve Mágus tanácsait a menetközbeni regenerációra vonatkozóan autóztam egyet az M3-ason és azt tapasztaltam, hogy a korom értéke drasztikusan csökken. BP-Gödöllő 24-ről 12g-ra. Itt megfordultam, kis idő múlva eltűnt a DPF és az izzítás hiba. A korom 5g-ig csökkent, aztán már nem igazán ment lejjebb. Itt elkezdtem visszahűteni az autót. Megállás után már törölhető volt a hiba.
Nem igazán értem, hogy mit csináltam rosszul a leírásokhoz képest, de így működött a dolog.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163429 üzenetére
Nem. Csak a 27971-et.
bitpork: Parancsolj:
VCDS
Windows alapú VAG/VAS emulátor. Magyar nyelven. Fut a Windows 10 x64
VCDS verzió: HGJ 18.2.1 Adat verzió: 20180313 DS287.1
www.vcds-diag.hu
Kereskedés/mûhelynév:
Mûhelyszám: 000 00000 000000
Öndiag-Log
Csütörtök,17,Január,2019,21:36:58:00001
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886 Rendszám:
megtett Km: Munkalap:
Alváz típus: 2K-VN35 (7N0)
Bemérésre kijelölt címek: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 69
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886
01-Motor -- állapot: Hibás mûködés 0010
03-ABS fékelektronika -- állapot: OK 0000
04-Bekorm.szögjeladó -- állapot: OK 0000
08-Légkondi -- állapot: OK 0000
09-Központi elektr. -- állapot: Hibás mûködés 0010
15-Légzsákok -- állapot: OK 0000
16-Kormánykerék -- állapot: OK 0000
17-Mûszerfal betét -- állapot: OK 0000
19-CAN kapú -- állapot: Hibás mûködés 0010
25-Indításgátló -- állapot: OK 0000
42-Vezetõajtó elektr. -- állapot: Hibás mûködés 0010
44-El.szervókormány -- állapot: OK 0000
46-Komfort elektr. -- állapot: OK 0000
52-Utasajtó elektr. -- állapot: Hibás mûködés 0010
56-Rádió -- állapot: Hibás mûködés 0010
69-Vontatás -- állapot: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 01: Motor (J623-CAYD) Címke:. HGJ\03L-906-023-CAY.clb
VAG szám SW: 03L 906 023 TF HW: 03L 907 425 C
Alkatrész: R4 1.6l TDI H43 9979
Revizió: --H43--- Szériaszám: 00000000000000
Kódolás: 00114014030400080000
Mûhely #: WSC 35110 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_ECM61TDI02103L906023TF 003003
ROD: N/E
VCID: 7DF0C168ECF16FAC4A-8028
Nincs elérhetõ ASAM csomag a: "EV_ECM61TDI02103L906023TF" (VW36 *)
1 hibakódot talált:
16848 - ROD - Ismeretlen hibakód
- 00 [175]
MIL BE - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 176213 km
Dátum: 2079.14.17
idõ: 17:00:50
VCDS
Öndiag-Log
Csütörtök,17,Január,2019,21:36:58:00001
Oldal 2
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886 Rendszám:
Készenlét: 1 1 0 0 1
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 03: ABS fékelektronika (J104) Címke:. HGJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
VAG szám SW: 1K0 907 379 BH HW: 1K0 907 379 BH
Alkatrész: ESP MK60EC1 H31 0121
Revizió: 00H31001
Kódolás: 423C400D092203FD421302EC901FC041300000
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 79F8D578F0D9538C66-802C
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 08: Légkondi (J301) Címke:. HGJ\3C8-907-336.clb
VAG szám SW: 7N0 907 426 AM HW: 7N0 907 426 AM
Alkatrész: AC Manuell H19 0304
Revizió: 00001016
Kódolás: 0000004002
Mûhely #: WSC 35110 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_ACManeuBHBVW36X A01010
ROD: N/E
VCID: 7F0C3B60E6FD7DBC58-802A
Nincs elérhetõ ASAM csomag a: "EV_ACManeuBHBVW36X" (VW36 *)
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 09: Központi elektr. (J519) Címke:. HGJ\1K0-937-08x-09.clb
VAG szám SW: 5K0 937 085 R HW: 5K0 937 085 R
Alkatrész: BCM PQ35 B+ 021 0064
Revizió: BB021001
Kódolás: 431A583A80251A69088000829000006403017288524F8160648000000040
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 428A7294DD8FD05477-8016
Alegység 1 - VAG szám: 1T1 955 119 A Címke: HGJ\1KX-955-119.CLB
Alkatrész: Wischer 04011 26 0512
Kódolás: 009795
1 hibakódot talált:
01504 - Rendszámtábla megvilágítás -X
010 - szakadás/rövidzár pluszra
hibakörülmény:
Hiba állapota: 01101010
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 9
Számláló nullázása: 226
megtett Km: 171216 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2013.14.26
idõ: 20:18:10
VCDS
Öndiag-Log
Csütörtök,17,Január,2019,21:36:58:00001
Oldal 3
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886 Rendszám:
hibakörülmény:
Kl.15 be
tartalom: 89.0 mm
megtett Km: 1350 km
megtett Km: 1350 km
ki
megtett Km: 1360 km
megtett Km: 1360 km
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 15: Légzsákok (J234) Címke:| 5K0-959-655.clb
VAG szám SW: 7E0 959 655 B HW: 7E0 959 655 B
Alkatrész: VW10Airbag024 H06 0013
Revizió: -------- Szériaszám: 003HL009NCJI
Kódolás: 000000000000000000000000000000003234
Mûhely #: WSC 35110 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_AirbaVW10BPAVN750 A01026
ROD: EV_AirbaVW10BPAVN750_VW12.rod
VCID: 35601948944177ECC2-8060
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 16: Kormánykerék (J527) Címke:. HGJ\5K0-953-569.clb
VAG szám SW: 5K0 953 507 AR HW: 5K0 953 549 C
Alkatrész: Lenks.Modul 008 0080
Revizió: -------- Szériaszám: 90440LA500139
Kódolás: 1080060000
Mûhely #: WSC 35110 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_MSLSNGKUDS A05001
ROD: N/E
VCID: 000EB89C9B03024421-8054
Nincs elérhetõ ASAM csomag a: "EV_MSLSNGKUDS" (VW36 *)
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 17: Mûszerfal betét
Nem elérhetõ
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 19: CAN kapú (J533) Címke:. HGJ\7N0-907-530-V2.clb
VAG szám SW: 7N0 907 530 M HW: 1K0 907 951
Alkatrész: J533 Gateway H42 1623
Revizió: H42 Szériaszám: 030112F1002673
Kódolás: 357400
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 3A7A0A74B55F98942F-806E
3 hibakódot talált:
VCDS
Öndiag-Log
Csütörtök,17,Január,2019,21:36:58:00001
Oldal 4
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886 Rendszám:
00470 - Komfortrendszer adatbusz 1szál üzem
011 - szakadás
hibakörülmény:
Hiba állapota: 01101011
Hiba priorítása: 3
Hiba gyakorisága: 254
Számláló nullázása: 228
megtett Km: 160001 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2009.14.11
idõ: 00:01:49
01296 - Középsõ fúvóka hõmérséklet jeladó -G191
014 - Hibás - idõszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00101110
Hiba priorítása: 1
Hiba gyakorisága: 37
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 167755 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2012.14.29
idõ: 11:15:51
01040 - ABS<->sebességváltó elektromos összeköttetés 2
000 - - - idõszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 1
Hiba gyakorisága: 254
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 167724 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2012.14.23
idõ: 19:14:02
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 25: Indításgátló (J334) Címke:. HGJ\5K0-920-xxx-25.clb
VAG szám SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
Alkatrész: IMMO H03 0606
Szériaszám: 00000000000000
Kódolás: 000000
Mûhely #: WSC 00000 000 00000
ASAM adatcsomag: EV_Immo_UDS_DVD_RM09 A03009
ROD: N/E
VCID: 6ADAFA348D7FE8149F-803E
Nincs elérhetõ ASAM csomag a: "EV_Immo_UDS_DVD_RM09" (VW36 *)
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
VCDS
Öndiag-Log
Csütörtök,17,Január,2019,21:36:58:00001
Oldal 5
VIN szám: WV1ZZZ2KZCX103886 Rendszám:
Cím 42: Vezetõajtó elektr. Címke:. HGJ\1K0-959-701-MIN3.clb
VAG szám SW: 1T0 959 701 T HW: 1T0 959 701 T
Alkatrész: Tuer-SG 009 2109
Kódolás: 0000048
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 489E60BC3BB3FA04A9-801C
1 hibakódot talált:
01455 - Háttámla állítás kapcsoló -E96 -elõre
014 - Hibás
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 44: El.szervókormány Címke: 1K0-909-14x-GEN3.clb
VAG szám: 1K0 909 144 N
Alkatrész: EPS_ZFLS Kl. 140 3301
Revizió: 00H22000
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 356019485C4177ECC2-8060
Nem talált hibakódot.
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 52: Utasajtó elektr. Címke:. HGJ\1K0-959-702-MIN3.clb
VAG szám SW: 1T0 959 702 R HW: 1T0 959 702 R
Alkatrész: Tuer-SG 009 2109
Kódolás: 0000048
Mûhely #: WSC 35110 377 08192
VCID: 479C638036ADF57CA0-8012
1 hibakódot talált:
01456 - Háttámla állítás kapcsoló -E96 -hátra
014 - Hibás
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 69: Vontatás Címke: RETROFIT69.lbl
VAG szám SW: SW0 408 HW: 5F0 07V 010 1
Alkatrész: TOWBARMODULE ECS 0010
Kódolás: 0000001
Mûhely #: WSC 00000 000 00000
VCID: 76E2DE4401C73CF40B-8022
Nem talált hibakódot.
Vége-------------------------(Eltelt idõ: 01:51)---------------------------[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
Használ valaki 18.2.1-es VCDS-t?
A segítséget előre is nagyon köszönöm.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen