-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Sajnos nem néztem szét ebben a fórumtémában időben, ezért most utólag kérnék helpet!
Röviden annyi a történet, hogy 2005 júliusban csináltam egy PayPal accountot, mert úgy tünt, hogy fogok mobiltelefont venni az eBay-en. Account meg is volt, erre néztem, hogy 100 euro a limit, valami extendend account kell a nagyobb összegekhez. Mivel úgy nézett ki, hogy a telefon meg pont 100euro + 20euro posta lett volna, hát csináltam egy extended accountot. Persze a rizsa szerint ez pár nap, de végül is 1 hónap alatt csak sikerült.
Levontak ugye 1.95 dollárt a kártyámról, végül is én kértem, ráadásul azt írták, hogy az első kártyás fizetés után visszakapom ...
Na de ugye a hosszú átfutás miatt bebuktam a telefont, ezért felé se szagoltam a PayPal-nak. Ugyan gyanús volt, hogy novemberben visszajött az 1.95 dollár, de nem törődtem vele.
Erre fel decemberben benéztem a PayPal-ra, és látom ám, hogy Your account is limited ...
Próbáltam én elovasgatni, hogy miért, de csak annyi állt ott, hogy valamit nem igazoltam vissza!
(Na most amikor az extended accountom elkészült, akkor kaptam egy e-mailt, hogy nagyon köszönik, és ezután semmi dolgom, már működik is. Akkor mots mi van?)
Mivel fogalmam se volt mit kéne visszafaxolni, ezért jegeltem a dolgot, erre picit késöbb már az fogadott, hogy a limitáció nem visszacsinálható, konzultáljak egy PayPal Account specialistával???
Na most ha Verified vagyok, és a pénzük oda és visszament, akkor minek szívóznak? Az a baj, hogy nem jól tudok ám angolul, de akinek a kezébe nyomtam eddig a kapott szövegeket, azok se hámoztak ki semmi értelmesett.
Van valakinek ötlete, hogy mit szúrtam el, és hogyan lehetne megoldani?
Most megprobáltam Premium accountra upgradelni, mert hátha kihúz a slamasztikából, de az meg addig nem működik, amig aukciós vagy saját oldalamra nem regisztrálok egy PayPal ID-t, azaz nem csinálok saját oldalt, ahol vásárolni lehet tőlem.
(Mondjuk azt hittem nem is engedi, mert elvileg Magyarhonban nem lehet, de a User Agreementben azt írta, hogy azokból az országokból UK-n keresztül intézik a pénzügyeket.)
Szóval tudna valaki segíteni? Esetleg korrekt angolferdítéssel? (Bár kétlem, hogy kiderülne a nyomoruk ...)
Pedig csak a dolog miatt váltottam ki egy VISA Blue-t is"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Persze, hogy beírtam. Az után jött a levél, hogy akkor most már minden oké, nincs több dolgom. Csakhogy a fentiek azt mutatják, hogy lett volna még ... amit most utólag ki kéne találnom.
Én nem is akartam fogadni itthonra pénzt, csak gondoltam hátha segít ha Premiumra upgradelek. Viszont ott azt írták, hogy amely országba nem lehet fogadni, ott valami kerülőmegoldás van UK-n keresztül. Gondolom zsák pénzért nyitni kell egy angol bankszámlát?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Your account access has been limited for the following reason(s):
- Our system requires further account verification."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Hát a problémám az, hogy mielött visszajött az Extended Account-ért levont pénz, elötte kint volt listában, hogy faxoljam át nekik a további szükséges(?) dokumentumokat.
(Csak ezt ugye én vagy 3 hónappal késöbb olvastam el, mint illett volna, mert azt írták a hülye mailban, hogy nincs további teendőm.)
Viszont egy rohadt sor se volt róla, hogy miket. Utána még ez is eltünt a listából
Most meg az van kint, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy Account specialistával, aki segít, de ahhoz kéne valaki aki jól tud ángliusul, és valahogy mindíg csak akkor nincs ilyen a közelben, ha kéne.
Gondoltam rá, hogy törlöm a fenébe, és csinálok másikat, de ha jól sejtem se ugyanazzal a névvel, se ugyanazzal a kártyával nem lehet még egy accountom.
Bankszámlakivonat, hitelkártyaszámlakivonat van, de most költöztem el otthonról, ahol nem az én nevemre szóltak a közüzemi számlák, most albérletben vagyok, ahol szintén nem. Szerinted miket kéne elküldenem nekik?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Na, kaptam egy végső felszólítást a PayPal-tól, hogy ugyan Verifikáljam már véglegesbe magamat, de mint eddig, most se írták le, hogy hogy a jó francba.
Az szép, hogy írjak az Account Specialistnak, de ha jól tudnék angolul (mint ahogy nem), akkor se tudom mit csináljak.
Gyakorlatilag a közüzemi számláim nem az én nevemre jönek, mert albérletben vagyok, a banki utalások papírját meg elfaxolhatom, de az biztos kevés lesz neki, ha ennyit szarakodnak a magyar userekkel.
Nem tudna segíteni valaki az ánglius levélben, amit írnom kéne?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
-
Komplikato
veterán
Na, este barkácsoltam segítséggel egy majdnem értelmes angol levelet, most ezt válaszolták:
Thank you for inquiring as to how to restore access to your account.
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the
accounts in our system. We recently reviewed your account, and need more
information to help us provide you with secure service. Until we can
collect this information, your access to sensitive account features will be
limited.
To return your account to regular standing, please complete the checklist
items indicated when you login to your account and click on the link
provided on the 'Account Overview' page.
The link will appear as: Click to Resolve or Check Status.
Once you complete all of the checklist items, our Account Review team will
review your case and send you an email with the outcome of the review.
Cases are reviewed in the order they are received.
We apologize for the inconvenience, and we would like to restore your
access as soon as possible."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Össz-vissz enynit találok, de most nem értem, hogy ezt kell tennem, vagy csak ezt tudom megtenni, amíg limitáva van?
What can I do while my account access is limited?
tasks you can do place logos into your auction listings or on your website
tasks you can do update your account information
Szerk.:
Bár most van a lap tetején egy sor, ami nem volt eddig:
File a Claim: Dispute a purchase you made using PayPal or file a complaint.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Na, keringek ezzel a '' account verification'' témával, mint gólyaf*s a levegőben ...
Írtam/irattam egy levelet az Account Specialist-nak, amira olyan értelmes levél jött, hogy:
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the
accounts in our system. We recently reviewed your account, and need more
information to help us provide you with secure service. Until we can
collect this information, your access to sensitive account features will be
limited.
To return your account to regular standing, please complete the checklist
items indicated when you login to your account and click on the link
provided on the 'Account Overview' page.
The link will appear as: Click to Resolve or Check Status.
Once you complete all of the checklist items, our Account Review team will
review your case and send you an email with the outcome of the review.
Cases are reviewed in the order they are received.
We apologize for the inconvenience, and we would like to restore your
access as soon as possible.
Ha bármit találtam volna ott eddig, ami értelemszerű, akkor nem szenvednék már 9 hónapja vele.
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
Nov. 11, 2005: Our system requires further account verification.
Ezért írtam levelet, hogy még is mit tegyek ezügyben, erre most vagy hülye vagyok, vagy megadták nekem az infót, hogy elolvassam azt a mondatot, amiről megkérdeztem őket?
Segítsen valaki, mert megőrülök!"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Most, hogy kiderült az ismeretlen okból lezárolt accountom sose lehet használni, se törölni, mekkora esélyem van ugyanazon személyi adatokkal és kárrtyával reggelni a PayPal-ra?
(Sajnos nem tudom miért zárták le, az egyetlen tippem, azon kívűl, hogy nem faxoltam nekik személyes adataimat még gatyaméretről is, hogy elég nagy terhelés volt a hitelkártyámon)
Úgy döntöttem hagyom a francba az Amex Blue-val való szenvedést, és csináltatok egy Visa classicot, csak nem tudom jobb e az nekem, ha Euro alapú számlára teszem?
Mivel megtakarított pénz lenne rajta, a kártyával itthon nem vásárolnák, ellenben ha forint alapú, akkor még pluszba terhelné valamennyi az átváltásért.
Ha van esélyem újrareggelni a PayPal-ra, akkor lehet már az új kártyával próbálom meg, ha nincs esélyem, akkor várhatok Google Checkout-ra."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz CollectoR #347 üzenetére
Fogsz 50.000-et, elmész valamelyik normális Bankhoz, (lehetőleg ne OTP-hez, se pedig a folytón csődbemenő Mező/Agro/Erste aktuális verziójához) és ha nyitsz ennyivel egy számlát, akkor kérhetsz hozzá egy VISA Classicot. Szerintem.
Meg én azon filózom érdemes lehet egyből Euro számlát nyitni, hátha jobban jársz a váltásoknál, mint forint számlával ..."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
This account has been permanently locked with a €0.00 EUR balance. All information associated with this account has been blocked from the PayPal system and cannot be registered with another account.
És még mindíg nem tudom, hogy miért nem tudtam használni az accountomat, pedig megkértem Bash-t, hogy nézzen rá, írtam a supportnak, amire megint jött egy zéró infós e-mail, és most egy hete ez van ...
Én megértem és állatira örülök, hogy ők biztonságos rendszert akarnak, de legalább annyi infót kaptam volna akkár a saját accountomnál, akár mailban, amiből kibarchobázhattam volna, hogy mi a hiba???
De így?
Szerintetek mit tegyek? Hosszú távon fontos lett volna a dolog."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Komplikato #395 üzenetére
Nekem nem tud valaki tanácsot adni???
Most életem végéig kenhetem hajamra a PayPal-t vagy mi van?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz kraftxld #414 üzenetére
De a többi adatom ...
Nevem, címem, stb?
(Mondjuk ezek jó része családi okokból megváltozik a jövőben, de attól ők még tudhatják, ha olyan jól informáltak, mint a bankok, hogy ki is vagyok.)
Ha csak a kártyát tiltották le és nem engem, annak tudnék örülni nagyon ...
Úgy is akartam egy Visa Classikot a KDB (Daewoo) Banktól (Master card nincs nekik, de a többi bankban meg nem bízom meg), csak a hitelkártya kényelmesebb lett volna vásárlásnál, mint egy bankkártya.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Hintalow #3965 üzenetére
Üdv. Tudna nekem valaki segíteni?
Pár éve csináltam egy PayPal accountot egy AmEx kártyával. Meg volt szépen az első lépés. Aztán megvolt a második lépés is, hurrá. utána nem néztem fel a PayPal-ra, mert nem volt rá szükség, és mire beléptem már zárolva volt az account. Nagyjából annyit írt, hogy nincsenek még visszaigazolva az adataim, avagy több adatot kell megadnom. no de nem írták, hogy hol és hogyan, se azt miért ... Írtam (irattam, hülye vagyok angolból!) a supportnak levelet, hogy ugyan még is mit kéne tennem. Erre fel nagyjából azt a 2-3 mondatot amiből nem derül ki semmi, és alapból ott volt az üzeneteim között mégegyszer elküldték.
Most szeretnék új accountot, új kártyával. Gáz ha ez ugyan arra a számlára mutat? Van valakinek tippje mi a jó fenét kellett volna még tenni? (Akkor valaki írta, hogy ő a számlaszerződést, számlakivonatot, meg kismillió papírt elfaxolt nekik. De nekem semmi ilyet nem írtak vissza, szóval nem tudom.) Nem szeretnék újra zsákutcába futni.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Winner_hun #4002 üzenetére
Be tudok lépni, írja hogy lezárolták, kontaktoljak a supporttal ... ehh. De már rég lejárt, az új kártya meg nincs még aktiválva, pedig az is vagy 1.5 éves. Most akarom intézni.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Hello.
Kéne segítség. Lehetőleg bolondbiztos leírással, már ha lehetséges amiről szó van egyáltalán.
Van jó régi PayPal accountom. Anno két kártya is regisztrálva volt hozzá. Azóta nem csak lejárt a két kártya, de már a banknál sem vagyok akihez tartoztak. Van egy másik, új számla a KDB-nél. Ez hozzá is lett adva a PayPal-hoz, de nem lett még hitelesítve a régi kártyákkal szemben. A lényeg, hogy jelenleg NINCS kártyám és ahogy ki néz ez jó darabig így is marad. Hogyan tudok biztosan pénzt tenni a PP számlámra? Többen mondták, hogy UniCrediten keresztűl, de leírás szerint ott is csak a saját bankszámláról utalva. Sehogyan nem lehet megoldani KP utalásával? Ha kihagyom az UniCreditet és megpróbálom a saját bankban, egyáltalán lehetséges és hogyan? Milyen más megoldás van azon kívűl, hogy megkérek valaki mást, hogy utalja át a saját PP számlájáról?Előre is köszi.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Köszi a segítséget. Sikerült az utalás, csütörtökön délután adtam fel és ma este regisztrálta a rendszer.
Rajta is van a pénz.
Csak vásárolni nem sikerűlt, mert ha megpróbálom, akkor minden áron kártyát akar a PayPal hozzárendelni az accounthoz. Na most ha lenne aktív kártyám, nyilván NEM szivattam volna magamat sok napos átutalással, ugye. Megadtam a virtuális kártyámat, ami jelenleg nyilván üres, erre azt visszadobta. Ergo arról akarta kiegyenlíteni a fizetést nem a PP számláról. Most lövésem sincs mit kellene máshogy csinálni, semmilyen egyébb opciókat nem dobot fel közben a rendszer. Vagy ha nincs kártyám tényleg nem lehet használni?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
A PP számlán most van 13.000 HUF és 0.86USD, a fizetendő összeg meg GPB-ben van, 10.07GBP. Akkor lehet ez gond lesz, amire nem készűltem rá lelkileg. A virtuális kártya meg feltöltős, jelenleg nincs rajta semmi, de aktív, Ravolut. Ha lesz közeljövőben fizikai kártya, akkor az ennek lesz a mása. Banknál egy darabig nem szándékozom kártyát kiváltani. Akkor ezek szerint akkor is gebasz lesz, ha Euroban akarok vásárolni, teszem azt Steamen?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Köszönöm, nem lehetk eléggé hálás. Bevallom őszintén amiket kérdeztem, azokra mind rákerestem itt az összefoglalóban és máshol is, csak úgy sem volt nekem egyértelmű. Most, hogy leírtad és kipróbáltam, már érteni vélem. Átváltottam a forintot GBP-be és vásároltam, utána a megmaradt GBP-t és USD-t átváltottam Euróba és azzal is sikerűlt a Steamen vásárolni. Nyilván az átváltásokon meg volt a PP kis haszna.
Szóval még egyszer köszönöm!
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Hello.
Kellene kis segítség, van egy probléma, de nem tiszta mi okozza és hogyan lehet megoldani.
Mivel tegnap lejárt VOLNA a kártya amit használtam még múlt héten elhoztam az utódját a bankból. Mivel az új kártya száma nem változott aggódtam, hogy bezavarhat, ezért nem a régi kártya adatait írtam át, hanem azt töröltem és csináltam az újjal másikat. A PP ellenőrizte a kártyát, ahogy kell, minden okés.
Na most az van, hogy az HBO Max már háromszor elküldte a havi díj levonást, ott áll a banknál lefoglalva, de nem levonva, közben a HBO Max állítja, hogy nem vagyok előfizetve.
A Steamen vettem volna ma filléres dolgot, hogy teszteljem a PP a rossz vagy a banknál van a hiba. A Steam azt írta ki, hogy nem futott végig az ellenőrzés vásárlásnál, de közben a vásárlás értéke itt is be van foglalva.
Lövésem sincs ilyenkor mi van. Mit kellene tenni. Angolul nem tudom letárgyalni a PP ügyfélszolgálattal."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!