Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz imyourfriend #205198 üzenetére

    Azért a 2.0 TDI még mindig az egyik legtartósabb motor ha jól tudom, legyen az akár ez a legújabb is. Persze a 2013-as Sharan 2.0TDI-n is már műanyag az olajteknő. De nem gondolnám, hogy ezzel nagyon sok probléma tud lenni. Elég jó konstrukció, főleg évi 15ezer Km futás mellett. Ha nem bír 200Ezer Km-ert sem akkor is bő 10 évig hibamentes kell lennie.

    Na meg van rendes szerelőm rendes műhellyel, ami olyan tiszta, hogy szó szerint enni tudsz a padlóról.
    Ettől függetlenül nem minősítem le Mr Dögvész munkáját, mivel sem tapasztalatom sem az én dolgom, de nem tudok azonosulni a stílussal amit művel, attól függetlenül se, hogy még az első pár videóban viccesnek is tartottam legalább. :D
    Az viszont nagy respect felé, hogy olyan dolgokat bevállal amiket más tőből elutasít. (gondolom meg is kéri az árát, de nem tudhatom)

    CharlieDrop :


    Hát nekem személy szerint ez az első és egyetlen Q5 ami tetszik, és ez is csakis S-line külső kivitelben, sehogy máshogy.
    Valahogy a Q5 szériákat nem találták el nekem.
    Én mondjuk 6Henger párti vagyok, de fateréknak untig elég ez is, már 204Ló
    Meg már annyira levan szigetelve, hogy a sor4 kerregést se hallani be szinte. Így már már én is eltudnék járni egy 4henger 2.0Tdivel.
    Lehet írtam annó ide, hogy vettünk egy Q5-öt, azt sikerült jó áron eladni, így az új megrendelve "ingyen" volt és sokkal több extrával van felszerelve mint az volt. Jól jött ki a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák