Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz bitpork #189615 üzenetére
Jön autószerelő.
Helyrehozni amit elbasztam
Többet motorhoz nem nyúlok
Vagyis... már csinálná, de covidos lettem! Tegnap majdnem a mentő vitt el.
Így áll minden.Azt mondják van normális alapjárat, meg egyenletesen jár a motor.
Olyan nagy baj nem lehet.Nem értem mert minden jelölésnél van, meg 2x áttekertem könnyen ment.
Minden a jelöléshez ért vissza.
Felül a vezérlés rögzítő bement a helyére.Szóval gőzöm sincs mit rontottam el.
[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
válasz bitpork #189637 üzenetére
Van Domi ismerősöm, de gondolom nem rá gondoltál, milyen módon érhetem el ezt a Domit és ki ő?
Bónusz kérdés: Flottás rendszámtábla tartót 1 csavar tartja középen, és hiába húzták meg a csavart rajta ha lezárom a csomagtartót verődik össze vissza (hangos is, fényezést is féltem).
Lehet valahol kapni normális rendszámtáblatartót Octavia combi IV-hez előre-hátra?Eladó Yuka 1000 robotfűnyíró + sweeper!
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #189662 üzenetére
A DSG nem automata váltó úgy érettem. És ennek mint olyan nem kéne már kúsznia. Főleg nem egy hibridnél. Választhatóvá kéne tenni és akkor mindenkinek meglenne a lelki békéje
Amúgy én is azt szeretem ha megindul magától. Vannak már olyan villanyos autók ahol a felhasználó tudja kiválasztani.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #189758 üzenetére
Android 11 óta már benne van az Android auto alapból. Ha kell akkor regebbire is akkor le kell tölteni külön az apk fájlt. De előbb engedélyezni kell a telefonon a külső fájlok telepítését. Úgy már menni fog neked is. Én használom a passatban, elég jó cucc.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
-
c00per
tag
válasz bitpork #189829 üzenetére
vadonat uj turbo, van jegyzokonyv. azt elfelejtettem irni,hogy harmadik fokozatban nyomok egy padlot elkezd hezitalni, majd 2-3 masodperc mulva kezd huzni es kormol. regi turboval is ez volt es most az ujjal is. nincs chip tuning, minden alap. ha lehuzom a map sensor csatijat, akkor nincs kormolas, de eleve gyengebben megy. ha lesz idom osszes gumicsovet leszedem es atnezem, nincs e repedes.
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz bitpork #189827 üzenetére
Igen, jól látod, sok a korom. 300-350km alatt televeri a DPF-et is és regenerál! Évek óta így megy ez. Egyszer már volt mosva is. (lehet, hogy ki is bökték, bár erről hivatalosan nem tudok, és utasítást sem adtam rá, csak azért gyanús, mert tud kormolni.... Városi szüttyögés után, ha elverem neki akkor nem végig, de amikor megfújja a turbó, jön egy masszív pamacs.
Ez még pd... piszkos motor... kár is volt rá a DPF. Nyilván nem lehet egy euro 5-6 CR fémtiszta kipufogójához hasonlítani, de az biztos, hogy az enyém inkább a rosszabb tartományban van a PD+DPF tisztasági skálán. Chip nincs.Győrben vagy környékén kellene nekem erre egy szaki aki tud logolni vagy rendelkezik referencia értékekkel, mert lehet, hogy légtömeg vagy töltőlevegő szenzor szarakodik... És ezt az említett Turbó/turbócső/geometria sípolástól függetlenül mondom, mert a jelen helyzet tuti, hogy valami más hibának a végkifejlete.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #189991 üzenetére
Tudomásom szerint 7 és 13 pines van, a Thule ezt a 2 opciót ismeri. Tippre a 13-as lesz az újabb szabvány.
13-as bicikliszállítót vettem a Volvóhoz, ha az újabb VAG-okhoz is 13-as kell, akkor megtartom, amúgy eladom.MP: köszönöm, tudok az adapterről, de csak ha muszáj.
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz bitpork #189964 üzenetére
,,Ha te a poloval 60k méter alatt elkoptattad akkor vélelmezem szoktál dinamikusan menni."
Khmmm igen, szoktam. Amit az autó bír, az sokszor ki van használva, ezért imádom a gyengébb autókat, különösebb balhé nélkül lehet velük határon autózni. + Ezért is van ATE power disc mert pl. TRW tárcsa TRW betéttel teljesen meghullámosodott, pedig nem szoktam melegen a féken állni.
Viszont ma odagurultam egy szerelő ismerőshöz, bekukkantott a tárcsákra és azt mondta, hogy nem igazán ajánlaná csak a betétet cserélni, nem lesz hosszú életű a mutatvány, mert nagy a tárcsák válla... Mérve nem lett, de saccra minimum 2,5 mm csak a külső oldalon... Azért ezt nem gondoltam volna, hogy csupán 1 szett betétet fog kibírni ez a tárcsa... Eddig úgy tudtam, hogy 1,5-2 szett betét a normális 1 tárcsa élete alatt.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #190006 üzenetére
Az a karbon-keramia, ja. Tegnap elcsikorgott mellettunk egy uj RS6 olyanokkal.
nekem az A4 cabrion Ate ceramic betet van sima Ate tarcsaval. Nem porol, nem sikit, fog mint a ragaszto. Az egyetlen hatranya a kicsit doglott pedalerzet hidegen, kozepes fekezeseknel. Mondjuk hibrid mellett mar teljesen megszoktam, hogy mindig mashogy fog a fek -
dssport
tag
válasz bitpork #190006 üzenetére
Hát így. Főleg, hogy ma kikerestem a papírokat és az a 60.000 km valójában csak 50......................................................................
193.391km-nél volt komplett csere ATE power disc + ATE betét, most pedig van az autóban 243.xxx km. Ennyit bírt, komplett csere.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #190025 üzenetére
Látom, fogta magát és eltűnt. Nagyon érdekes, sima google fotóként linkeltem, jó is volt eddig.
Mit lehet ezzel csinálni?
(Nagyon érdekes, addig amíg be vagyok jelentkezve a google fiókomba addig működnek a a képek, ha kilépek utána már nem ??? Na ezzzt hogy ?) Direkt nem Driveból raktam mert a fotókat nem kell külön engedélyezni elvileg... meg lehetőség sincs rá ez fura)ITT egy Album link, így elvileg jónak kell lennie!
K Norbi : Köszi
Tsebacsi : Köszi , hát igen, tervezéssel együtt több mint 3év de kész lett
dssport : nincs kutya, feltűnt a tulajnak de megengedtem nekiSzerk :
Emelje fel a kezét aki rögtön ráugrott és leSZÜF-ölte a kocsit. Tuti lesz olyan
(egyedi a rendszám amúgy és nem új lett kérve, akkoriban még bőven az N-nél tartottak)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz bitpork #190054 üzenetére
Nem, otthon. Csak kiküldetésen vagyok, itt megkapom az otthoni fizu kb 3,5szeresét, teszem is el. Én a fizuemelésre mondtam, nem az árak emelkedéséről.
2013-mas friss diplomás lóf*sz béremre (túlórás meló, +50%) évenkénti emelés:
2013 munkahelyváltás 40% (szintén túlórás de kevesebb +25%)
2014 munkahelyváltás 40% (ebben az évben nem volt túlóra)
2015 7% (volt túlóra, kb +20%)
2016 7% (egyre kevesebb túlóra)
2017 munkahelyváltás 18%
2018 éveleji 2% majd évközi 5%
2019 2%
2020 munkahelyváltás 13% és itt kb elértem az erős medior/senior mérnök bért amit nem expert, nem csoportvezető el tud érni, innen sztem kb az évi 5-7%-ra számíthatok[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #190061 üzenetére
Műanyag, fém, fa 30%-ot ment fel az elmúlt fél évben.
Épp most tolom a garázs, térkő, faház, kerítés témát, és fél év alatt 30%-al ér kevesebbet az erre szánt zsetonom aztán hol van még ennek a vége
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #190089 üzenetére
Nem.
A 380 V már 400 V, 400 V a három fázis, ami 3 db 230 V fázis és a fáziseltolásokkal adja a 400 V-ot. Az áramerősséget befolyásolja a vezeték keresztmetszete, mindegy, hogy 12 V, vagy 1000 V. És a fogyasztó áramfelvétele számít, nem az áramforrás áramleadása.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #190089 üzenetére
Igazság szerint a szabvány megadja, hogy hol használhatod. A Schuko 230-as, a Type2 meg 400V. A kocsi mindent megold magának a beépített töltővel. Tehát bármilyen Type 2-ön tölthetsz amit találsz szerte a világon. Ha ipari csatlakozóról akarsz tölteni akkor ehhez hasonló kábel kell. [link] [link] De ennek nincs semmi értelme a te kocsidnál, mert nem tudsz 3 fázisról tölteni. AC-ról amúgy sem gyorsan tölthetőek a kocsik.
Mennyi csatlakozó van a Type 2 kábelben amit adtak hozzá? A kocsi csatlakozóján azt látom, hogy L1 és L2 is van, de ez csak két fázis.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz bitpork #190109 üzenetére
Akkor városban is tartsam 1500-2000 között stb...?
Ez az első dízel kocsim és én úgy hallottam hogy a dízelnél ajánlatosabb a kisebb fordulat mint benzinesnél (azért is van a skála kisebben).
De akkor így fogok tenni és elviszem egy chip-es emberkéhez csak keresnem kell egy profit.
#190112vzsryl:
Akkor milyen fordulatszámon használjam? Amúgy amíg nem üzemmeleg addig nem szoktam neki nyomni. De kérlek világosítsatok fel akkor hogy célszerű használni hogy minél jobb legyen a motornak is meg mindennek.Mindig benzines voltam, így sajnos a dízelnél nem tudom ezeket még.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #190262 üzenetére
Mire gondolsz? Csak annyit tudok amit korábban is leírtam neked
Tudsz elvileg 3 fázisról tölteni 7,2 kW-al. Két fázis van a kocsi csatlakozóján, de gondolom megoldották, hogy 2x16 A-ről menjen rendesen. Sima 1x16A ami GTE-ben van tud 3,6 kW-ot.
Ha ipari áramról (400V) akarsz tölteni ahhoz kell egy másik adapter. De utcai oszlophoz a gyári kábel tuti elég a 7,2-höz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #190265 üzenetére
Igen tudod az otthoni 400 Voltról tölteni. De ahhoz kell majd egy ilyen vagy ehhez hasonló EVSE: [link]
Amit gyárilag kapsz hozzá az csak egy fázisos mert sima schuko van rajta. Ez csak 230-at tud. A kocsi likjáról már küldtél korábban viberen képet Ott annyi látszik, hogy L1 és L2 van, ami a két fázis csatlakozója. A lényeg az, hogy a két gyári kábelben melyik csatlakozók vannak benne. [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz bitpork #190355 üzenetére
Ááá, értem. Akkor nem aggódom. Egyébként az autó nagyon patent, csak ez akasztott meg kissé.
Plusz, most hogy elkezdett esni az eső az egyik első lámpa minimálisan párásodni kezdett, de csak az alsó részén egy vékony csíkban. Kb. a LED alatt....itt ahogy a képen látni. A próbakör alatt és utána is az álldogálás alatt is be volt kapcsolva a fényszóró.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #190405 üzenetére
Keress meg privátban ha gondolod, bár már most szólok, ne várj csodát a nagy hullámok felén már túl vagyunk. Persze innen is lehet még ügyesen duplázni. ETH még talán ilyen csúcsokon is megérheti... de én biztos nem fektetnék bele MOST. Várnék egy korrekciót ami lehet 2-3 nap de lehet 2-3 hét és akkor-30%al olcsóbban bevásárolni.
De most te is a "tömeg" vagy épp aki a csúcson akar beszállni, az esélyek itt a legrosszabbak.
(én már dupláztam a befektetéseim , de igaz januárban szálltam be.)Vagy bányászni akarsz? AZ megint más téma.
Nem egyszerű a dolog ha nem értesz hozzá szólj, tényleg segítek , hogy átlásd.
Adózni csak profit után kell amúgy...Vagy egy pulled mellet megbeszéljük valamikor Ha jársz esetleg erre szólj, aztán össze olajozhatod a kocsibejárót
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Sorozatok
- Milyen egeret válasszak?
- iPhone topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen