-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz balage25 #211294 üzenetére
Nem gyári hiba, egyszerűen így tervezik a féktárcsa bevonatát. Költségcsökkentés jegyében mindent bevállalnak, Audinál is van egy csapat aki azt számolja mennyi költségcsökkentés után mennyi reklamáció lesz és húznak egy vonalat ahol még megéri. Már rég nem a hibátlan, kiváló talicska elkészítése a cél. Pl. meghatároznak 100 PPM-et, ugyan valamennyit ront a hírnéven de olcsóbb lesz az autó, silányabb alkatrészekből pl. egy ilyen bevonatolás jelenthet autónként 10€ megtakarítást, 5000 autónál ez már 50k€, garanciába kiadnak 20k€-t és kijön 30k€ nyereség, mivel nem minden darabot reklamálnak meg, nem mindegyik fog így járni csak egy bizonyos része.
grizlisandor: [link] hátsót cserélték tavaly novemberben az elsőt ~2.5 hónapja.
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #211312 üzenetére
Így igaz nem mind1 ki hány napot dolgozik a fizetéséért.. értem én fenntartási költség, fenn kell tartani a pavilonokat meg ellátni a rendszert.. lehet pont ezért nem járok márkaszervizbe, filterabc vagy kauffer gombokért meghozza az alkatrészeket + lónyálat gyáriban is.
-
imyourfriend
őstag
válasz CharlieDrop #211395 üzenetére
Sokat tankoltam ÖMW-nél, bár mióta itt dolgozom az Osztrák határ mellett és ugyanannyiba kerül az üzemanyag kint tankolok a Spritkönig benzinkúton. Nincs sok kútjuk 3 a környéken meg Grazban talán egy de azt kell mondjam többet otthon nem szándékozom. Nagyon úgy hozza a történet akkor inkább Szlovéniában.
-
imyourfriend
őstag
válasz ArthurShelby #211601 üzenetére
a szuperbét jobban szidja olykor.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #211685 üzenetére
Nem fér el a nép két sávon annyi a szekér, minap kint voltam a hanyatló nyugaton vásárolni és egy kombájn haladt az úton meg mögötte kb 15 jármű, de a honfitársunk úgy gondolta neki előzgetnie kell.. vagy 3 autót tudott megelőzni és le is fordult a mezőgazdasági jármű. Itthon is ez a jellemző, rohanni sietni odaérni valahova 2 perccel korábban meg 3 veszélyes helyzetet teremtve.
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
A témában megegyezik a véleményem, ne a rendszámmal vagy épp átalakítással foglalkozzanak mely nem jelent veszélyt másokra (pl. nem vakító menetfény) hanem szigorítani kellene a műszaki vizsga elvárásain, szabályok betartásán a vizsga folyamán.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211781 üzenetére
Euro6-nál nem cserélt alkatrészt a szerelő csak tömítéseket, fojtószelep egr és dpf lett kipucoltatva első regen egészen hamar lefutott, még a régi módi szerint majd egyszer feltelt és újrakalibrálta magát 2-3 regen múlva már 400-450km volt a regenerálási időköz.
-
imyourfriend
őstag
[link] "szakszerviz minőség" bruttó 53Eft/óráért
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz oliwire #211869 üzenetére
70-80ezer lehet a márkaszerviznél, csoportokban idehaza 40ezer környékére tippelem, annyit akartak elkérni mikor megkérdeztem az aktivációt, nekem ennyit nem ért meg így 50€-ért Romániából küldött egy illető sw verziót meg patchet hozzá, igaz ez mib2 volt ami picit más tészta bár nem gondolnám hogy a 10 perces munka kevesbbe kerülne idehaza.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211907 üzenetére
[link] ilyen szinten dől belőle a füst mikor regenerál? Ott lehet nem a nyomásszenzorral lesz a gond, hűtőfolyadék esetleg turbó ami telerakja ily hamar és megint regenerál? Euro5-nek tisztítás után el kell futnia 6-800km-t és ha minden rendben van nem látod a füst színét.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211946 üzenetére
Nem kötekedésből de valami nagyobb dolognak ott lennie kell amiatt így működik az autó, a diff pressure szenzor nem generál ilyen hibát. Már az a meglepő hogy fehéres füst jön ki a kipufogón, turbón meg hűtőfolyadékon kívül más mi okozhatná? Reméljük egyben van a DPF és nincs kiszedve a belseje.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211960 üzenetére
A szenzor cseréje megoldja a regenerálás gyakoriságát is? Rossz mérési eredmények miatt regenerál sűrűn? Annyira sok szenzor nem lehet ott, egy dpf hőmérséklet, egy kipufogóhőmérséklet és dif pressure szenzorból 2 legalábbis euro6-nál így van.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #211967 üzenetére
Biztos fel lehetne újítani, mert már láthatóak a nyomok nálam is közel a 240ezerhez, a többi alkatrészt is fel lehetne újítani.. érdemes-e az már más kérdés 500ezret simán el lehet locsolni egy ilyen sztorira, akkor már a turbót is 100-150ezerért, + pár dolgot hozzárak az ember és máris ott van hogy 1 millió a jelenleg is megfelelően működő autójára (ha audi vagy béjemvé akkor 1.5-2x ennyi).
-
-
imyourfriend
őstag
válasz Pikaa #212101 üzenetére
Szia,
5Q0035864A a fejegység SN nálam, ehhez MST2_EU_SK_ZR_P0241T sw van feltéve + Raul Gherasim fb-n (Nagybányán lakik) küldött hozzá 50€-ért patchet így lett Smartlink is. Térkép: [link] mib2 amundsen egész jól mókolható. [link] briskoda itt lehet angolul FW-t kérni vagy írhatsz pablo567-nek is akár.
-
imyourfriend
őstag
Picit utánajártam a DRL témának, halogén hátsó lámpatestnél ha szeretne valaki bekapcsolni hátra menetfényt, Leuchte23SL D23 és Leuchte24SL D24-et kell állítani Daytime Running Light-ra.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #212135 üzenetére
Ott tényleg kell legyen valami, ha a számolt és a mért korom majd megegyezik és nemrég volt takarítva/felújítva a történet, exh gas temperature sensor 2-re is ránéztél?
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
vcds igazából, ha 2017 előtti az autó akkor lehet hozzá beszerezni kínait ~15 pénzbe kerül és feltanításra, hibakód kiolvasásra egyebekre tökéletes. Személy szerint carista-t használok a dpf állapotának nézésére, amúgy lehet vele regisztrálni: [link] nekem annyi volt tavaly a feltanítás, hogy a szériaszám utolsó karakterét átírtam 0-ról 1-re.
-
imyourfriend
őstag
válasz Kickass #212308 üzenetére
Abból indulok ki ami az elmúlt pár év, emlékszem 2M környékén kezdtem el nézelődni és 3.4M lett belőle, most valahol 3.5 de inkább 4M-ra teszem azt az O3-at ami esélyes lenne ha most vennék egyet, 5-7 éveset leginkább. Ami ennél vénebb és drágább szekér az jelen pillanatban nem játszik.
-
imyourfriend
őstag
válasz bul07 #212433 üzenetére
Akna helyett meggondolnám a csápos emelőt, mire kiásom kizsaluzom + megoldom a víz elvezetését ebből kerül egy komolyabb alapra és a csápos jóval kényelmesebb sztori. Apropó építtetni.. épp garázst építek idehaza, amennyibe kerül a fizikai munka inkább kiástam magamnak kavics belapátolva + érkezik a vas, idővel a beton 30-as téglával megfalazom tetejére koszorú majd féltető cserépből + garázskapu.
-
imyourfriend
őstag
Mikor el volt tömődve a részecskeszűrő akkor menet közben nem volt utóbefecskendezés ami elégesse a kormot, amikor kitakarították és nyomom a gázpedált/ tempomattal közlekedek van utóbefecskendezés, keletkezik minimális olajhamu.. aktív regeneráláskor viszont nem keletkezik, akkor simán elégeti a kormot.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #212560 üzenetére
Ideje most már hajtani a szekeret!!
Lassan több hozzászólást írsz, mint ahány km-t haladsz az autóval.
-
imyourfriend
őstag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Nálam DPF takarítás miatt volt megnyitva a rendszer, nyár óta ~1 decit kellett rátölteni mivel feltelíti a rendszert ezért minimálisan fogyott belőle a hűtőfolyadék. Szivárgást nem látott a szerelő, nálad eltérő a helyzet csak ez is közrejátszhat a rendszernek fel kell telnie.
-
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #212641 üzenetére
2015-ös O3-at használok, ott elől van menetfény és hátul nincs hozzá semmi sem felkapcsolva.. tanakodtam és arra a döntésre jutottam, felkapcsoltam mindkét oldalt 2-2 db w5w izzót a lámpatest külső szélén így mindig világít valami.. vagy a fektetett U alak vagy I I kétoldalt.
vcds-el kódolni pár perc, szürke autót használok ez hamar elveszik a ködben.
-
imyourfriend
őstag
válasz -=Vacsek=- #212670 üzenetére
Takarittasd ki egr-el együtt, a gyári drága utángyártott és használt nem játszik.
-
imyourfriend
őstag
Elvittem a szekeret előzetes műszakira, két első lengőkar szilentet érdemes cserélni fél éven belül ennyi volt a visszajelzés. NKH által engedélyezett padon történt a vizsgálat, december elejére kaptam időpontot műszakira. Érdemes a szilentből megvenni a gyárit vagy van ajánlott márka?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #212700 üzenetére
ezen oldalon lejjebb van egy audi a3 8V leuchte-set adaptation channels térkép,
BLK - hátsó index
BR - hátsó féklámpa
SL - hátsó parkolófény
NSL - hátsó ködlámpa
RFL - tolatólámpaEbből a két hátsó parkolófény kell neked, nálam pl leuchte23SL és leuchte24SL itt vannak funkciók pl lichtfunktion A,B,C,D, és van fényereje AB, CD, lichtfunktion D-nél beállítod a Daylight Running Light adsz neki fényerőt a CD fülön, ezt meg kell csinálni mindkét SL-nél. Beállíthatod a féklámpát is arra figyelj ha 3 van belőle akkor ne a középső felsőt állítsd be menetfénynek, és ne 100-as erősséget adj meg. Nálam halogén féklámpánál 40-es erősségre van beállítva a féklámpa mint taillight és 100-asra mikor fékezek.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #212738 üzenetére
140€ egy évre az ultimate előfizetés, de nem kell egy évre az eszköz Briskodáról összeírja az ember milyen kódolás/tulajdonság kell majd vagy egy vcds aliról vagy szerelőnél ahova hordja az ember az autót kér egy vcds-t max 10e aztán dolgok beállítása után öröm bódottá. Szerencsés az ember és bekódolja saját magának akkor ingyé is megy az.. bár illik adni valamennyit.
-
imyourfriend
őstag
válasz jozefgucci1 #212843 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
Rendelek filterabc-ről mivel hamarosan olajcsere lesz, fagyállóból melyiket érdemes beszerezni ha G12+ van töltve? Pink színű olyan mint a Mannol AF12+.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- PHP programozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!