- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #193324 üzenetére
Sziasztok!
Mint már írtam, Octavia hatchback, mk1 2002, 1.8T, AUM, nem fúj elég meleget.
Mondtátok itt a légterelőket a szivacs darabkák miatt, erre még nem volt időm...
Viszont, valaki megnézte a radiátorból kijövő gumislagot és szerinte túl kemény és ez hengerfejre utal...
Leteszteltem VCDS-el:
Gondolom V71-e motor hiba is befolyásolja ezt.... (AC nyomás hiba meg lett oldva...)A következő hibák viszont elég súlyosnak tünnek
Az első bütykös tengely hiba már előjött vezérmű csere után 85 ezer km-el ezelőtt. Mivel nem volt semmi tünete, gondoltam esetleg megzavarodott a szenzor a vezérmű csere miatt, kitöröltem és úgy látszik visszajött...
A második (16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)) viszont akkor még nem volt...Az a kérdésem, hogy ha el lett téve a vezérmű akkor nem kellene ennek valami tünete legyen?
Úgy értem, nem éreztem visszaesést a motor teljesítményén.
Illetve volt ilyen gond télen, hogy hidegen, miután beindult, szarozott az alapjárat és utána megállt, második vagy harmadik indításra beindult, illetve az elsőre is ha elkaptam, hogy mikor kell gázt adni picit... (De ez asszem vezérmű csere előtt is megvolt)
És néha érzek olyat menet közben, mintha túlreagálná a gázpedált...
Holnap mindenképp elviszem szerelőhöz, csak gondoltam megkérdezlek titeket is, hogy lássam mennyire szaki a szerelő, illetve nehogy átverjen...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #193363 üzenetére
Sziasztok!
Hengerfejt tesztelték folyadékkal, azt mondták rendben van.
Bütykös tengely hiba meg azért van mert el van téve a vezérmű egy foggal.
A fűtés problémára pedig azt mondták, hogy fűtőradiátort kell cserélni...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #193430 üzenetére
Ha megoldható, illetve lejön a ragasztó, inkább elvinném hegeszteni (belülről is, nehogy szivárogjon). Nálunk a gyári csak a leeresztő menet gyengesége miatt lett cserélve, azóta minden második kavicson cserés az utángyártott, sokkal vékonyabb a fala a gyárinál... Vagy a hibrid olajteknő jó cucc még, kicsit magasabbra kerül az alja, csak adott esetben olajszint szenzor off.
-
-
válasz Csaby25 #193816 üzenetére
Nyugodtan mondd meg ahol volt hogy hülyék! A turbóállító motor elgyengült és padon még mozgatja de ha csak egy paraszthajszál ellenállást kell legyőznie (pl az ujjaddal egy leheletnyit koppintasz rajta mozgás közben) már hibát fog dobni. Csak a jóembered megküldte csatiról oszt ott mén és leszarta. Nekem ugyan ez volt Maxnál: megmondtam nekik h nem érdekel a teszt, újítsák fel a belit meg kapjon új elektronikát (majdnem egy gyári új ára!) de visszajött a ménes.
Lehet kalibrálni de nem vcds-sel hanem speciális padon.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #196209 üzenetére
Tudtommal ugyanannyi, mint a sima Passat és Superb között. A Passat "prémiumabb", mindenben picit finomabb. A Superb pedig nagyobb és van benne néhány Skodás simply clever. Az alapvető műszaki tartalmuk teljesen ugyanaz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz Csaby25 #196440 üzenetére
Octavia CFHC, Passat CFFB.
Én az elsőt venném inkább, Mágus leírta itt és itt, hogy mi a különbség köztük.(#196441) KMT:
2 féle motor, sima és a hengerlekapcsolásos(ACT) a felhozatal, német wikin meg tudod nézni őket.. Volt egy Euro5 -> Euro6 váltás, TSI szakértő biztos tudja mi változott pontosan, ami infót találtam, idézem: "pl megkapta a hengerfejbe integrált leömlőt" (#187381) molnarpeter írta.
Sima EU5 122 le motorral venném.
122 le 1.4 TSI motort 2005 óta reszelgeti a VAG, nem tudom milyen folytást tettek bele, hogy tudja az EU6 normát. Az ACTről olvastam brutális fogyasztást autópályán(sima TSIhez képest), a hengerlekapcsolás mennyire egészséges utána kell olvasni. -
Reggie0
félisten
válasz Csaby25 #198403 üzenetére
Bizonyos km folott biztos lesz vele szerviz, ha eddig nem volt. Az injektor, reszecskeszuro nem orokeletu. A nagynyomasu szivattyu valtozo, a szerelom szerint szerencse kerdese, a gyengebb minoseguek hamarabb kipurcannak, ami szerinte 250k-ig nem purcan meg, az orok elet+1-ig birja.
A dpf nyilvan betelik, vezetesi stilustol es a hasznalat modjatol fugg. Az enyem(a4 b8 3.0tdi) autopalyas auto, szamitasaim szerint 410-450ezerig birni fogja, de van akinek csak 200ezerig megy.
A homero(3db) es lambdaszonda(1db) szett nekem 130k-volt, a lambda szondara 250k elettartamot ir a bosch, nekem 320k-ig birta.
Injektor nalam mar kezdi veget jarni(342k) egy szett utangyartottbol 500k gyaribol olyan 800k.
Az altalad irt Q7-eseknel, ha legrugos meg azzal szokott gond lenni.Ezekre mindenkeppen kerdezz ra az eladonal, hogy volt-e cserelve stb..
-
veterán
válasz Csaby25 #198737 üzenetére
Ennek a motornak az újabb generációs változata volt / van nekem 1300 kilós Golfban (nem Quattro, nem kombi):
- DSG-vel: 9,32 (40 500 km átlaga)
- manuális: 8,89 (53 400 km átlaga).A4-ben - figyelembe véve a magasabb önsúlyt - teljesen reális a 9,8 - kicsit kevésnek is tűnik.
Nálam a DSG-s városban 12-13 liter kért, a manuális 11 körül, ez borítja a városon kívül tapasztalt kedvező / elfogadható számokat. -
veterán
válasz Csaby25 #198742 üzenetére
Természetesen van, átlagosan 0,1 liter / 1000 km. Mindkettőnél ilyesmi volt / van. Főleg nagyobb sebességű autópályán, amikor tartósan 3500 fölötti a fordulatszám. Nem vészes, annyi hogy nem 6, hanem 8 liter olajat veszek az olajcseréhez (15-17 K km), azaz 2 litert megtartok utántölteni.
Amelyik csak rövid ideig volt meg, gyaníthatóan többet kért, pontosan nem tudtam megmérni, olyan 0,3-0,5 liter / 1000 km. Azt nem kímélte az élet, a nyomok alapján parkettán jártak vele autópályán (mindenhol is kavics nyomok, nem csak az elején, gyengélkedő katalizátor, beázó fényszóró, az írásos dokumentumokból kiderült az extrém gyakori gumi- és fékcsere). Az ismerős márkaszervizben azt tanácsolta a szerelő, hogy gyorsan adjam el.
OFF-ba teszem, mert ez nem a szokványos használatot kapta, évi 60 000 km-t tettek bele, 173 ezer km-rel vettem.Szerk: Ami még eltérés, a széthajtott példánynak CXDA a motorkódja, nem tudom miért, mindhárom magyar autó, mindhárom 220 lovas. A többi CHHB, és ez utóbbi a szokványos G7 GTI 220 le motorkód (230: CHHA).
[ Szerkesztve ]
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Csaby25 #199211 üzenetére
Fú most nincs időm csak este, de addig ha rákeresel a hozzászólásaim között jó régről.. ilyen 2015-körül, a Audinak kiküldött hivatalos levélben voltak leirva a 3.0 Tdi befecskendező értékei asszem a 72-es csatornától kellet nézni. Szerintem nektek is az kellhet. ha - us akkor becsöpög ha + os akkor kevés az anyag. De a hatáérték is benne volt. Próbáld meg kikeresni szerintem menni fog Ha nem este ránézek. Hello
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen