Új hozzászólás Aktív témák

  • Nestor16

    senior tag

    Sziasztok!

    Van 2 Peugeot 406 kipróbált, kiszemelt járgányunk. 2.0 HDi. Tetszetősek. :K
    Pár aggályunk azért van velük: az egyik (240e km) valahogy nem úgy húz ahogy talán kéne, gázadásra nem mindig reagált időben, pár másodperc (5-6) múlva kezdett csak húzni, akkor sem tudtam kihúzatni rendesen 3 ezernél elvált az automata (a sport módot nem kapcsoltuk be, hiába kértem meg rá). Az alján látszott olajfolyás a váltó és a motornál is, az egyiket meg tudták magyarázni hol szivárog. A másiknál (380e km) pedig felpörgött 4 ezerig is. (Mindkettő automata.) Erről mi a véleményetek?
    A második autón (ezt szeretnénk inkább megvenni) kicsit már meglátszik, hogy ennyi van benne, de még így is teljesen vállalható, szép és gyakorlatilag full extrás, emiatt vállalnánk be a problémáit. Hibája nemrég jött elő mégpedig, hogy az ABS ki-ki gyullad a műszerfalon, ha be van kötve. Féktárcsa csere után jelentkezett a hiba. A másik pedig, hogy az Alacsony hűtőfolyadékszint jelző világít, a mutatója pedig egyszer jelez, egyszer nem és leesik a mutató.
    Egyébként megkíméltek, volt foglalkozva vele, mit érdemes még megnézni? Bombázzatok tanácsokkal kérlek, nagyon hajlunk a megvétel felé.
    Kérdésem még, hogy az automata váltó 4 sebességgel 130-nál zavaróan hangos? Mennyi fordulaton megy vajon a motor olyankor?

    Üdv, Dávid

Új hozzászólás Aktív témák