-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
KMT
addikt
válasz 1stVikman #199777 üzenetére
A klíma jó. Klímázva hűt, bár nemrégeni töltéshez képest talán gyenge (nem tudom, mi a normális, nekem még új autó).
A kérdés, hogy miért melegít rá a kinti levegőre _kikapcsolt_ klímánál "lo" állásban, és hogy netán emiatt érződik-e gyengének a klíma (tehát lehet, hogy nem gáz szökött el, hanem nem a kinti hőmérsékletű, hanem melegebb levegőre hűt rá). Más autónál a hideg levegőbefúvás nem melegített rá. Ennél olyan, mintha fűtésre lenne állítva.
Mindenhol ugyanolyat fúj. Ez most nem az itt-ott mást fúj típushiba. -
veterán
válasz 1stVikman #200599 üzenetére
"Bár néha így is levillantanak, ha az elektronika kicsit később veszi le a refit vagy későn maszkolja ki a szembejövőt."
Ez annyira idegesítő, jön, és még nem látszik a domb vagy a kanyar mögött, de már bőszen villog, mert nem kapcsoltam le. Aztán ahogy meglátja a kamera még vár vagy egy másodpercet mire lekpacsolja, aztán ezért cserébe mikor odaér jól rámbassza a refit, hadd vakuljak meg. Nem fogja föl, mert a tekerős ablakon nem mutat túl az agya, hogy nem én kapcsolgtaom, hanem automata, és nem fogom le-föl kapcsolgatni ahányszor szembe jönnek csak mert egy picit gondolkodik.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz 1stVikman #200599 üzenetére
Nekem most kényszer volt a csere, hétfőn derült ki, hogy kiment a bal oldali. Nem tudtam várni a cserével, bementem az útba eső xenon.hu-hoz tanácsért (izzó vagy trafó?), nagyon kedves segítőkész volt az eladó, elhoztam 2 db izzót, hogy cserélem majd a hétvégén. Csak egyfajta D3S volt, valami kínai, a neve 'original quality ", a gyári 4300 Kelvines, de állítólag emelt fényerejű, +50 %.
Az az érzésem, hogy már marad ez, bár legközelebb gyorsabban menne a csere.
Lökhárítót is le kell lazítani.
De nekem is hámlik belülről a bal oldali, abba keresek bontott gyárit. Akkor talán kipróbálom a ledet. Talán. -
veterán
válasz 1stVikman #200649 üzenetére
85 mm hosszú az izzó, a fedelét 5-6-7 csavar (torx20) tartja, tehát hátrafelé olyan 10 cm helyre lenne szükség. A valóságban maximum 5 cm van pl. a biztosítékdobozig. Ki kell szedni.
Esély, hogy állítani kell? 80% szvsz.
Én majd elviszem az Autóklubba, csak nem fog ki rajtuk (?).[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #201885 üzenetére
Egyik se, meg a gyari.
#201896 rasotamas: Meg mindig jobb az allo helyben regeneralas, mintha leallitanad. Azert ne aggodj rajta, neha-neha belefer az is, nem nagy kulonbseg a dugoban araszolva regeneralashoz kepest, hiszen ott sincs menetszel ami hutene a kornyezetet.
#201890 imyourfriend: Rossz hirem van, ha leallitod a motort, akkor nem fogja folytatni a kovetkezo inditasnal. Nem is lenne jo, ha hideg motorral es reszecskeszurovel elkezdene. Ehelyett megvarja, hogy megint teli legyen.
#201801 SzlobiG: Nincs adblue, ez meg az eur 5-os. Torsen a quattro, a szerelom egyszer cserelt benne nekem olajat, hivatalosan nem is kell, de mondta, hogy nem art.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
-
enddav
aktív tag
válasz 1stVikman #202768 üzenetére
Te milyen gyakran használod az elektromos kéziféket? Én elég ritkán, mindig félek, hogy elromlik az elektromotor és nem tudom kiengedni. : D
'13 Golf7 1.4 tsi cmba 110K kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #202768 üzenetére
Csak kiengedett kézifékkel tudod levenni a nyerget. Ha szerencséd van, csak a betét szorul a tartóban, azoknak könnyen kell járniuk. Levett nyereggel ellenőrizd a nyereg vezetőket és a betéteket. Könnyen kell mozogniuk.
Ha minden könnyen mozog, akkor a nyereg a ludas, szorul benne a henger. Azt nem érdemes bontani, a felújított jobb megoldás. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #202791 üzenetére
No, kész vagyok!
Szorult a betét meg kicsit a dugattyú is, előbbi a fékpor és rozsda maradványoktól, utóbbi valószínű a gumi tömítés miatt .
Letakarítottam a vezetőket, (vékonyan kaptak zsírt) , betét tartót és betéteket drótkefe és smirgli használatával szintén. PFTE spray - m volt, 260 fokig hőálló, ebből picit kaptak a betét és a tartó illeszkedő felületei.
Összeraktam, majd ráléptem fékre, de még szorult.
Ezután a fékhenger visszatekerővel óvatosan megmozgattam a hengert, előtte lapos csavarhúzóval felemeltem a gumi porvédő harangot, és fújtam alá wd40-et. Oda-vissza tekergetve érezhetően elkezdett könnyen járni.
Pár pedál pumpálás, összerakás, próba, pumpálás, próba, kézifék, próba, és Kopp-kopp, úgy néz ki jó lett.
Képek videók itt: [MEGA]Legelső és legutolsó videók inkább az érdekesek.
Köszönöm mindenkinek, aki bármilyen formában hozzászólt!
Remélem így már rendben lesz.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz 1stVikman #203580 üzenetére
Köszönöm, rendeltem Kínából hozzá ragasztót, meg valami színes ezüstös anyagot. Érdekes amúgy ez az egész, ha az elmúlt 7 évben senki sem vette észre, szerelni sokat nem szeretnék maximum a hátsó ajtónál a belső műanyag burkolatot.. első körben megpróbálom úgy megoldani, hogy minden a helyén maradjon.
Hasznos infó, hogy létezik és valójában használható is a megoldás nem csak youtubeon látni.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz 1stVikman #205306 üzenetére
O3-nál ki lehet pattintani azt a fekete belső keretet, nem tudom milyen összegrol van szó első körben próbálnék a helyére nézni egy lapot. Egyik sarkában van a plusz és mínusz csatlakozó. Amennyiben biztosra szeretnél menni szetszedesko: how to deassembly golf mk7 2014 mirror youtubeon, valami indiai videó csak van fent róla
-
-
imyourfriend
őstag
-
kekedi
senior tag
válasz 1stVikman #205411 üzenetére
Volt már javítva sajna. Már volt benne részem.
Az új zár már egy ideje ott pihen a kocsiban. Ki fogom cserélni.Az asszonykával próbáltuk haza felé jövet. Bemaszott az anyós ülésre. Kintről ütögettem 5 percig, ő pedig próbálta belülről kinyitni. Nem sikerült. Majd 1 órás út után (mikor haza értünk) megpróbálta kinyitni és kinyilt.
Gyorsan leszedtem a kárpitot, hogy ha beragadna megint akkor ne okozzon problémát. Remélem 2 napot még kibír.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs