-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dot
őstag
válasz Csaby25 #201779 üzenetére
Ha még aktuális, nekem passatban (1.8T AEB) Banner volt ami 6+ évet elment (nálam 6-ot, de használtan vettem autóval és már akkor is csere-érettnek nézett ki )
3-4 évig melóba járásra volt használva a kocsi 3,5KM*2/nap.
Meglepődtem, hogy bírja
(havi 1x volt túrázás, ahol feltöltődött rendesen)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
veterán
válasz Csaby25 #201971 üzenetére
A csíkokat leginkább a betét és a tárcsa közé szorult kavicsok vájták a tárcsába.
Szokták* cserélni a betétet a tárcsával, érdemes azonos gyártmányt venni.
* Ildomos cserélni.Ate, TRW, Zimmermann biztosan jók. Gazdaságos vonalon például a Remsa.
Ha spórolósan állsz a témához, szvsz még használhatod így is. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Csaby25 #201983 üzenetére
Tapasztalatom ugyan nincs vele, 5e5-höz trw tárcsát + fékbetétet veszek, autodoc-on pl olcsóbb ez mint a bosch igaz párra vonatkozóan 1500 forint az eltérés ami nem egy hűde. trw-t ajánlotta a szerelőm, mondjuk a fékre picit allergiás vagyok az 5e5-ön eszméletlen jó a megane-on annyira nem volt..
-
veterán
válasz Csaby25 #201983 üzenetére
Nem tudom a választ a konkrét kérdésedre. Fékbôl igyekeztem mindig gyárit venni, minden különösebb ok nélkül (mer' így gyári! ).
Mikor lassan 2 éve megvettem a mostani Golfot, egyből cserélni kellett körben a fékeket, nem volt rá időm, hogy gyárit vadásszak jó áron. Így került előre Zimmermann, hátra TRW szett, ezeket találtam a legjobb ár-érték arányban. Eltelt azóta 22 hónap és 34 ezer km, nincs panaszom rájuk.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #201987 üzenetére
Ha 23 a minimum és most épp annyi, akkor bizony valóban aktuális
Régebbi tárcsa ha esztergán fel lett szabályozva, tökéletes. A betéteket meg csiszold kicsit síkba (pl üveglapra téve a csiszolópapírt). Golfon hasonlóan lett pár éve megoldva (TRW minimális km-t ment, felszabályozott tárcsa, és új TRW betét).
Hátsó fék gyanús, azt meg kéne néz(et)ni jobban, nekünk is mostanában kellett az egyik nyerget felújítani (2003-as, kb 330k után). Ott a Bosch festett tárcsa+Textar betét előtt asszem Hans Pries/Topran festett tárcsa volt Remsa betéttel, gazdaságos vonalon utóbbi márka is jó lehet, főleg így hátul, ha nem tetőig pakolva, autópályás tempóval közlekedsz állandó jelleggel[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Csaby25 #201997 üzenetére
Hát igen nem véletlen hogy én is Nagyváradon csináltattam vezérlés cserét
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #202253 üzenetére
Valaki beül és húzza a belső kilincset, jó erősen kell, de érzéssel, hogy el ne szakadjon a bowden, a másik kívülről nyitja a kilincset meghúzva. Ha SAFE-ben ragadt, ezzel a módszerrel akkor is kinyílik. Eddig minden ajtót kinyitottam ezzel a módszerrel, egyet kivéve, ahol belül a zárszerkezet mechanikus részében eltört egy pöcök, azt csak erőszakkal lehet kinyitni. Belső burkolat le és szétverni a zárat belülről...
Ülés ki, belső ajtóburkolat le, és utána már hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #202253 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget, sikerült kinyitni
Van ajánlott márka zárból, vagy vehetem a legolcsóbbat?
Illetve bontóból is szóba jöhet? Itt természetesen átenném a mikrókapcsolót ha szükséges..A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
pepucs
tag
válasz Csaby25 #204156 üzenetére
Inkább ne hallgass rám a szakik mindjárt kisegítenek
Engem a szerelőm lebeszélt a legdrágább hátsófék alkatrészekről. Általa már bevált olcsóbb alkatrészek kerültek be. Nem haltam meg azóta se ( 2002 1.6 toledo )[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
imyourfriend
őstag
válasz Csaby25 #208977 üzenetére
Benzinest leginkább, 2x5km-re a dízelt nem tartom vállalhatónak nem hogy az olaj a víz is alig melegszik fel főleg télen.
atos19881101: ez vonatkozik a vízhűtéses EGR-re is? Remélem még bírja egy darabon, most lett pucoltatva és olvasás alapján nem nagyon bízok még a Pierburgban sem.. ugyan egész jónak tartják meg 110 pénz körül elérhető, de nem olyan mint a gyári.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #208982 üzenetére
Az 1.6-os jól illene a felhasználáshoz. Alul döglött, de 5. fokozatban, 70-nel, klímával simán felmegy a legtöbb emelkedőn. 2x5km-re minden más hamarabb hullana el, és még a dízel sem fogyasztana sokkal kevesebbet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #208981 üzenetére
CR már mind részecskeszűrős, 5 km-es utaktól megsértődne.
BKD kóddal jobb is, mint az 1.9, csak nem tudom, volt-e facelift csomagolásban, mindenesetre a hengerfej cikkszám végét kell nézni hogy ne repedős fajta legyen, akkor kifejezetten jó. (1.9: csapágysor gondok, PD fészek kiverődés - 2.0 BLD esetén jók a csapágyak, és 1 helyett már 2 csavaros a befecskendező leszorító, maga a PD elem meg ugyanúgy tartós Bosch, és az olajpumpa is a régi jól bevált fajta, nem a hatszög tengelyes.) -
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #208988 üzenetére
Lemaradt a link: Skoda ETKA - Engine Code
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #208986 üzenetére
Úgy jó lehet a dízel is, de amit üzemanyagban nem fogyaszt el, azt majd másképp és egy összegben visszakérheti. Nagyon nagy eséllyel a dízelekben már benne van a Föld-Hold távolság párszor (minden alkatrészében, nem csak az örökélet+1 nap motorban), míg a benzinesben nagyságrendekkel kevesebb lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz Csaby25 #208991 üzenetére
Korai CR motor, amiben még a lekvár 6szög tengely van.
Topikban küzdenek a DPF-el, arra a felhasználására, amit írtál ne vegyél DPF-es autót, maradj DPF nélküli PDTDI-nél, vagy 1.4 TSI 122/125 ló, esetleg 1.2 TSI 105 ló. -
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #214297 üzenetére
Belül kb. egyforma a helykínálat, de amúgy PQ35 vs PQ46, tehát a Passat valóban nagyobb kategória. Emiatt a Passat nehezebb, így többet is fogyaszt. Más hátránya szerintem nincs, minden másban jobb (szigetelés, anyagminőség stb…). Mindkettőhöz a kétezres CRTDI illik legjobban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #214504 üzenetére
A Superb hivatalosan sedan, de amúgy hatchback.
Az O2 belül szerintem még nem túl nagy. Az O3 ebben hatalmasat lépett előre, és a Passat-tal versenyez. Annyi a csalás, hogy rövid a hátsó üléssor ülőlapja.
A Jetta is szóba jöhet, de a 2010 utániak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #215249 üzenetére
Ez az esztétikai állapot már pont picivel az ingerküszöböm felett van. Később eladásnál hátrány lesz.
2014-ben ezekben még a 77kw CAYC motor volt, ami nem híresen rossz, inkább az injektorjai híresen drágák és szeretnek halni. Az EGR is drága benne és nincs jó helyen... Egyébként ezt leszámítva megbízható motor, több példányt is szervizelek, ami jócskán a dupláját futotta már ennek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest