Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    Hello.
    Kellene kis segítség, van egy probléma, de nem tiszta mi okozza és hogyan lehet megoldani.
    Mivel tegnap lejárt VOLNA a kártya amit használtam még múlt héten elhoztam az utódját a bankból. Mivel az új kártya száma nem változott aggódtam, hogy bezavarhat, ezért nem a régi kártya adatait írtam át, hanem azt töröltem és csináltam az újjal másikat. A PP ellenőrizte a kártyát, ahogy kell, minden okés.
    Na most az van, hogy az HBO Max már háromszor elküldte a havi díj levonást, ott áll a banknál lefoglalva, de nem levonva, közben a HBO Max állítja, hogy nem vagyok előfizetve.
    A Steamen vettem volna ma filléres dolgot, hogy teszteljem a PP a rossz vagy a banknál van a hiba. A Steam azt írta ki, hogy nem futott végig az ellenőrzés vásárlásnál, de közben a vásárlás értéke itt is be van foglalva. :O
    Lövésem sincs ilyenkor mi van. Mit kellene tenni. Angolul nem tudom letárgyalni a PP ügyfélszolgálattal.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák