-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45600 üzenetére
Hogy kaptál értesítést ha nincs a számlatörténetben, ott kell lenni még az automatikus kifizetésnek is? Az értesítő biztos hogy a PayPal-tól jött?
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
És alul ez is szerepel:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT000063:en_US(en-HU):1.4.0:32189d80d6c38Ha valódi a PayPal értesítő akkor benne van Transaction ID és az is hogy van 180 napod reklamálni. Akkor tedd meg ezt az tranzakció azonosító és az értesítőben szereplő fizetés, cég adatok alapján.
Ha az adott helyen PayPal vendég módban (csak a fizetési felületet biztosítják és nem lépsz be a fiókba) fizettél az akkor csak normál kártyás fizetés, nem PayPal-os. -
tylerddd
veterán
A service@intl.paypal.com-ról jött június 2-án, a 90 napos időszakban nincs semmi. Egyébként sem használom nagyon, gyakorlatilag semmire.
PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions. Székhely: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT001423:hu_HU(hu-HU):1.0.0:86da5fa0f2b95[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45603 üzenetére
Ez nagyon nem jó, ez egy élő rendszeres fizetés.
Amit leírtam útvonalat ott ezt látnod kell és a számlatörténetben is, annyit tegyél már meg hogy erre a hónapra kérj le egy teljes forgalmi listát.
Ami alul van azt csináld meg a leállításhoz. Megnézem az ott írt lépéseket hogy nálam elmegy-e a leállításhoz.
Nincs Saját pénz, nincs Előre jóváhagyott fizetéseim szövegű menüpont. Szóval ez nem használható így.
Marad amit írtam.Fogaskerék, Kifizetések, Törlesztőrészletek, Automatikus fizetések kezelése
és az Aktív elemek megjelenítése kell hogy jelölve legyen és alatta Alfred System Inc és arra kattintva jön elő a leállítási lehetőség. Én Firefox-ot használok. Nálam a Gixen Inc. van azon a helyenEz rákattintva és ott a Megszakítás (Cancel)
Visszanézve tényleg ott a Tevékenységi listában is
[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
Nincs ilyen sajnos. Ennyi van a Törlesztőrészletek-nél. Az elmúlt 90 napra nem ír tranzakciót.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45605 üzenetére
Biztos hogy jó PayPal fiókot nézel? Ez lehetetlen, itt semmi nincs, pedig az igazolás az egyértelműen írja hogy lennie kell adatnak.
Amit az előbb linkeltél képet a PayPal értesítőről az egy valódi automatikus kifizetés igazolása, ami abban szerepel annak kellene majd a megjelennie a Törlesztőrészleteknél. -
Topikgazda
válasz tylerddd #45607 üzenetére
Google "segítségével" sajnos lehet kettő. Csak azt tudod csinálni hogy írsz a PayPal-nak hogy van a 999999 tranzakció azonosítós automatikus fizetés de az a PayPal fiókodban sehol sem található és így nem tudod leállítani, mert nincs már rá szükséged.
Használod a PayPal mobil appot? Ha nem akkor telepítsd és abban is nézz körül.
Kicsi a valószínűsége a böngésző hibának, de törölnöd kellene a PayPla sütiket, a böngésző gyorsítótárat és nem az eltárolt adattal, hanem beírva az azonosítódat, jelszót belépni és ellenőrizni a számlatörténetet, beállításokat.
Hétvégén nem dolgoznak, szóval sürgős lenne jelezni nekik, mert közeleg a következő levonás és minél hamarabb le kéne állítani -
tylerddd
veterán
Pár perc alatt megoldódott üzenetváltással. Érdekes, hogy én nem láttam semmit ebből, de ők meg tudták törölni percek alatt.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
NORBl
aktív tag
Sziasztok
Miért nem akarja a PayPal megerősíteni az új kártyámat ? Jön appra az értesítés, a teló azt írja sikeres a tranzakció, gépen a PayPal tölt, majd üzenetet dob, hogy nem sikerült a megerősítés.
-
Topikgazda
Teljesen új kártya, nem csak frissítés? Lassú a visszajelzés.
A bankodnál működik a kártyás fizetési rendszer, nincs karbantartás, aktív és van legalább 1000 Ft elérhető, az app-os dolog az online fizetési megerősítés?
Esetleg PayPal app-on hozzáadni? Vagy próbáld holnap újra. -
adabra
senior tag
Sziasztok!
Az egyik szolgáltatómnál a kártyás fizetés a PayPal-en keresztül lehetséges.
Azonban a fizetés nem sikerül. Folyton ezt az üzenetet adja:
"A vásárlás befejezéséhez használjon másik fizetési módot, vagy mielőtt újra megpróbálja, ellenőrizze a számlát a kártyakibocsátónál."CIB-es vállalati Visa kártyáról van szó, amit majdnem napi szinten használok, és mindenhol máshol működik.
Tud valaki erre vonatkozóan bővebb infót adni? Miért használjak másik fizetési módot?"Természetesen" a CIB is egy elfuserált bank, az ügyfélszolgálat 10+ percen keresztül kiqrt idegesítő zenét hallgattat.
-
Topikgazda
válasz adabra #45616 üzenetére
Azért mert a bank nem hitelesíti a vásárlást.
De te a PayPal kártyás fizetési felületet használod vagy ez a kártya regisztrálva van a PayPal fiókhoz és ott belépve úgy akarsz fizetni? Az első esetben csak akkor fog sikerülni a fizetés ha a CIB Visa jóváhagyási módszerrel leigazolod a fizetést. -
NORBl
aktív tag
Kártya már hozzá van adva, de meg kéne erősíteni.
Rámegyek megerősítésre, kéri a cvc kódot, jön appban engedélyezés, tölt meg minden, majd kiírja az asztali felület, hogy nem sikerült a megerősítés.
"Nem tudtuk megerősíteni adatait
Kártyája továbbra is társítva van PayPal-számlájához, de nem használhatja vásárlásra, amíg nem erősíti meg, hogy Ön a kártya tulajdonosa. Erősítse meg újra, vagy lépjen kapcsolatba a kártya kibocsátójával."Meglett, elírtam a kártya lejáratát...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezzel a kártyával vásároltál már online?
Nem tudom hogy ez melyik folyamat, ha már hozzáadtad akkor minek a a CVV kód?.
Töröld a kártyát. Állítsd a nyelvet angolra. Lépj ki. Szintén töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Várj 2 óra hosszát. A kártyán legyen elérhető 1000 Ft és ne legyen semmi vásárlási limit. Azért nézz rá a bankodra hogy lehet- kártyával fizetni, nincs karbantartásuk.
Pl nekem volt olyan problémám hogy a banki rendszerben más volt a CVV2 kód mint ami a kártyára volt ráírva.
Ezután próbáld meg hozzáadni. -
-
Topikgazda
válasz adabra #45621 üzenetére
Világos, ha az nem jelenik meg akkor nem lesz hitelesítve és így sikertelen lesz a fizetés. Mire van beállítva a CIB-nél a hitelesítés app vagy sms, pusup? Azon kellene variálni hogy az működjön. Ezt gondolom ismered Hogyan tudja bankkártyáját online fizetésre ... - CIB Bank
[ Szerkesztve ]
-
adabra
senior tag
-
Topikgazda
válasz adabra #45623 üzenetére
Rosszul értelmezed, a PayPal a visszaérkező információra vár, azt látod a képernyőn. És bankodnak kell jóváhagynia nem a PayPal-nak, köze nincs hozzá, a terhelést elküldi a bank (kártyatársaság felé) csak ennyit csinál, ha a bank igazolja, jóváhagyja a terhelést akkor fog a kereskedő felé a kifizetés igazolást elküldeni. Esetleg nem CIB bankkártyával fizetni?
-
rob1
csendes tag
Sziasztok! Kb. 1,5 éve Paypal-on keresztül fizetem az HBOmax (régebben HBOGo) előfizetésem. Minden hónap 15-én automatikusan levonásra kerül az 1590 Ft előfízetési díj. a Paypal egyenleg 0, a hozzá kapcsolt CIB Internetkártyáról vonja az összeget. A tegnapi levonás azonban 4,24 EUR volt. A Paypal kimutatása szerint a vásárlás összege 1590 HUF, a fizetés módja xxx bankkártya 4,24 EUR. Az HBOmax kimutatásában is 1590 Ft szerepel. Semmilyen beállításon nem változtattam, a kártya Ft-os és van rajta megfelelő egyenleg. Mi lehet az oka az EUR-s terhelésnek? A tapasztalatok szerint a (szerintem jogtalan és indokolatlan) átváltásból adódó veszteséget jóváírják-e, érdemes-e ezért reklamálni a Paypal-nál? Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Topikgazda
Mennyi a különbség az 1590 Ft-hoz viszonyítva, a CIB mennyi forintot vont le konkrétan? Ha tegnapi volt akkor én 1672 Ft-ot látok a 4,24 EUR-hoz
Más CIB-es panaszkodott már erre. Légy szíves nézd meg hogy a kártya alap devizája mire van beállítva alapértelmezettnek a PayPal felületen, szerintem EUR.
Itt nem olyan egyszerű a dolog, mert a nem magyarországi vásárlások esetén a CIB valójában EUR elszámolású ha VISA kártyáról van szó, a PayPal rendszere EUR-osnak veheti a kártyát mert a bank ilyen információt továbbít feléjük.
Mivel te állíthatod hogy mi legyen az alap deviza, reklamálhatsz de legfeljebb a 82 Ft-ot írják jóvá.
Majd a következő levonás előtt, mivel a HBOmax ezek szerint forintban terhel, bár ezt pontosítani kellene velük, nehogy EUR-ban induljon, akkor HUF legyen a kártya alapértelmezett devizája a PayPal-on és akkor forint terhelés megy a bankhoz.[ Szerkesztve ]
-
rob1
csendes tag
1721 Ft van zárolva, ez még módosulhat a tényleges árfolyam szerint. Nem nagy a különbség, nem is ez a lényeg, hanem az elv. 1,5 éve minden alkalommal Ft-ban történt a terhelés, ugyanerről a HUF kártyáról, más kártya nincs beállítva és sehol semmilyen beállításon nem változtattam.
Igen, a Paypal felületen EUR volt beállítva a kártya alap devizájának. (kösz a tippet) A Paypal időnként önhatalmúlag módosítja a beállításokat? Nem túl korrekt... Mindenestere a következő havi előfizetési díjat már nem rajtuk keresztül fizetem. -
Topikgazda
Nem úgy lett önhatalmúlag átállítva. Múlt év elején kivezették azt a rendszert hogy te előre beállíthattad hogy a deviza váltást ők csinálják vagy a bankod, időközben a bankkártya használata is változott és behozták azt hogy te határozod meg a bankkártya "elszámolási" devizáját amikor beállítod hogy mi legyen az alapértelmezett.
Magyar bankok esetén a kártyatársaságok EUR alapú kártyákat adnak, függetlenül attól hogy forintos bankszámlához tartoznak. A PayPal a kártyatársaság információi alapján állította be az alapértelmezett devizát, de nem most, hanem tavaly.
Ez egyébként jobb, mert ha arra devizára van állítva alapértelmezettként amiben fizetsz akkor elő sem kerül a PayPal váltási téma, azt az összeget és devizát továbbítja a bankunk felé amiben történt a fizetés és majd forintos bankszámlához tartozó bankkártya esetén váltogatja az akitől kaptuk a kártyát.
Az is megmaradt hogy fizetéskor állítod át a váltást ha az alapértelmezett devizától eltérő lenne használva, illetve te is átállíthatod másikra.Ha nem a PayPal-al akarod fizetni a következő havit akkor most le kell állítanod a rendszeres levonást! Nemrég itt írtam hogy miként. De ha HUF-ra van állítva előtte akkor semmi gondod nem lesz.
Itt az Erste elszámolása példaként, CIB egy kicsit máshogy számolja, de az elv azonos:
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok!
egy ismerősöm küldene nekem pénzt. Megindítottam a kérést. Azt mondja, hogy elfogadta. Viszont nálam mégis azt jelzi, hogy függőben van (kérés elküldve) és tudok küldeni emlékeztetőt. Akkor most ez úgy van függőben, hogy kifizetés alatt vagy még el sem fogadta?
köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Stylewars_kp #45632 üzenetére
Az hogy elfogadta azt jelenti hogy azután küldenie kellene a pénzt és annak meg is kellene érkeznie. Ha már elküldte és te nem kaptál a PayPal-tól értesítést a pénz megérkezésről akkor kérd meg hogy küldje el a tranzakcióról az igazolást és azon rajta lesz a tranzakció azonosító amely alapján tudsz érdeklődni a PayPal-nál hogy hol is van ez a pénz.
-
rob1
csendes tag
Ha tavaly történtek a változások a Paypalnál, akkor nem értem, hogy 2022. május 15-ig miért HUF-ban terhelt és miért pont most, a június 15-i terhelésnél változott.
Most átállítottam HUF-ra a kártya pénznemét, de a történtek után minden levonás előtt ezt ellenőriznem kellene. Akkor már egyszerűbb más fizetési módot választanom. Egyébként évek óta nem használtam ezen az előfizetésen kívül másra a Paypalt, ezért sem ismertem a változásokat. Viszont most már tudom, hogy a pénznemre is figyelni kell. -
Topikgazda
válasz Stylewars_kp #45634 üzenetére
Elküldesz egy kérést az addig függőben van amíg nem jön be rá a pénz.
Nem, az övé egy másik lenne, ha fizet akkor te a pénzt megkapod látod az Activity listában, ha azt a PP valamiért felfüggesztené azt a bejövő pénznél írja.
Ha tényleg fizetett akkor az akkor nem csak a szám áll rendelkezésre hanem ennél a fizetésnél az Activity-nél lenyitva látható minden, van ott egy olyan link Print details, az csinál egy igazolást pdf-ben és én arra gondoltam hogy küldje el a tranzakcióról az igazolást.
Ha a te számod van akkor azt ugyan elküldheted a PayPal-nak de csak arról fognak tájékoztatni amit most is látsz. Lényeg az ha kapnál pénzt arról fog a PayPal értesítőt is küldeni.
Ha PayPal egyenlegről vagy bankkártyáról fizet akkor azonnali, ha bankszámla lenne a fedezet, te akkor is kapsz azonnal egy értesítőt, azzal hogy pénzed érkezett, de majd ha ténylegesen beérkezik az utalás a PayPal-ra akkor férsz hozzá[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én sem értem, de nem lehet kizárni a CIB vagy a Visa háttér tevékenységét a kártyával kapcsolatban.Vagy a HBO variált a pénz lekéréssel.
Ellenőrizni esetleg a nem magyar székhelyű cégek esetén talán, de ez nem fog elállítódni, ha HUF akkor az is marad. Nekem 3 kártya van különböző alapértelmezett devizával és nem állítódnak el.
A rendszeres fizetésnél azért arra itt figyelned kell hogy a fizetési adatokat az első fizetéskor használt bankkártyához jegyzi meg, ha az közben lejár, akkor le kell állítani a rendszeres előfizetést és az új kártyával újat indítani.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Sziasztok!
Jó ideje nem használtam a PP-om és most szeretnék rá pénzt tölteni, de nem működik a Trustly, az azonnali pénzküldési módszer. Ez miért van?
Van más módja, hogy rögtön megjelenjen a pénz a PP számlán, vagy ha simán csak belföldi Ft utalást csinálok, akkor is úgy lesz? Régebben az vagy 2 nap volt.A kártyámat nem szeretném a PP fiókomhoz csatolni, az nem opció.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz totyak #45639 üzenetére
A bankszámlák az azonnali utalási rendben benne vannak, szóval a pénz azonnal oda kerül a PayPal jóváírása 1-2 munkanap. Még mindig egy bankkártya csatolása adja a leggyorsabb fizetési módot és ha devizában vásárolsz azzal jársz jobban mert a banki deviza eladási árfolyamhoz viszonyítva a PayPal vásárlási árfolyama egyenlegről fizetve egy kicsit több szokott lenni. Ha nem akarod csatolni akkor az alábbiakra számolj:
Pl most PayPal USD 399,09 Ft, EUR 421,43 Ft, GBP 493,62 Ft
az OTP árfoly.a USD 383,94 Ft, EUR 404,16 Ft, GBP 470,14 Ft[ Szerkesztve ]
-
Breki
veterán
SziasztokEzt itt is megkérdezném hátha valaki tudja.
[ Szerkesztve ]
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Rigormortiis
addikt
Az mitől van, hogy mostanában, ha pplaypallal fizetek külföldi szolgáltató felé (pl playstation, google play áruház), akkor a levont összeget euróban írja ki, és többet is von le, mint amennyibe forintban kerülne? Eddig nem szokott eurózni, pontosan annyit vont le, mint az adott szolgáltatás díja.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Rigormortiis
addikt
válasz Rigormortiis #45643 üzenetére
Úgy néz ki a pp a rendes árat számlázza ki, csak nem értem, miért váltja át euróba, amit aztán a bankom visszavált forintba, és szerintem itt jelentkezik a többletköltség...
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45644 üzenetére
Azért mert PayPal-on a bankkártyádnál EUR-ra van állítva az alapértelmezett devizája, ha forintban vonná a szolgáltató a rendszeres fizetést akkor előtte állítsd át HUF-ra a kártya devizáját. Ha egy kicsit visszaolvasol akkor volt már róla szó. #45631
[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
addikt
Hogyan tudom átállítani forintra?
Szerk: megtaláltam. Ilyenkor a havi levonásokat meg kell szakítani vagy innentől már mindent forintban fog vonni?
Szerk. 2: Habár egy zöld kis ablakban kiírta a pp app, hogy forintra változtatta a kártya pénznemét, lent, ahol mutatja a pénznemet, nem váltott áz az eur felirat.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45646 üzenetére
Frissítsd a képernyőt, ha HUF-ra állítod akkor azon marad. Mindig abban megy a terhelés amire állítva van. Ha HUF és más devizában kell fizetned akkor közvetlen fizetéskor kell átállítani a bankodra mert egyébként a PayPal devizaváltás az alap.
App-on nem állítgatom, de a böngészőben normálisan működik.[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
addikt
Próbáltam appban és böngészőben is állítani, de miután megerősít, hogy sikerült átállítanom, a képernyőt frissítve (vagy újra be- és kijelentkezve) ismét eur-t mutat pénznemként.
Nem kell ehhez megszakítanom az automatikus kifizetéseimet (csak mert valami ilyesmiről diskuráltstok az előbb linkelt beszélgetésben)?
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45648 üzenetére
Nem kell megszakítanod, ez a kártya beállítás rész más.
Működnie kell. Maradj a böngészőnél. Töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Azután legyen ezen a kártyán legalább 1000 Ft, 3 € és frissítsd az adatai újból beírva a kártyaszámot a lejárati időt és a CVV kódot és ezután állítsd át.
Ha nem lehet forintra átállítani akkor hiába törlöd a rendszeres fizetés ez a kártya továbbra is EUR-ban továbbítaná a levonást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...