-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz JHONNY 79 #35098 üzenetére
valszeg létezik 1-1 ilyen is, de hogy nem fogja naponta 3x minden próbakör után mosogatni és koszolni minden nepper minden problémás autóját, az is biztos
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35415 üzenetére
Indításnál nézd meg, h mennyire esik le az akku feszültség, lehet, az akksi gyenge, nem az izzítás a ludas.
Után izzítás is működik kb 3 percig. 2500-as fordulat felett kikapcsol. Nekem nincs vezérlése(nem hiszem, h neked lenne), csak egy relé, nem értem miért kell ezt is komplikálni. Ha van 109-es reléd, cseréld ki, és nem lesz több gáz. kb 10 euró.
Küld el nekem a hiba kódját, ha megvan valahol.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35577 üzenetére
Elég rossz helyen van. Lehet, h csak a test kontaktos. Annak is hasonló jelei vannak. Jellemzően párás időben rakoncátlankodik. Ennek is érdemes utána nézni a csere előtt. Hibás relé szintén tud ilyen nem egyértelmű hibát. Többször találkoztam ilyennel régebbi autóknál.
-
-
válasz JHONNY 79 #35801 üzenetére
Tényleg, Ti is észrevettetek vmit a PoHu szervizhálózatával kapcsolatban? Szegeden megszűnt az összes szerviz csak és kizárólag egy maradt audi-vs-skoda téren. Seatot nem néztem.
MOD. Seat is oda került.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz JHONNY 79 #35884 üzenetére
Gondolkodok mindenen. Anno volt elég jó kis hifi a Suzukimban, de csak pénz állt benne, annyira nem használtam ki. A nagy zenélésből meg már kinőttem. Ugyanakkor jó lenne egy olyan fejegység ami szépen szól, illetve azt is figyelembe vettem hogy ha szétmegy jobban tudom cserélni a nem gyárit. Ami viszont nem teszik az az átalakító keret. Olyan csumpin néz ki benne a fejegység. Azt meg nem tudom hogy tud e bonyodalmat okozni az elektromos résznél ha nem gyári rádió kerül bele. A hangszórókat is nézegetem, 20-as szett kellene bele, de majdnem fél áron lenne hozzá a 16-os. Viszont ahhoz is kellene átalakító + 4 E Ft-ért....
-
VR6-Fan
veterán
válasz JHONNY 79 #36396 üzenetére
ahogy írták, olaj szűrők/10e
tökét meg 200-300 közt érdemes itt is, átrepedtet láttam (még ment a kocsi, csak kicsit furcsán) 400e körül lehetett a motorba is (kaszniba 478, órába 179).
turbo-lendkerék meg majd kiadja magát, lehet még 100e-t vígan elmész velük, ha nem tekergetett és nem vagy falábú szinte biztos, h többet is.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
ESP
senior tag
válasz JHONNY 79 #36399 üzenetére
Mivel 200e km van benne azt írtad, ezért írtam a 240-t.
Ez az "új" 105 lovas pd ugye? Ha az akkor ilyen van a céges octiban, 2008-as 311e km van benne és mindene gyári a motorban. 15 ezrenként olajcsere meg szürő márkaszervízen. Váltó hibátlan. Azt hozzá kell tenni ugyan hogy nagyrészt országút/pályán használjuk.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #36656 üzenetére
Használtan akarod venni?
Az összes „AUDIENCE“ rádiót alkatrészként leállított állapotú CD meghajtóval szállítják. A rádió fedélzeti rendszerhez történő csatlakoztatásakor a meghajtó a forgó gomb első megnyomásakor automatikusan inicializálódik. Ezért az üzemi módot semmi esetre sem szabad aktiválni.
Az AUDIENCE rádió CD-meghajtójának leállítása
A rádió járműből kiszerelése előtt kell elvégezni.Nehogy megvétel után hirtelen elromoljon a cd-tár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #36656 üzenetére
FIGYELEM!
Az AUDIENCE rádió egy 6 lemezes CD-váltót tartalmaz, melynek a CD-meghajtóját a rádió járműből történő kiszerelése előtt úgymond le kell állítani. Így elkerülhet a CD-meghajtó, a jármű utasterén kívüli munkálatok során, a nem szándékos rázkódásokból keletkező sérülése. CD-meghajtót leállítani.Elnézést kívánok ez esetleges magyartalanságokért, de szerintem aki ezt fordította, az csak fényképen látott szótárat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz JHONNY 79 #37015 üzenetére
Nekem csak és kizárólag kagyló vépóver mén bele. Elégedett vagyok. Még ha egy tank 28k is.
ESP: megéri. Én azt tapasztaltam h a téli üzemnél halkabb a motor, és nem mellesleg, cca 50km pluszt jelent városi használat mellett. Most 1 teli tankkal 550-600 között megyek el 90%ban városban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz JHONNY 79 #37277 üzenetére
Igen, az is 5x112 mivel passat B5 long alváz ha jól emlékszem
A gyári 15 és 16 között nincs nagy különbség, főleg ha egy Suberb méretű kocsiról van szó
A fogyasztásra és a fékhatásra a gumi szélességének és nyomásának van igen nagy szerepe (a gumi ballonossága ilyenkor nem játszik szerepet)
Igaz, a nehéz kerék a menettulajdonságok mellett a fogyasztásra is rossz hatással van...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz JHONNY 79 #37293 üzenetére
Ha hasonló méretben veszel alut akkor nem lesz probléma, etkalkulátor itt leellenőrizheted ha találsz vmilyen felnit
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
válasz JHONNY 79 #37414 üzenetére
Hm nem tudom, igaz mi nem akartunk bemenni a garázsba (műhelybe) de volt hogy bementünk mert pl adott ilyen hatalmas extranedvszívó rongyot stb... nagyon normális pali aki Német mentalitással áll a munkához és az élethez (úgy tudom félig német is)
Csak Ajánlani tudom| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen