-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204755 üzenetére
Milyen felszereltséggel bír a szekér? 2-es bélában már előfordult a 2.0 cr + dsg kombó egy nagyobb ménessel a motortérben.
Mióta beszereztem az O3-at, kedvencem ezen LA7W szín. Grat!
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #204765 üzenetére
Sokféle módot próbáltam már, de legjobban 3-ban 3000-3200 környéki fordulatszám vált be regeneráláshoz igaz ott az olaj hőfok 95 fok környékét elérte, a dobozra 600 fokot, kipufogóra valami 650 fok környékét írt fogyasztás nem szállt el a motort hallottam odabent bár még nem üvöltött.
-
imyourfriend
őstag
válasz Bandit21 #204775 üzenetére
Kifejezetten jó néven veszem hogy nincs a bódéban első és hátsó radar, csupán hátsó kamera. A kamera is amiatt mivel kiakartam szerelni a régit aminek a ccd-je elromlott akkor már befűztem a helyére egyet. Nyilván annak nem árt aki sokat centizi az autót még a nagyfaluban vezet, számomra ez a kb 4.5 méter belefér abba a tartományba hogy nem igenylem a radart. Lehetne bele építeni, de nem vesződnék vele két új lökhárító + alin nem olcsó hozzá a szenzor.. de használati értékben nem jönne vissza.
Ilyenkor nem lehet kikapcsolni ezt a támogatást? Vagy amolyan biztonsági rendszer ami nélkül nincs tempomat, stb.. ?
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #204791 üzenetére
Youtubera írd be: how to force dpf regeneration via vagy by vcds Octavia 3 pl, az egy olyan modul ami úgy emlékszem motorvezérlőben van és a kínai vcds-nek nem engedi elindítani a vezérlő gondolom a kábel miatt.
-
imyourfriend
őstag
válasz Bandit21 #204781 üzenetére
Alapvetően az igénytelen ennek közé tartozom ilyen téren, de megértem az aggodalmat + lehet olyan veszélyhelyzet ahol szükséges használni az eszközt. S ha már kifizetted működjön az a nap 24 órájában, azért van! Lehet picit furcsa megoldás, úgy képzelem el hogy egy valamelyest 30-45 fokban lefelé mutató uveglapot tennék a kamera elé amit fűtenék pont annyira hogy ne maradjon meg rajta a hó a csapadék meg lefolyik róla. Szenzorokkal kapcsolatban nincs ötletem azt nagy sebességnél nem is nézném mivel 30km/h felett nem látom értelmét hogy csipog azt oldja meg a kamera. Kodiaq-nak szep a belseje, mondjuk nekem aki 2es meganehoz szokott majd minden autó belseje szép. Amúgy nem vetem meg azt a járgányt, ma reggel be kellett ugornom egy ismerősért városba munka előtt és inkább azt használtam. Picit fapadosabb, nincs benne ulesfutes, tempomat meg semmi egyéb cserébe egy szelet kenyér és két szelet párizsi árából elfutkozik gombokert meg lehet javítani.
Idővel persze majd lesz valami igényem az autózás iránt, most ennyi elegendő az Oktav egy plusz dolog még mindig.
Qru: Superb az egy ilyen előremutató, tuningolt szekér ami senem Sedan senem Kombi? Forumtarsét néztem az ugye 2-es után jött de már olyan elemek vannak rajt ami majdhogynem a 3-as Oktavon is megjelent részben + egyéb extrák amik abban az időben nem voltak jellemzőek a márka széria autoira.
Amúgy a tolatókamera sem hiányozna, volt mit vesződni azzal is ha egyszer ott van jó szolgálatot tesz a feljebb emelt fényű tolatolampaknal éjjel is pazar a képe.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204809 üzenetére
Ártani nem árt neki, az pozitívum ha vétel után koszos a motor és nincs nyoma olajnak, egyéb problémának. Bár jó kérdés mikor a legjobb megtakarítani, hisz jó lenne ha mosás után elpárologna egyből a víz, de mégse legyen tűzforró a motor mosás előtt.
Hatszög tengely mellett gondolkoztál váltóolaj cserén? Tudom nem kötelező, csak említésként nekem az 5 sebességes kézinél segített 227 méternél lett kb cserélve most van benne 230.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Minap láttam árulnak már olyan eszközt, melyet az autó rendszeréhez csatlakoztatva kapunk egy kb 5x5x3cm-es dobozt elhelyezve valahol a fedélzeten ahol látjuk és pl 3 zöld 3 sárga 3 piros izzóval jelzi a DPF telítettségét, elm327 miatt nem olvastam utána nem tűnik rossz ötletnek.
-
imyourfriend
őstag
válasz vans? #204878 üzenetére
Benzines részecskeszűrőt 2018-tól tették kötelezővé, a dízel részecskeszűrőt jóval korábban így pl. 1.4 TSi Style-ben amit 2015-2017-ig gyártottak elméletileg nem szereltek ilyet. Dízelből ha jól tudom mindben van, pár 2015-höz képest idősebb szériában nincs ami pl az 1.6 cr 90LE-s változata ezt azért nem ajánlom mert most is egy fiatalabb autóval jársz. Amúgy nem teszed tönkre az autót, sőt azzal már jót csinálsz ha hagyod az udvarban járni az autót míg regenerál.
Sokan nem tudják a DPF egy ilyen történet, vagy félretesz rá az ember vagy hamarabb viszi tisztíttatni ha elromlik akkor vesz egy újat bele. Ez úgymond az ára annak, hogy az autó valamelyest környezetkímélőbb, mint az elődei, no meg azok melyekből kivágták a DPF-et. 230 ezer van benne jelenleg és 56.5g környékét mutat olajhamuból a vag dpf úgy gondolom idővel egy tisztítás belefér, még fut 300-320km-enként regenerál megérdemelhetne egy új dpf-et is.
-
imyourfriend
őstag
Qru: korábban volt szó fékfolyadékról, úgy emlékszem Ate SL6-ot javasoltad, ez megfelelhet estleg [link] ?
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm az Uraknak, beszerzek egy litert hozzá.
-
imyourfriend
őstag
Ózon generátorral hogy érdemes takarítani az autót, 10 perc gyújtás ráadva klíma bekapcsolva és 1 óra múlva lehet használni az autót újra?
-
imyourfriend
őstag
El is követtem a mutatványt, kapott új pollenszűrőt, a régi eredetileg fehér színű néhol szürkés, fekete volt alig 7ezer km után.
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #204962 üzenetére
Este elugrottam egy körre a bódéval, a levegő teljesen más benne a klíma meg aztán pláne.. nem gondoltam volna, hogy egy ózonos tisztítás ennyit segít kellemesebb közlekedni így.
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #205008 üzenetére
Hamar elkészült, grat! Bizonyos szintig szeretném megtanulni az Oktávot amit hajtok, fék, csillapítás, pici motortér bár a porlasztókhoz, cr-hez nem szívesen nyúlnék se a turbóhoz, igaz nem olyan fából faragták ezt a bódét, bírja.
Úgy nézem mintha stagnálna az injektor szimmeringnél a szivárgás, úgy értem az olajszint megfelelő fogyasztás 4.5-4.7 környékén van, ettől független márciusban meg lesz javítva a történet.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Hátsó tartósabb és pakolhato csomagtartó betétből milyet érdemes 5e5 kombiba? Nezelodom nekem csak sima olyan van amit kézzel is be lehet nyomni és behajlik de árulnak 20 ezer forint környékén olyasmit ami műanyag szőnyeg hatású mint a kocsiba a szőnyeg. Kopaceken nem néztem miféle ára van, van hátul pokroc de jó lenne valami amire tudnék pakolni 20-30 kiló környékét is.
-
imyourfriend
őstag
válasz rbalint88 #205023 üzenetére
[link] munka után nézelődtem picit ez majd 9 kiló nem tudom miből lehet, hozzá hasonló [link] borítás ahonnan linkelted bár ez 2 kiló környékén van. Nem napi szinten kellene tárolnom, a nehezebb mondjuk olyan szempontból jó lehet hogy stabil, van valami pereme és ha koszos cipőt teszek rá pl túrázás után akkor azt itthon kitudom mosni belőle, nem ereszti szélnek a bódéban a koszt, sarat. [link] van kint szőnyeg is bár ezt nem gondolnám teherbírónak, max elegáns.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #205037 üzenetére
Meglepő amúgy, hogy van más márka a gyárin kívül amiről ily jó véleménnyel vannak. Picit azért húzok a gyári felé hasonló árban van és a lábtérben már bizonyított. (mondhatni érdekes, hogy kint 17ezer + pk itthon meg 35.
Faby: így már nem is oly vész, ha a csomagolás elvisz két kilót kartondobozba küldték a lábtérbe valót is.
K Norbi: félnótások dolgoznak abban a szervizben, több kárt csináltak mint hasznot.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #205058 üzenetére
[link] minden igaz, bár érdekes a sztori ha már egyből ilyen jeleket mutat műszerfal, nem lehet hogy csak a szemed káprázik? [link] egy másik módja a regennek. Amúgy valahol 21 g felett kellene induljon, nem lehet hogy épp le lett állítva 21g környékén és úgy érzékelte nem tud regenerálni? Van ki azt javasolja pályán meg kell járatni és kidolgozza magát, bár van amikor csak a beavatkozásos regen segít.
-
imyourfriend
őstag
Meglehet van egy seregnyi DPF-el kapcsolatos cikk, elolvastam párat én is de csak miután megvettem az 1.6 cr-el és DPF-el szerelt bódét. Kezdve alapvető tapasztalati dolgokkal, amikor az alapjáratom 1000-1100 környékén van és hangos az első ventilátor, valamint melegebb levegőt érzek a beltérben akkor jó eséllyel regenerál a DPF, tempomatnál észrevehető, hogy a fogyasztás megnő nyáron pl. monitor szerint síkon 95km/h-nál 2.8-3.2/100 regeneráláskor 4-4.2/100-at is mutatott tempomat 95-nél. Ilyenkor igyekeztem a fordulatszámot fentebb tartani 2000 felett valahol és egyenletesen közlekedni, autóúton pl. 4-be közlekedtem 110-el és ez regenerálásnak jót tett, motorolaj felugrott 90-100 fok környékére, nem vész. Mikor beszereztem elm327-et + vag dpf-et ott az olajhamu mennyiségét vizsgáltam ami 52 környéke volt azidőtájt, ha nem úgy sikerült a regenerálás akkor adott még hozzá olajhamut a rendszer, de nem ez volt a jellemző. Alapjában véve nyáron Ilyen 17-22-25mg/km-es adag koromot adott a tárolóba 95km/h- tempomatnál ez télen nem tudom mitől, gondolom időjárási körülmények miatt van hogy felugrik 40mg/km-re, ami nem vész annyira 300-320km-enként regenerál, nyáron 400 körül tette mindezt. Kormot figyelembevéve 21-21.5g környékén kezd el regenerálni ekkor felforrósítja a DPF belsejét 600-650 fokra ha megfelelő fordulatszám tartományban és megfelelő terhelést kap a rendszer aztán égeti a kormot jó 4-6g-ig ezt vag dpf-ben folyamatában jelezve. Személy szerint csak a korom mennyiségét, DPF bemenő hőmérsékletet DPF hőmérsékletet meg olajhamu mennyiséget figyelem a többi nem érdekes ezek adják a lényeget. Van bizonyára sok dolog amit lehetne másként csinálni, így találom praktikusnak, sok figyelmet nem vesz el a történet.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #205100 üzenetére
Ez a jelen bohócműsora, az elektromos bódék elterjesztése, majd befolyásolják a népet, oda teszik az árat ahova szeretnék ráadásul egy villanyszekér előállítása annyira káros, mintha egy BEM-el ellátott bódét használunk 20 évig. Persze annak idején előadták az egyetemen, majd a prius.. majd az megváltja a világot, az egy mekkora csoda..
Aztán ledobnak 20 akkumulátor gyárat magyarországra és leszünk összeszerelő üzem, de ennyiért a magyar nem fog dolgozni majd hoznak ide Kínait meg Filippínót, mit is profitálunk az akkumulátor gyártásból? Annyit hogy a Kínai gyár már az EU-ban adja el az akkumulátort amit fele olyan olcsón állít elő mint vetélytársai.
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Lesz ami lesz a jövő, nincs minden embernek csakúgy 10 millió forint a zsebében, hogy vegyen egy elektromos szekeret, sőt sokan nem is akarnak kimenni Ausztriába, Németbe dolgozni ezért így felőlem lehet bármi a jövő valószínű jut majd szekérre meg banánra is.. majd igazán akkor ha kitalálnak egy élhető technológiát és nem csak ipari mennyiségű hulladékot gyártanak melyet 10 évig használhatunk elektromos autó révén. Azt tény díjaznám, ha valami használható és újrahasznosítható dolgot találnának ki akkumulátornak.
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #205121 üzenetére
Nyugodtan alszom emiatt, bár minap ugye megragasztottam a hátsó ablakfűtés egy szálát, és felfedeztem hogy az alattalévő nem jó.. Így tegnap este megragasztottam azt is, ma délután kipróbálva visz át feszültséget a szál, az oldalsó ablakban is felfedeztem azt még nem méricskéltem. Amikor egy szál nem működik télen az flusztráló mikor ráfagy a hó és javarészt leolvad, de nem tudod törölni mivel egy szál nem működik és ott jeges.
-
imyourfriend
őstag
Kombi hátsó ablakfűtésnél mennyi feszültséget kell mérjek? Van egy szál melyet megjavítottam azon 12V-ot mérek, van amelyiken 3V környékét, mennyi a reális, 12V kellene legyen minden szálban? Szélén mérem valamint kb 25-30cm-re. A bódé hátuljában oldalt is van fűtőszál, az hogy működik miként lehet bekapcsolni? Nincs benne szakadás, de nem mérek feszültséget rajta egyik oldalt sem.. gyári fícsör, vagy vcds-ben kell aktiválni?
Hátsó ablakra visszatérve úgy szeretném megoldani, hogy mind közel egyformán fűtse az ablakot, az nem járja ha valamelyik előbb végez legyen olyan a többi is.
-
imyourfriend
őstag
Csoda reggel elrobbant a hátsó ablakuvegem.. vagy tenyérnyi beesett a szekérbe, 5e5 kombinál mennyibe kerül megcsináltatni? Érdemes használtan nézni vagy ne is foglalkozzak ilyennel egyből új?
-
imyourfriend
őstag
Réz pasztaval kentem meg a szál oldalát ahol nem fűtötte az ablakot, lehet ott rontottam el, hogy túl sok feszültség futott benne és a szeleit ahol áramot kap nem szabad bántani, több feszt kapott valamitől felhevült és bumm. Lényeg hogy tanultam belőle. Meglátom hogy lesz, nézek ajtót ablakot is 100-150 körül van az ablak hozza.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm szépen a hozzászólásokat, igyekszem a legjobb módon megoldani, jó eséllyel egy gyári új üveget kap még kerítek hozzá egy szakit. A kisebbik gond az, hogy ebben a jó időben 15km-t kell guruljak a bodéval hazáig szerencse van bent két pokróc a csomagtérben.
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #205169 üzenetére
Pilkington kerül bele, védőszemüvegbe + vágásvédő kesztyűvel meg porszívóval kitakarítottam + kitörtem amennyit érdemesnek találtam hétfőn viszem a bódét ők kitakarítják a maradékot, sötétített üveget kap a bódé megint mindezt 80 pénzért.
-
imyourfriend
őstag
válasz Kiskokó #205200 üzenetére
A "prémijum temető" jelző Sági Úr műsorai után keletkezett, nincs benne negatív tartalom vagy bármi egyéb ilyen jellegű gondolat.
Utóbbi időben tény picit átcsapott alpári stílusba, de amiket megszerel.. legutóbb a 3000 V6 azért ilyenekhez nem mer minden mezei szerelő hozzányúlni, meg utána felelősséget vállalni, bizonyára tapossák a szekérnek. Majd alakul a műsor, ez nagyon egyedi.
-
imyourfriend
őstag
Üvegezés témára visszatérve, igyekeztem letakarítani mindent, mondhatni összetörtem, ami tudtam a ragasztásnál nem tudom leoldani, maradt pici ott ahol az ablaktörlő pihen vagy 40km-t kell vezessek hétfő reggel, nem szeretném befóliázni annak a hangja olyan amilyen.. ami üveget nem tudtam kirázni kiporszívózni az kihullhat útközben vagy ettől ne féljek?
Befutott az autó hátuljához a gumiszőnyeg, vagy 5 kiló alig várom hogy megjavítsák az ablakot aztán beillesztem, méretre valami borzalmasan nagy nem tűnik ekkorának az a csomagtartó de beleillik.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #205226 üzenetére
Emlékszem mikor megvettem az oktávot, jobb oldalt hátsó ajtót meg kellett fújni wd40-el mert nehezebben nyílt mint a többi, picivel.. azóta nincs vele gond, nem ajánlom nem tudom milyen a wd40 ha meg van fagyva, de tavasszal befújom a kilincseknél wd-vel + megzsírzom az ajtónyitó csuklókat ha már olyan fajta karbantartást csinálok.
-
imyourfriend
őstag
Azon lepődöm meg inkább, hogy öt percig fűt valamit a rendszer mivel be van kapcsolva és nem old ki, tehát elvezeti és elhasználja valahol az áramot a bódé.. nekem két szál nem működött egymás mellett és úgy robbant be -10 fokban a hátsó szélvédő, nem berepedt be is robbant nem tudom 2015-ben milyen anyagból gyártották. Kíváncsi vagyok miként tudod megoldani, nekem 80-ba kerül szereléssel együtt az új üveg.
-
imyourfriend
őstag
A "padkára futott, motorolaj elfolyt" hiba esetén milyen egyéb tényezőkkel kell számolni, deformálódott a bódé alja valamelyest? Úgyértem az olajteknő jó eséllyel elszakadt, de felette az elemek, ha 50km/h-val elkap egy padkát egy oktáv az majdhogynem félig-meddig motorcsere? Légzsák nyílt ahogy látom, érdekes.
-
imyourfriend
őstag
válasz CharlieDrop #205293 üzenetére
Jellemzően prémiumot tankolok én is, mostanában ritkábban kell, de ugyanott a 86-os és a 8-as találkozásánál, rengeteg bódét tankolnak és mindig nyitva van. Fogyasztásra, egyébre nem lehet panaszom most meg nagyságrendileg ugyanannyiba kerül mint a sima, tavasszal nyáron járok Szlovéniába kíváncsi leszek ott milyen a minőség.
-
imyourfriend
őstag
válasz 1stVikman #205306 üzenetére
O3-nál ki lehet pattintani azt a fekete belső keretet, nem tudom milyen összegrol van szó első körben próbálnék a helyére nézni egy lapot. Egyik sarkában van a plusz és mínusz csatlakozó. Amennyiben biztosra szeretnél menni szetszedesko: how to deassembly golf mk7 2014 mirror youtubeon, valami indiai videó csak van fent róla
-
imyourfriend
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Építő/felújító topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós kamerák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Gitáros topic
- Honor Magic V2 - origami
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen