Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    Na, keringek ezzel a '' account verification'' témával, mint gólyaf*s a levegőben ...
    Írtam/irattam egy levelet az Account Specialist-nak, amira olyan értelmes levél jött, hogy:

    PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the
    accounts in our system. We recently reviewed your account, and need more
    information to help us provide you with secure service. Until we can
    collect this information, your access to sensitive account features will be
    limited.

    To return your account to regular standing, please complete the checklist
    items indicated when you login to your account and click on the link
    provided on the 'Account Overview' page.

    The link will appear as: Click to Resolve or Check Status.

    Once you complete all of the checklist items, our Account Review team will
    review your case and send you an email with the outcome of the review.
    Cases are reviewed in the order they are received.

    We apologize for the inconvenience, and we would like to restore your
    access as soon as possible.


    Ha bármit találtam volna ott eddig, ami értelemszerű, akkor nem szenvednék már 9 hónapja vele.

    Why is my account access limited?

    Your account access has been limited for the following reason(s):
    Nov. 11, 2005: Our system requires further account verification.


    Ezért írtam levelet, hogy még is mit tegyek ezügyben, erre most vagy hülye vagyok, vagy megadták nekem az infót, hogy elolvassam azt a mondatot, amiről megkérdeztem őket? :F

    Segítsen valaki, mert megőrülök!

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák