-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
germinator66
aktív tag
-
somnia
őstag
Az Átvállalt visszaszállítási díj szolgáltatást hamarosan kivezetjük. 2022. november 27-ével kezdődően a PayPal nem fogad el a visszaszállítási díjakra vonatkozó visszatérítési kérelmeket. Ha azt szeretné, hogy a reklamációja pozitív elbírálás alá essen, mindenképpen még a fenti dátum előtt küldje be a jogosult visszatérítési kérelmeket
-
ACE-
addikt
válasz germinator66 #45905 üzenetére
Szuper, az egyetlen dolog ami miatt még használtam... most vége... használ egyáltalán valaki még Paypal-t?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Nem, úgy kezdtem a vásárlást. GYK, attól még ismerhetek egy oldalt, hogy elsőre vásárolok ott... plusz ugye vannak megbízható fizetési szolgáltatók. OTP, CIB, K&H, Simple, Barion, Google Pay és társai... Ezeken bátran megadom a bankkártya adataimat.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Topikgazda
Nekem nem, de volt akinek a kozmetikus nyúlta le, meg volt akinek a szállodai portás. Aztán a megbízható fizetési szolgáltatókon keresztül használták is.
Ha nem teljesül egy fizetés a szolgáltató miatt viszont én azt látom hogy igen és a pénz is lement a bankszámláról az azért csak megbízhatósági téma.[ Szerkesztve ]
-
ekrisztian
senior tag
Így van, kb 3 hónapja wise számláról 1500$ akartak lenyúlni tőlem. A legfurcsább az volt, reggel a Support adott tájékoztatást hogyan kell/érdemes több ezer dollárt mozgatni, majd éjjel ( kétlépcsős azonosítás ellenére) kártyás vásárlások jelentek meg a számlán. Csak épp a dollár számla üres volt. Ügyfélszolgálat azonnal ingyen adott másik kártyát, választ természetesen nem, honnan szivárgott az adat.
Google Pay-en volt a kártya regisztrálva. Egyszer vásároltam vele.
Szóval részemről vagy PayPal vagy virtuális kártya. -
MODERÁTOR
-
laleeee
őstag
Nem nagyon van vásárlói védelem sem már. Pont ma döntött úgy a PayPal hogy kaptam egy fülhallgatót ami három nap után elromlott ,az eladó semmilyen felelősséget nem vállalt de a pp sem mert azt mondták hogy három nap után romlott el, három napot már használtam. Szerinted ? Mire vonatkozik a vásárlói védelem ha erre nem ?
-
embe
nagyúr
válasz laleeee #45921 üzenetére
Azért én reménykedek hogy még van... 865 euróról van szó. Most van egy ügy folyamatban. Egy csalóba futottam, német hirdetési oldal, magánszemély.
Remélem visszakapom a pénzem! 30-ig kellene az "eladónak" válaszolni a PP-nek valamit. Remélem ez - is - rendben lezajlik. Ilyen nagy összeggel még nem volt visszatérítési igényem.Egyébként hogy zajlik ilyenkor? Amikor én küldtem a pénzt, kifizettem az eladónak a terméket, ő azonnal megkapja a pénzt? És ha ( remélem így lesz ) probléma van akkor a PP visszafizeti nekem, majd megy a pénze után?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Topikgazda
Attól függ hogy milyen módon küldted el a pénzt, ha személyes tranzakció volt akkor nincs vásárlói védelem, ha kereskedelmi akkor van és nem mindig kapja meg azonnal.
De a vásárlói védelem akkor is működik ha megkapta volna a pénzt, visszaadják aztán majd beszedik tőle valahogy vagy saját kockázatuk lesz. -
embe
nagyúr
"személyes tranzakció volt akkor nincs vásárlói védelem, ha kereskedelmi akkor van "
Ez egy apróhirdetés volt, mint magánszemély eladó. Nem baráti pénzküldés, hanem termékvásárlás opcióval küldtem a pénzt. Erre nem vonatkozik a vásárlói védelem?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
Tehát akkor van vásárlói védelem, ha jól értem? Így vásároltam már többször, nem volt probléma eddig.
Vagyis ami volt az kisebb, ehhez képest filléres értékekkel és webshopokan.ollie
Remélem most nem megnyugtatni akarsz! Erre vonatkozóan nem találtam semmit, bár igaz ez egy elbujtatott sorban lehet. De nem találtam arra vonatkozóan semmit, hogy magánszemély-magánszemély vonatkozásában nem élne ez a védelem. Fizetéskor a termékvásárlás opciót választom mindig.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
laleeee
őstag
-
PROTRON
addikt
válasz laleeee #45935 üzenetére
De nem írtad hogy új készülék, vagy használt amit az eladó feltüntetett. Mert használt esetén simán itt HA-n is beleírják a hirdetésekbe hogy "próbagarancia", tehát ha bedugod a vinyot a gépedbe működik 1 napot, akkor már nem szidhatod az eladót, hiszen előre közölte a feltételeket.
Nekem az itt HA-n megvett videókártyán szállt el 3 nap után a 3 ventilátorból az egyik, pont a középső ahol a legnagyobb a hőterhelés...70 ezres kártyán 2,5k az alkatrész, de természetesen a próbagaranciás szöveg miatt esélytelen volt hogy az eladó rendezze. Pedig mondta is hogy 50k-ért veszi a kártyákat nagytételben és 70-ért adja el, tehát bizniszman...na pont ezért fukarkodott.Továbbá van még 1 kitétel fülhallgatókra vonatkozóan, idehaza pl boltok azért nem veszik vissza ha már kibontottad a csomagolásból, mert ÁNTSZ előírás szerint, a füleddel érintkezhetett a párna, innentől kezdve nem tudják higiénikusan újra eladni. Garanciális ügyintézés is megbonyolódik ilyenkor, kivételesen Neked kell bizonyítanod hogy a hiba már a vásárláskor fen állt ha 3 nap után jelented be. (Más termékek esetén ez csak 6 hónap elteltével van.)
És ebben a fogyasztóvédelem mellettük áll. Lehet ezt az egészet nem az ügyeskedő magyarok találták ki, hanem máshonnan vettük át.Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
-
Topikgazda
válasz laleeee #45941 üzenetére
A garanciánál azt írják ők fizetik a visszaküldést ha hibás és igazolva a hiba.
Once we have confirmed that your item is defective due to manufacturing issues, we will arrange for a replacement, partial refund or a full refund (where applicable).
We may require you to return the defective unit to Linsoul in exchange for a replacement.
Linsoul will cover the shipping cost for certain defective products within the first 7 days upon delivery only if the manufacturing issue of the item can be proven via video/photograph.The replacement unit will only be reshipped to you after we have received the faulty one. Linsoul will not cover the shipping cost for customers who opt for a full refund instead.
-
laleeee
őstag
-
PROTRON
addikt
Pont fentebb vetettem fel hogy az egészségügyi termékekre(mint pl fülhallgató) higiénikai okokból másfajta szabályok vonatkoznak mint pl PC alkatrészekre a felbontást követően. Amennyire tudom ez egész EU-ra vonatkozik.
Amúgy szerintem valami félrement a kommunikációban, hisz garanciális feltételeik szerint maga a javítás költségét vállalták volna, hogy ha bebizonyosodik hogy gyártási hiba van, amely esetben az újra házhoz szállítás költségét is állják a saját papírjuk szerint.
Persze az Ő vizsgálataik szerint.
Aztán kellett volna a PP-nek bemutatni a számlát a visszaküldés posta díjáról ami esetben eddig a PP visszafizette volna.Csak kérdés hogy a bevizsgálásuk mennyire őszinte, az ilyenekben sose bízom.
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...