-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #205335 üzenetére
Na ígértem, hogy visszajelzek.
Végül a Pattex 100% gél lett.
Szombaton volt annyira jó idő, hogy meg tudtam csinálni. Viszont 24 óra helyett csak 21-et pihentetem, mert mennem kellett.
Denaturált szesszel többször zsírtalanítottam a felületeket, aztán nyomtam ragasztót mindkét felületre, rátettem a tükörlapot és csúsztattam kicsit egymáson őket, hogy jobban terüljön a ragacs.
Öntapadós, filces alátétből előtte vágtam "hézagolót", majd miután beállítottam a pozíciót, szivacs és összehajtott karton közdarabbal leszorítottam maszkoló szalaggal.
Tegnap már pályáztam 200km-t, egyelőre még a helyén van. Remélem úgy is marad.
Köszi mindenkinek a tippeket.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
dozó
tag
válasz 1stVikman #205810 üzenetére
Nekem 2016 190 LE/6 DSG Alltrack van, 158 000 Km váltó szépen vált, eddig nem volt probléma vele, váltó olaj számla és papír szerint itt is rendszeresen cserélve, hátsó Haldex olaj is cserélve papír és számla szerint 2 ével ezelőtt, olyankor a pumpát is ki kellene venni a szűrőt kitisztítani, én kb. 1 hónapja személyesen cseréltem a haldex olajat, kivettem a pumpát, hát az szerintem újkora óta amióta beszerelték nem volt onnan kiszedve kitisztitva, tehát a papír mindent elbír, hamarosan cserélni fogom a DSG olajat + szűrőt is.
-
Winchester95
őstag
válasz 1stVikman #205845 üzenetére
Gyújtás ráadva, másik usb portban is próbáltam.
Nem lett semmi rádió vagy hasonló cserélve a kocsiban.
Nem tudok rájönni mi lehet a probléma.
Van teszt része valahol a programon belül?
no response from controller ezt írta. Try1 try2 try3 és bedobja a hibát.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #206795 üzenetére
Fel kell lógatni a motort és minden motortartó rögzítőt meglazítani, középre igazítani és úgy mindent nyomatékra húzni, ha biztosra akarsz menni, cseréld ki a motor és váltó tartó bakokat, az megoldja a gondot. Ha most rosszabb, akkor meglett az oka, csak kijavítva nem lett.
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #207267 üzenetére
Erre esetleg valaki?
Illetve engem is érdekelne gyertya meghúzási nyomaték, mert nem találom a doksijaim között.
Illetve ajtózárból milyen márkát érdemes venni?Gyári bontott lenne jó, de a környéken lévő 2 bontó egyikében sincs, több próbálkozás után sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz 1stVikman #207368 üzenetére
Edesanyam autoja, es igen, legtobbszor rovid tavokon volt hasznalva, az utobbi idoben raadasul allt. Persze havonta 1-2x meg volt jaratva hosszabban is. En most mentem vele 1000km -et az elmult 5 napban, bar nem hajtottam agyon. 130.000km van benne.
Az alapjaratot nem tudom, nem figyeltem konkretan, de emlekeim szerint alacsonyan volt, 1000rpm alatt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #207879 üzenetére
Erre esetleg valaki?
Közben lett egy videóm is : [MEGA 11Mb]
Nem feltöltött akkuval 12,5v-ról 10,7-re esett be ekkor a feszültség.
Hibakód nincs.
Vagy ez ilyen lenne a 3 henger miatt? Vagy elenged az egyik porlasztó? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #207901 üzenetére
Nem olyan rossz ez. Akku kuka, az biztos, valamit javulni fog tőle, de nem fogja megoldani. Logolni kellene, hogyan épül fel a rail nyomás indítózás közben, azon már el lehetne indulni.
A lehetséges okok:
kopott a magasnyomású
szarok az injektorok
valamelyik érzékelő a motoron hazudik a motorvezérlőnek. lehet ez hőmérséklet jeladó, nyomás szenzor, fordulat jeladó...van belőle sok.Ezek amúgy nagyon csúnyán járnak akkor is, ha minden rendben. A kollégának van egy 3-as fobia ezzel a motorral. Borzalmas hangja van.
Nem tankolt valamikor véletlenül benzint?
[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #209507 üzenetére
A B5 Passatban ha arra játszok, hogy nullára kinyomjam szezonális csere címén, akkor nagyon rövid idő telik el a jelzés és a tényleges kifogyás közben.
Tippem szerint egy pár érintkező van benne, amit maga a folyadék zár rövidre. Lecsökken a szint ugyan, de ha sokat nyomom hosszan, a felület még nedves és vezet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #209510 üzenetére
Nekem olyan későn jelez normál esetben is, hogy egy igazán mocskos szélvédőt menet közben már nem lehet letakarítani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
-
imyourfriend
őstag
válasz 1stVikman #210951 üzenetére
van benne ABS process bleeding module és alatta a leírás
Ahhoz hogy a hátsó dugattyút visszatekerd kell hozzá egy speciális eszköz, úgy hiszem összeköttetésben van kézifékkel is.
A legrövidebbtől kell kezdeni igen ami bal első, ott van fent a tartály aztán jobb első majd bal hátsó és jobb hátsó az van legtávolabb. Nálam a kézifék mechanika szorult, csúszkákat kellett felújítani + megkenni, remélem találsz egy szakit akinek van speciális eszköze és visszahajtja a dugattyút.
-
veterán
válasz 1stVikman #210951 üzenetére
Kezd több nyűgje lenni a kelleténél. :/
Az enyém a szerelőnél egy hete, nem sürgetem, csinálja meg nyugodt körülmények között. Fékfolyadék csere OK, emellett hűtőfolyadék és kiegyenlítő tartály csere volt a kérésem, közben derült ki, hogy a termosztát / vízpumpa elkezdett ereszteni. Remélem, azért a jövő héten elkészül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs