-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vis.p
aktív tag
Hali,
Segítséget szeretnék kérni.
Ebay-en vásároltam, de bankkártyával fizettem, ezért nem találom a tranzakciót a PP-on.
Ebben az esetben lehetséges vitát nyitni a PP-on?
A termék hiányos volt.
Az Ebay-en nyitottam egy vitát, de buta voltam és bezártam, mert az eladó megígérte, hogy pótolja a hiányosságot.Köszönöm.
-
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Van itt esetleg valaki aki Svéd PayPal-t használ, Svéd bankszámlával?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
egy ismerősöm véletlenül üzleti vásárlásként küldött nekem összeget, amiből levont egy csinos részt a fee. van mód arra, hogy ezt visszatérítsem neki, és újraküldje baráti módban, azaz ne veszítsünk semmit?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42458 üzenetére
Hát nekem legutóbb a náluk maradt a díj. Ha rányomsz hogy refund akkor látni fogod az elküldés előtt hogy kevés a pénz, ha csak annyi van az egyenlegen amennyit kaptál. Ha nem írja akkor veszteség nélkül megy vissza.
[ Szerkesztve ]
-
csabika0001
senior tag
Sziasztok,
Ide írok hátha tud valaki segíteni. Tegnap előtt még tudtam vásárolni ebay-en. Ma már nem mert a paypal valamilyen kétlépcsős hitelesítést szeretne (amit nem én állítottam be). Be tudok lépni a paypalba de nem enged semmit csinálni amíg nem hitelesítek egy olyan telefonszámra kapott sms-el amit sosem adtam meg. Próbáltam változtatni jelszót többször is de ugyanaz a gond. Mit javasoltok merre induljak?
Köszi,
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42460 üzenetére
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42461 üzenetére
Én az üzleti fióknál "fizetős" maradtam, ki kellett egészíteni az egyenleget a jutalék összegével és csak azután tudtam refund-ként visszaküldeni. Bár nem látom még a könyvelést hogy esetleg beszámolnák, ha nem kellett volna fizetni.
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #42464 üzenetére
Ha nem személyes tranzakcióval lett küldve akkor így van, a visszaküldése a pénznek nálam nem ment 100%-ban, a levont jutalékukat nekem kellett rápótolnom a visszaküldendő pénzre, de akkor úgy tűnik ha magánszemélyként küldöd vissza (nem üzleti fiók), mint téves utalás akkor csak visszakerül az érkezésekor levont jutalék is tőlük.
-
jozsohaver
tag
Sziasztok! Két kérdésem lenne Hátha tudtok segíteni. Az egyik : Küldtem pénzt paypal-ró paypalra. Forintban. 37000 forintot pontosan. Egyikőnk paypal számlájáról se vont le tranzakciós díjat. Ez pontosan hogy van ? Mert azt hittem hogy mindig 3,4% +90ft. Vagyis asszem így volt. Viszont most semennyit nem vont le. Mind a kettő paypal számlához van társítva bankkártya és bankszámla is. Lehetséges hogy a társított bankszámláról vonta le ezt a díjat. A másik : Saját számlámra utaltam pénzt paypallal.. A mai napon. Lehetséges hogy hétfő délutánig esetleg megérkezik ? Valamint van valami limit, hogy mennyit tudok kiutalni számlára ? Bekérhetnek valami papírt ?
Köszönöm! -
sajtos365
tag
válasz jozsohaver #42466 üzenetére
Úgy tudom ez ingyenes.
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42468 üzenetére
Át kell íratnod a számot, ez egy Telekom mobil szám lenne. Azzal az élő chat-el gyorsabb. Reagálnak az üzenetere visszahívással, de ugye azt nem tudni hogy mikor és lehet hogy kell valamit csinálni ezért jó ha gép előtt vagy.
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #42466 üzenetére
Egyértelműen leírva a díjszabásban, a személyes tranzakciók magyar forintos PayPal fiókok közt forintban ingyenesek. Az amit írtál akkor van ha kereskedelmi tranzakcióról van szó, eladtál valakinek valamit és az küldi neked vételárat.
A banktól is függ de elméletben lehetséges, az 1-2 munkanap az tartva van.
Mivel adtál hozzá bankkártyát és ezt akkor említik is, nincs kiküldési limit. Az Összefoglalóban is leírva.
Ha nem igazoltad le magad a személyes okmányokkal akkor az éves 2500 €-os, kb 800k pénzforgalmi limit van, de ha megközelíted akkor úgyis kérik az igazolásokat.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Sziasztok,
Próbáltam keresni megoldást, de nem találok.
Szóval az a helyzet, hogy nem tudok belépni a fiókomba, mert a kétlépcsős autentikációnak megfelelően SMS kódot akar küldeni. Viszont az a telefonszámom már nem él, ezért az SMS sem érkezik meg. Jelszót tudok változtatni, de minden belépésnél kódot akar küldeni.
Egyszer megtaláltam a chatet az oldalon, le is írtam a problémámat, de nem reagáltak. Emailt csak belépés után lehet nekik küldeni, szóval ez sem járható út.Ilyenkor mit lehet tenni?
-
csabika0001
senior tag
válasz barnam_ #42472 üzenetére
Szia, pontosan ugyanez a problémám. Automatán bekapcsolták a kétlépcsős hitelesítést, úgy hogy a telószám már nem él. Esélytelen chat vagy visszahívást kérnem eddig, folyamatosan a covidra hivatkozva ugyanoda jutok vissza. Ráadásul a linkelt tippekél az
"5. Kattints a Chat with us while you logged out-ra" nem létezik. Így a linkelt leírás használhatatlan.
Eddig annyit sikerült elérnem és ez naponta kb egyszer sikerül, hogy jelszót változtatok utána beenged hitelesítés nélkül, de néhány kattintás után kidob és kéri a hitelesítést. Legalább most már tudom hová kell kattintanom a telefonszám módosításhoz. -
Topikgazda
válasz csabika0001 #42474 üzenetére
Nincs bekapcsolva, ez a PSD2 miatti + hitelesítési eljárás azoknál akiik nem alkalmazták a belépési védelmet. Ott a képeden szöveg.
Annál máshogy néz ki a képernyő is.
Most nem értem, beírtam hogy az a chat mikor használható. Munkanap leledzik az ügyfélszolgálat. de akkor kiegészítem munkanap szóval mindenhol, kivastagítom és az elejére is bemásolom. Nekem egyértelmű volt.
Így volt írva: Megjegyzés: Ez a chat csak 9.30 és 18:00 közt érhető el.
Én segíteni akarok aztán te meg ezt írod hogy használhatatlan, a leírás használható, próbáld meg holnap a megadott időközben.
Az adataidnak a naprakészentartását kéri a PayPal.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Köszönöm, ez valóban elkerülte a figyelmemet.
Sajnos a login nélküli chat már nem elérhető - de amíg elérhető volt, addig sem segített.
szerk.: ja igen, lehet, hogy csak hétvégén nincs chat
Telefonon nem akarok beszélni velük, ha nem muszáj.#42474 csabika0001: én valószínűleg új fiókot fogok csinálni, a mostanihoz hozzáadott kártya úgyis hamarosan le fog járni. Amúgy nálam is kérdés nélkül kapcsolták be (vagy maximum küldtek emailt, amit töröltem a sok spammel együtt, amit küldenek), mert ha tudtam volna, akkor megváltoztatom a telefonszámom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz barnam_ #42476 üzenetére
Még egyszer leírom ez nem a kétlépcsős azonosítás. Azt nem tudják bekapcsolni, kikapcsolni viszont igen.
Ha megnézed az Összefoglalóban a leírást akkor egyértelművé válik ez.
Van egy fiók használatban és nincs kétlépcsős azonosítás random küldenek azonosítás kérést, az elmúlt két napban vagy 6-szor léptembe és nem kérték, tegnapelőtt előtt meg minden belépésnél, igaz az csak 2-szer volt és ugyanazon eszközről léptem be mindig.[ Szerkesztve ]
-
csabika0001
senior tag
Bocsi, nagyon felhúztam magam ezen az egész paypal ügyön.
Egy ekkora cégnek mint a paypal nincsen ügyfélszolgálata hétvégén, ez iszonyat felháborító.
Tudom segíteni szeretnél és segítettél is sorry.barnam_
Én visszanéztem az összes emailem és semmilyen tájékoztatást nem kaptam erről.
Most olvasom fentebb akkor ez csak szimpla azonosítás.
Remélem hétfőn megoldódik a problémánk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csabika0001 #42478 üzenetére
Engem az bosszant a legjobban hogy a COVID-ra hivatkozva olyan szintre csökkentették a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy nem lehet őket elérni munkanapokon sem, pedig vannak dolgok amelyek telefonon gyorsabban intézhetőek.
Mintha az Ír ügyfélszolgálati központ 2 emberből állna.
Erről a PSD2-ről ugyan írtak még novemberben, hogy pontosítsam a telefonszámokat, pipa is voltam mert ezek már eleve meg voltak "erősítve" és még is írták. -
Topikgazda
válasz BenQhunria #42480 üzenetére
Teljesen új kártya volt, nem pedig dátumilag lejárt? Ez utóbbi esetben csak frissíteni kell.
A kártyának aktívnak kell lenni és legalább 600 Ft-al elérhető összegűnek.
Ha OTP-s akkor meg ott az erős hitelesítés új beállításainak is meg kell lenni.[ Szerkesztve ]
-
darvex12
csendes tag
Sziasztok!Mit csináljak olyankor ha eladtam valamit (baráti módban) és a srác kért refound mert bekamuzta paypalnak hogy nem is ő küldte...
Indok:
A vevő bejelentette, hogy valaki az ő engedélye nélkül adta fel a megrendelést. Az eset lezárásáig a tranzakció összegét visszatartjuk.Nem nagyon tudok hozzászólni se semmi de ismerem paypal hogy úgy is neki fogják visszaadni..
mit csináljak ilyenkor?(-300 usd-be lett emiatt a paypal. Mennyi időm van ezt feltölteni?[ Szerkesztve ]
-
darvex12
csendes tag
Paypal egyenlegről,Baráti és családi módban,Nem tudom pontosan honnan.Igen ez egy virtuális program volt.
Azt hittem a családi+baráti mód az biztonságos.. és nem lehet visszaigényelni sehogy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz darvex12 #42484 üzenetére
Hát, az is gond hogy mivel ez kereskedelmi tranzakció volt és azt nem lehet ilyen módon kifizetni az illető felnyomott a PayPal-nál a szabályszegés miatt, ráadásul még azt is bekamuzta hogy nem ő kezdeményezte, ebből te csak rosszul jöhetsz ki. Nem igazán van ötletem a megoldásra.
-
darvex12
csendes tag
Rendben, köszönöm!
-
darvex12
csendes tag
Még esetleg annyi hogy mennyi időm van a paypal mínusz egyenleget befizetni a paypalnak?
-
darvex12
csendes tag
Rendben köszi!
-
pictigjis
senior tag
válasz darvex12 #42487 üzenetére
egyszer engem is megszivattak, mondjuk az volt az utolso alkalom is, soha tobbet nem adtam el semmit paypallel. nem is ertem, miert hasznaljak ezt erre az emberek. lehuzas
tiszta szerencse, hogy azonnal elutaltam rola a penzt, igy csak minuszos lett a szamla. azota nem leptem be, talan egyszer emailben probalkozott valami litvan behajto, de az is spambe ment igy jartal, egy fillert ne fizess nekik. azert huzzak azt a gusztustalan sok profitot a valtasokon es az eladoi jutalekokon, hogy ezeket rohogve fizettessek ki a tobbi userrel
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pictigjis #42490 üzenetére
De lényegében nálad sem a PayPal volt aki átvágott, szóval azért azt nem kellene figyelmen kívül hagyni. A problémádat a vevőd okozta. A szerződési feltételek meg egyértelműek a vásárlói védelemre és az eladói védelemre is. Az hogy ezzel valaki visszaél sajnos előfordul.
[ Szerkesztve ]
-
nutella1
őstag
Ha telefonszámot cseréltem, és már nincs meg a régi számom, hogyan lehet megváltoztatni paypal-on, mi a menete? Régóta nem használtam, és most nem tudok belépni a fiókomba.
https://erdélyízei.com
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Lejárt az OTP-s virtuális kártyám, szerettem volna hozáadni a PP számlához az újat. Telekód be van állítva már. De valamiért nem engedi - nem sikerült ellenőrizni, hogy én vagyok a kártya tulajdonosa.
Mobilon OTP Smartbankban jön az üzenet, hogy hagyjam jóvá - de mire jóváhagyom, már megjön a PP hibaüzenet és a Smartbankban is "Sikertelen tranzakció - Pillanatynilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük tranzakcióját ismételje meg később"Nálam van a hiba, vagy átmenetileg tényleg a bankrendszerrel?
szerk: emailben meg jön az üzenet a PP-tól, hogy sikeresen hozzáadtuk a kártyát, a fiókban azonban nincs hozzáadva. Kicsit káoszos ez most nekem
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42496 üzenetére
Teljesen új kártya, nem dátum frissítés? Van elérhető összeg a kártyán legalább 600 Ft mert annyi kell a kártyaszám ellenőrzéshez.
Sajnos az OTP túlbiztosítja, hiszen ez nem igazi vásárlás, amikor ellenőrzi a rendszer a bankszámlaszámot. A PP üzenet nincs szinkronban a ezzel a hitelesítés elmaradása dologgal. Amíg nem látod az oldalon a kártyát addig nincs hozzárendelve
Valójában amikor fizetsz a PayPal-al és a pénzt a bankkártyáról szedi nem kell ez az erős hitelesítés.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Köszönöm a gyors választ, segítséget!
Igen, egy virtuális (al)számla van, amihez január hónapban jár le a régi és szintúgy január hónapban kezd el élni az új virtuális kártya. Az új kártyának teljesen más a száma is.
És a jóváhagyásnál látom is, hogy PayPal, de 0 összeggel jelzi - és hiába hagyom jóvá, addigra (pillanatok alatt, szinte 0 várakozással) a PP felülete már jelzi, hogy nem sikerült. És aztán utána a Smartbank-os jóváhagyás után az OTP is sikertelen tranzakciónak jelzi.Várok egy picit, hátha tényleg csak a bankrendszerrel van valami, aztán du újra megpróbálom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!