-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98691 üzenetére
Köszi hasznos volt ma is tanulgattam valamit ill kezdem megérteni mi merre hogy
Amúgy nekem is azt mondták hogy még vnt 15 el 150le ig lazán megírják füst mentesre 502 csúcsokkal, és nem lesz baja mert szaladgál jó pár tdi így egy ideje.
Igaz nekem ennyi nem kell
502 es csúcsokat kap aztán jön majd a turbó kérdés , meg előtte valahogy előre tákolom szépen a coolert mert ritka szar helyen van az gyárilag
Valami ilyet gondoltam előre csak előtte kiszámolom a mostani méretét hogy elnyújtva milyen hosszú legyen hogy se túl nagy se túl kicsi ne legyen a gyárihoz képest.
Valami hasonlóba gondolkodom csak a klíma hűtő véget necces lesz a szélessége és szarrá se szeretném faragni a lököst. -
tresh
addikt
válasz
VR6-Fan #98730 üzenetére
Ezt a 150-160 lovat 1749v re 502 csucs mellé mondtak.
Nem tudom hogy az s4nek hogy van megoldva ez, de alapbol ez a bal elol a kerekjarati dob elott es a lokharito koze behackelve gyarilag majd egy kis muanyag elvezeto vel oda terelve a levego amikor elol ott a hely boven neki es csovezni is el lehet lazan. Na majd akkor ma nekiugrok es megnezem etkaba gyarilag hogy van ez. Köszönöm a tippet
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #99284 üzenetére
Gyanúsan magasak ezek a nyomaték értékek, már-már dízeles, főleg ahhoz képest, hogy csak 1,4 bar. (jó tudom ,az nem olyan pici csiga, mint a TDI-n van.)
Mennyi most a kg/le arány? Lassan egész komoly lesz a teljesítmény. Csak a benzinárakra kell majd odafigyelni.
Adja magát a kérdés:
A gyári 180 lovas 1.8T miért csak 235Nm?[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
VR6-Fan #100735 üzenetére
Kisebb sebességnél nagyobb gázt nem feltétlen komálja. Simán el tud mászni a gumi. Bár lehet oda már kevés a Falken. Ha rámszakad a bank, majd lehet kipróbálok valami premium gumit is.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Ace owner
addikt
válasz
VR6-Fan #101003 üzenetére
Milyen kulcsszavakkal? Überrozsdabodykitgolf2 :'D
Pénteken volt kint egy Suzuki Stift, két hátsó ülés kivolt szórva és egy hatalmas mélyláda volt beinstallálva a helyükre. Na az úgy szólt még 100m-ről is mintha Godzilla mellett állnál ahogy üvölt. Közelről meg rezgett az egész mintha szét akarna esniGalaxy Fold 4
-
Rick4
félisten
válasz
VR6-Fan #101219 üzenetére
Szerintem nem koppant, a hűtő keret ott van alatta, de este aláfekszek. Meg az IC-ből spriccelne az olaj? Akkor ott valami nagyon nem jó.
3 hónapja volt intercooler takarítás, 1.5 hónapja kapott 2 db zsírúj féltengelyt. Ha a porvédő szakad, az a felnit locsolja körbe, nem a dobbetétből csurog. Az intercooler is kicsit arrébb van, motortérben minden porszáraz, folyadékmennyiségek is rendben.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
válasz
VR6-Fan #101358 üzenetére
A horvát tengerpart szvsz a legszebb Európában. Keress rá erre: Moscenicka Draga, gyerekkorom óta szinte minden nyáron jártam ott, nem Krk, Opatijától 17 km. Krk-et nem erőltetném nagyon.
Szerk: a legszebb, ha szereted a sziklákat, homokos beachet kb. csak a Rab-szigeten találsz. Moscenicka Dragan kavicsos és sziklás is van.
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz
VR6-Fan #101373 üzenetére
maga a tenger szép tiszta volt,ami még talán negatívum hogy keskeny a part,így ha sokan vannak,szinte egymás seggét fogjátok szagolni,ami nem minden esetben rossz,de ha kapsz egy 120 kilós szőrös faszit szomszédnak,nem feltétlen lesz öröm a nyaralás
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
Piwi
addikt
válasz
VR6-Fan #101380 üzenetére
kommunikálni horvátul érdemes,azt érti lent mindenki
mi anno németül beszéltünk,azt sok helyen megértették azért.
az emberekkel nem volt gond,kedvesek voltak(hisz pénzt hagysz ott nekik...)
jah és egy eredeti csevapot mindenképp enned kell! bár ha 100kg-os szőrös vagy akkor kettőtAki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
kk831228
addikt
válasz
VR6-Fan #101380 üzenetére
Az biztos hogy horvátba kimondott homokos tengerpart nincs, mi is keresgéltünk volna, de csak pár mesterséges homokos strand van... Viszont ha megnézel egy mesterséges homokos tengerpartot ahol fürdenek gyorsan kiábrándulsz és megbékélsz a kövekkel...
Egy felkavart f.. s az egész... Én az olasz vagy görögöt is úgy tudnám elképzelni ahol nincs tömeg aki felkavarja a homokot... Gondolom ilyenből nem sok van ott se...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Dot
őstag
válasz
VR6-Fan #101453 üzenetére
Nem mertem megkérdezni a Km-t. Nem km után veszünk atót
(kizárt, hogy a valós lenne benne
)
Szerintem ma vagy holnap megnézem.
Mit nézzek/kérdezzek a motorral kapcsolatban?(#101451) MunezXBK
Igen szelepek... Korán van nem tudok írni!(#101450) tresh
Ez lenne.
Szerintem jó áron van. Igen költeni kell rá. De egy 2x ilyen drágára is kéne. Ezt legalább tudom mit cseréltem rajta.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
-
-
Dot
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #101639 üzenetére
Hát nem.
Szétkaptuk az audit quattrot(1.8T ABE), amiről beszéltem. És új a pumpa, mégis kerepel, meg lusta. De már tudom miért nincs benne tartalék.
3 hengerezik a szentem, mert az ecu gynege jelet ad a 2. henger trafójának.
. Úgyhogy ha valakinek van raktáron 8D0987557, az szóljon.
Be lett izzítva az oscilloscop is, anélkül nem volt esély megtalálni, mi a gond.
Nem csak a szelepdekni volt lent, hanem a hengerfejet is levettük, meg a kádat. Alul szép tiszta volt, némi karbon van a kádon, meg a hengerfejen is van valami lerakódás, de nem vészes. Azért kerepel, mert csak 3 henger jár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #101648 üzenetére
Gyári gyertya van benne.
A vezérlő végfok az ECU-ban csak 1,1V-ot tol a 2. hengerre. 3,3 helyett.
Minden új lesz a hengerfejen. Tőkék, tömítések, szelepek. Egyiknek el volt kalapálva a teteje. Turbó a csövekkel együtt volt cserélve, most csak kitakarítjuk. Egyenlőre a gyári 150 ló a cél, ha az megvan, lehet faragni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #101696 üzenetére
Alternatívának írja a G és P végűt is a 225 lovashoz. A cseheknél kapható a P és N is.
Taat: ez a http://www.cc-autodily.cz/ ahonnan rendelni szoktam a skoda gyár szomszédjában van. Ha valami nincs nekik raktáron, átszaladnak és megveszik a gyárból.
[ Szerkesztve ]
-
-
Csaby25
senior tag
válasz
VR6-Fan #101639 üzenetére
Hello!
Szert tettem egy VCDS (vag-com) 12-re.
Kerdes az, hogy lehet-e ezeket a szelepeket (folytó szelep, lefújó szelep, N249) ellenorizni az engine->measuring blocks-ban, ha igen hogyan?
Illetve hogy mennyi kell a legyen a turbo nyomas (specific es actual), a 115-os block-nal talaltam ahol mbar-ban irja, jo lenne ha tudnam, hogy kell leolvasni a lambda szondak ertekeit is.
Megtalaltam a hengerek "feszultseget" is, tudja valaki mennyi kell legyen, illetve mennyire kell egyformak legyenek.
Skoda Octavia I 1.8T 150LE.
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #102666 üzenetére
Azért kuplungolnak 2x a versenyzők, mert semmi értelme.
Jah, szinkronizált a váltó, de hamarabb beugrik fokozatba közgázzal, mint nélküle. Be lehet erőszakolni nélküle is, de az nem olyan jó a váltónak.
Próbáld ki.
Bár előtte valamit kezdened kellene az erőátvitellel, mert az első 3 fokozat elég rázós.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- DIGI internet
- Revolut
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- További aktív témák...