-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
senior tag
megjegyzi, de ha itt kártyát cserél, az alapértelmezett még ezen a fülön is a paypal-váltás lesz az új kártyánál. szóval már az átállításkor nem szabad elfeledkezni erről a beállításról
egyébként felháborítóak a paypalnek ezek a kis "trükkjei", de főleg az, hogy simán csinálhatják
-
-
Van valakinek infója arról, hogy egy paypalon keresztül lebonyolított tranzakcióra kérhetek-e a bankomnál chargeback eljárást vagy ilyen esetben a paypaltól vonnák vissza a pénzt meg a költségeket?
Van egy vitás ügyem és szinte biztos, hogy ki fogok futni a paypal által adott 150 napos limitből így mire kiderülne, hogy megjavítják/kicserélik a terméket már nem leszek védve. -
-
őstag
Helló, végigolvastam az összefoglalót, de nem találtam a választ a kérdésemre. Engem az érdekelne hogy banki átutalás mikorra ér oda a paypal számlámra, mert már vagy fél órája elküldtem a pénzt a felajánlott UniCredit-es számla számra, de ha megnézem itt akkor ugyanúgy azt látom hogy semmi nem érkezett. Időközben viszont olvastam hogy az összefoglaló tartalmaz egy gyorsküldés nevű lehetőséget is,azzal meg az a gondom hogy a már meglévő utalást nem akarom leállítani , és esetleg duplán elküldeni a pénzt.
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
pictigjis
senior tag
válasz DrTechnoid #42705 üzenetére
de az ugye megvan, hogy a paypalnek kuldott utalas az nem azonnali utalas? az lehet, hogy az unicredites gyujtoszamlan mar ott van, de azt fel is kell am dolgozni...
-
Topikgazda
válasz DrTechnoid #42705 üzenetére
Ahogy pictigjis is írja a te bankodból az Unicredit számlára átkerül a pénz azonnal, mivel ezek az azonnali utalási rendszerben vannak. Viszont a pénz lekömyvelése az egyenlegre az már Paypal munkafolyamat.
Ahogy az utalási adatos képernyő is írja 1-2 nap és ahogy én írom Az utalás után a pénz megjelenése az egyenlegen 1-3 munkanap. -
őstag
-
Gazs
tag
Sziasztok!
Van egy OTP mastercard debit bankkártyám, és mióta ez az új azonosítási rendszer van azóta nem tudok csomó helyen fizetni vele, és paypal-hoz se tudom hozzáadni, így ebay-en se tudok vele vásárolni.
Ezt irja amikor csatolni akarom paypal-hoz a kártyámat :
A(z) Mastercard Standard kartya Bankkártya •••• kártyát eltávolítottuk számlájáról.
Nem tudtuk megerősíteni, hogy Ön a kártya tulajdonosa. Vegye fel a kapcsolatot a kártyakibocsátóval, vagy társítson másik kártyát.Esetleg valami ötletet vagy módszert vagy valamit tudtok mondani?
Előre is köszönöm a segítséget ! -
Rocso666
csendes tag
Üdv.
Visszatérítést igényeltem , amit egy email szerint meg is kaptam. Viszont a pénzt nem látom a számlámon.
A PayPal fiók neve , és a bankkártya tulajdonos neve nem egyezik. Jól sejtem , hogy ez miatt nem érkezett meg a pénz ?
Ilyenkor mi történik az adott összeggel , visszakerül a feladóhoz vagy a PayPall egyenlegemhez adják hozzá ? 🤡 -
Topikgazda
válasz Rocso666 #42710 üzenetére
Ha bankkártyával fizettél eredetileg és az adott vásárlás árának a visszatérítése akkor a pénz megy vissza arra bankszámlára amelyhez tartozik az a bankkártya, a nevekre nincs szükség.
Azt írja a Paypal hogy az xxxx számú bankkártyára továbbítva, de azt úgy kell érteni ahogy az előbb írtam. Amikortól látod a PayPal könyvelésben azután 2-5 munkanap és a bankod jóváírja. -
Topikgazda
Én nem tudok, már leírtam hogy mi a probléma az OTP hitelesítésénél. Neki kezdesz úgy hogy aktív a bankkártya és van rajta elérhető legalább 600 Ft.
A gond az amikor beírtad az adatokat és elmented történik egy kártya ellenőrzés 0 vagy 1 $ összegű fizetési igényléssel, erre a banknak első lépésként válaszolni kell hogy ez a kártya érvényes és van elegendő pénz.
Ha ez a visszaigazolás megérkezik akkor a kártya adatai jól lettek megadva és a kártyás fizetés második lépése, a tényleges vásárlás adat elküldése nem történik meg, sztornózva lesz. No ezt a folyamatot nem kezeli le rendesen az OTP rendszere, az első lépést tekinti tényleges vásárlásnak és erre küldené a kódot, holott ez még nem az viszont, nem jelez vissza hogy a kártya érvényes, használható fizetésre, mert ez nem a tényleges vásárlási adat, hanem az előzetes "érdeklődés".
Az OTP rendszerét kellene finomhangolni. -
Rocso666
csendes tag
A PayPal könyvelés az a "tevékenység" ? Mert ott írja nekem hogy "visszatérített" az összeg.
Elméletileg akkor még benne vagyok a 2-5 munkanapban ( tegnap 19:30 küldték) Ebben az esetben megnyugodtam
Viszont most nézem a böngészős oldalt ( eddig az aplikációt használtam , ott semmit nem jelzett) és ott jelzi , hogy korlátozva van a fiókom.
A "milyen hatással van a számlámra" menüpontba a PayPal számla lezárása mellett van egy "X" . Ez befolyásolhatja azt hogy a pénz megérkezzen
Köszönöm. -
Topikgazda
válasz Rocso666 #42713 üzenetére
Hát nem tudom, a PayPal számla lezárást elindítottad? Mivel 60 nap a kifutása ha nincs pénz mozgás, de ha ez alatt az idő alatt érkezik pénz azt valahogy eljuttatják hozzád.
Azt ellenőrizd már el hogy tényleg van utalás a bankkártyára való továbbításra ha a refund tételsorra kattintasz, mert akkor azt tovább küldték. Az hogy korlátozva van a fiók lehet a zárási kérelem miatt vagy más okból, azt is célszerű lenne kideríteni.[ Szerkesztve ]
-
Rocso666
csendes tag
Nem indítottam el a számla lezárást. Nem is nagyon szoktam belépni a PayPal-ba.
A korlátozás szerintem az adatok hiányossága miatt van , mert kéri a címem és a személyazonosságot igazoló dokumentumokat.
A tevékenységeknél meg az alábbiakat írja :
- Visszatérítve ide : xxxxx végződő Visa bankkártya 21.000 ft
"A következő tétel fog szerepelni a számlakivonaton (Playstation PayPal)
- Tranzakcióazonosító:
Xxxxxxxxxxxxxxx
- Eladó adatai : Sony Interactive Entertainment-Visszatérítés részletei :
Visszatérítés végösszege (adóval és szállítási költségekkel együtt) 21.000ft -
Topikgazda
válasz Rocso666 #42715 üzenetére
Pár napon belül kiderül hogy tovább ment a pénz vagy be kell küldeni az okmányok képeit, attól függ hogy melyik volt előbb. Mivel változtak a feltételek biztos nem vagyok benne, de annyit tudok hogy pénzt nem küldhetnél, de ez nem olyan pénzfogadás, továbbítás amit eddig korlátoztak volna.
-
Chrystall
senior tag
Emberek! Az mitől lehet, hogy tavaly lejárt a kártyám, ami PayPalnál is volt regisztrálva, küldték az újat (a szám maradt, a hátulján a kód ugyebár változott), és nem birom frissíteni. Kitöröltem, és mostmár hozzáadni se birom. 13 évig volt beregisztrálva ez a kártyám PayPal-ra, és most nem működik. Azt írták hogy vagy azért, mert más accounthoz is használom ezt, vagy a bank tesz neki keresztbe. De hülyeség, mert amint megnyomom a Submit gombot, kiírja, hogy nem fogadja el a rendszerük. El se jut addig a dolog hogy kiküldje az adatot. Látszik, mert ha másik kártyámat adom meg, akkor töltöget utána meg gondolkozik, aztán jön a telefonos megerősítő ablak. Ennél szó nincs ilyenről. Azonnal rejecteli. Más accountom meg nincs, csak ez az egy.
Erstebank Wizzari kártya amúgy, Mastercard. De most próbáltam másik Mastercardot, Budapestbankos, azt meg viszi.
-
Topikgazda
válasz Chrystall #42717 üzenetére
Amikor frissíteni akartad akkor aktív volt a kártya és volt elérhető 600 Ft összeg "rajta"? És ez jól gondolom egy hitelkártya? A banknál minden rendben ezzel a kártyával?
Ezt a PayPal írta? Azt írták hogy vagy azért, mert más accounthoz is használom ezt, vagy a bank tesz neki keresztbe.
Ha ragaszkodsz hogy ezt a kártyát használd akkor lehet jelezni a PayPal-nak aztán vagy hozzá tudod adni vagy megírják hogy miért nem vagy azt hogy részükről nincs akadálya.[ Szerkesztve ]
-
Chrystall
senior tag
-
Topikgazda
válasz Chrystall #42719 üzenetére
Én az Erste virtuális Visa kártyáját javasolnám, kedvezőbb a deviza elszámolás mint a Mastercard kártyának, olcsóbb is és nem kell arra figyelni hogy a havi fordulónapnál a késleltetett elszámolás bekavarhat, persze ha adtál meg vásárlási kedvezmény kategóriát és abba az Internetes vásárlások is beleszámolnak és jól könyvelik az enyhíti a rosszabb elszámolási deviza árfolyam használatát.
-
chemand
tag
Be tudok olyat állítani, hogy vásárláskor megerősítést kérjen a paypal (pl. sms-ben küldjön kódot) bocs, ha értetlenkedek, de Ti hogyan teszitek még biztonságosabbá a vásárlásaitokat?
Szeretném biztonságosabbá tenni a vásárlásaim folyamatát, beléptem a fiókomba, találtam egy Biztonság menüpontot, de egyszerűen nem tudok belépni, állandóan a Sajnáljuk.
Kérését nem tudtuk feldolgozni. Próbálja újra később. üzenet fogad.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chemand #42721 üzenetére
A belépési védelem van biztosítva, vagy sms kód küldése vagy valamelyik hitelesítő alkalmazás használata, egyébként meg a kártyakibocsájtó védelmi rendszere.
Lásd Összefoglaló, 2. PayPal fiók belépési védelmének módszere.
Ha ezt látod a Sajnáljuk. Kérését nem tudtuk feldolgozni. Próbálja újra később akkor a következő lépéseket tegyed most, mert frissítettek.
Állítsd át a nyelvet magyarról angolra (ez már ki javítja általában ezt a hibát, rossz a magyarra fordított oldal) lépj ki, töröld a böngészőből a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat mert a frissítés miatt ez már nincs szinkronban a mostani PayPal oldalakkal.
Most próbáltam ki nekem is az a szöveg jött de most ez látható az előbb leírt beállítások után:A 2-step verification sorban a Set Up amire szükséged van.
[ Szerkesztve ]
-
esde
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nemrég indítottam egy dropshipping webshopot, Aliexpresses termékekkel.
Volt egy vásárló a mai nap, viszont az összeghez nem férek hozzá "FELFÜGGESZTVE".
Nyomkövetési számot meg lehet adni, de aliexpressen olyan shipping módot választottam ahol nincs nyomon követés. Beállítottam így a követés nélkülire a paypalon, de ezt írja utána: "A szállítási adatokat nemrég frissítette. A kiszállítástól számított egy napon belül hozzájut pénzéhez." Ha nincs nyomkövetési szám, honnan tudja mikor érkezik meg a csomag? Egyátalán így okés lesz a dolog és hozzájutok valamikor a pénzhez? Kb. mennyi időre kell számítani? Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Biztos jó a fordítás? A kiszállítás szó nem azonos a kézbesített szóval. Állítsd át angolra és az alapján el lehet dönteni hogy mire gondoltak.Csak úgy a vakvilágba feladva, még egy küldemény azonosítód sincs? Legalább azt meg kéne osztani a vevővel az AliExpress-en és a PayPal-on is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Minden csomagnak van küldeményazonosítója, ami lehet nyomkövetési szám is, te kaptál már az AliExpress-től úgy csomagot hogy nem volt száma? Ha lesz akkor beírod, aztán a vevő leigazolja hogy megkapta. Vagy nem igazolja akkor meg majd a rendszer igazolja.
Mennyire megbízható az aki neked biztosítja a termékeket?[ Szerkesztve ]
-
esde
tag
Megbízható a feedbackek alapján aliexpressen a store ahonnan rendeltem. Volt már szerintem mikor Aliról úgy rendeltem hogy nem volt semmilyen nyomkövetési lehetőség. És elvileg ez is olyan lesz. Majd kiderül. De ha nincs nyomkövetés, akkor mi lehet a vége ennek? Nincs összeköttetésben alival a paypal hogy tudja hogy mikor zárult le a védelmi idő. A vásárló meg kétlem hogy bármilyen visszaigazolást adna paypalon.
Ráadásul ez konkrétan több termék, és egy nyomkövetési lehetőséget lehet adni paypalon. De gondolom elég csak az egyiknek megadni.[ Szerkesztve ]
-
Ala
tag
Sziasztok!
Kerestem de nem találtam a választ (lehet, hogy csak én kerestem rosszul )Ha PayPal-lel fizetek és szeretném a vásárlás számláját a vállalkozásomban felhasználni, akkor hol tudom a számlát lekérni? A PayPal rendszerében, vagy attól, akitől vásároltam? Ha a PayPal rendszerében, akkor hol? Ha ilyet szeretnék, akkor mindenképpen üzletivé kell alapítanom a fiókomat?
Igen, tényleg zöldfülű vagyok, légyszi ne kövezzetek megA segítséget előre is köszönöm!
-
Topikgazda
Akitől vásárolsz az állíthat ki számlát. Van ilyen lehetősége az eladóknak a PayPal-on is, illetve az adott ország számlázási szabályai alapján adhat számlát. Persze általában a magánszemélyeknek ha eladnak valamit sehol nem kell számlát adniuk, jellemzően az üzleti eladók szoktak.
Ha ilyen igényed van azt előtte meg kell beszélni, mert nem biztos hogy automatikusan fogsz kapni.
Az hogy ezeket miként fogadják el nálunk azt a könyvelődnek tudni kellene.
És magánszemély nem igazán vásárolhat a vállalkozásnak, a vállalkozás nevében kellene vásárolni, ahhoz pedig üzleti fiók kellene a vállalkozásnak a PayPal-on, hogy teljesüljenek a könyvelésre vonatkozó szabályok. Az egyéni vállalkozó az nem magánszemély ebben a tekintetben.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok! Új hónap, most már biztosan lejárt a régi virtuális OTP-kártyám, gondoltam megpróbálom akkor az egyetlent csatolni, ami megmaradt.
Nem sikerült, mindent kitöltöttem, emailben jön a megerősítés, hogy sikeres csatolás, de ennek fele se igaz, mert a felületen válaszként ezt kapom: "A kártyát jelenleg nem tudjuk társítani Nem tudtuk adatait megerősíteni a(z) master_card kibocsátóval. Próbálja újra később."
Csekkoltam, van beállítva: telekód és a az appban semmiféle tranzakció ellenőrzés nincs, így visszaigazolni sem tudok semmit.
Vegyem fel a kapcsolatot a PP-al, vagy valakinek működött már a dolog? -
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42735 üzenetére
Felveheted a kapcsolatot, de még mindig OTP probléma. Még a múlt héten is azt olvastam hogy vannak gondok náluk mert az ügyfeleik nem igényeltek új kódokat meg valamiket.
Fel lehetne venni a kapcsolatot az OTP-vel és azt amit itt leírtam folyamatot elmondani nekik és kérni hogy ezt figyelembe véve próbáljanak már meg valamit kitalálni.
Gondolom tényleg aktív, engedélyezve minden fizetési téma és volt is pénz rajta.
Annyit még megtehetnél hogy ne magyar nyelven használod a PayPal-t, mert most is volt gond azzal hogy nem volt a 2 lépcsős belépési védelem elérhető amikor magyar nyelvű volt a felület., de ennek kicsi az esélye, inkább az OTP lesz a gond.Ebből alább előkerült valami amikor csináltad?
Némi változás a bankkártya hozzáadásnál.
Angol nyelvű felületet használom, nem a magyart!
Most adtam hozzá egy Mastercard kártyát a PayPal fiókomhoz. Miután megadtam az adatokat, jött a MC jóváhagyást kérő ablaka ahol SMS-t kellet kérnem a regisztrált telefonszámomra.
Megjött a hat számjegyű kód, azt beírva feladott egy listát hogy válasszam ki a tranzakciókból azt amit ezzel a kártyával fizettem.
Mivel erre nem számoltam igen csak gondolkodnom kellett hogy ugyan melyik lehet az, mert egy 2019 szept 27.-i vásárlást találtak, a többi valami más volt, amit nem én vásároltam, random adat lehetett.
Ha valaki kártyát ad hozzá előtte nézzen rá a kártyával végzett tranzakciókra, legyen aktív a kártya minimum 600 Ft-al, legyen pontos a telefonszáma és várja a két jóváhagyási képernyőt[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Hálás köszönet, V/!
Átváltottam angol nyelvre, és a listában máris láttam a korábban hozzáadott (de meg nem erősített) webkártyát! Rámentem, hogy confirm, beírtam a CVC-t (nem a telekódot), és kaptam az értesítést mindjárt a telefonra Smartbankba, hogy van elfogadásra váró tranzakció, 0 USD. Rányomtam, és most már azt jelzi a PayPal, hogy sikeres azonosítás, már használhatom a kártyát.
Hurrá - bár nem vont le pénzt, de gondolom akkor ez így rendben van már!
A múltkor a PayPal fizetés gomb létrehozásával jártam ugyanígy, hogy a magyar nyelv volt a ludas, és csak angol felületen tudtam létrehozni ilyen gombot, a magyar nem töltött be egyáltalán.Hálás köszönet - remélem, másnak is sikerül majd!
(Egyébként az még nem világos, hogy mikor kel la CVC-t beírni, és mikor kérheti a telekódot?)[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
Üdv!
Regisztráltam végre egy PayPal fiókot, a külföldi vásárlásokhoz járó plusz védelem miatt, és hozzárendeltem egy forint alapú virtuális Mastercardot. Elneveztem és beállítottam elsődleges kártyának. Elolvastam az összefoglalót, de lenne pár kérdésem:
1. Hogy tudok pénzt rakni a PayPal fiókra? Olyan nincs hogy nem rakok rá, és a bankkártyához tartozó számlát automatikusan használja? Nem 1-3 munkanap múlva szeretném használni, hanem most.
2. Csak vásárlásnál fogom tudni beállítani, hogy a bankom intézze a deviza konverziót?
3. Ugyan a webkártyán csak célirányosan tartok pénzt, de elvileg Paypalon is lehet limitet állítani. Hol található a fizetési korlát?A segítséget, előre is köszönöm!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42738 üzenetére
Akkor most úgy tűnik hogy az OTP kijavította a hibát és aki megcsinálta náluk a szükséges beállításokat azoknál normálisan működik.
Viszont sajnos megint az jött elő hogy semmi értelme nem volt a PayPal magyar nyelvű felületnek, mert az érdemi részeknél hibásan működik, amikor változtatnak a rendszerben.
Így most már ha gond van a bankkártya, bankszámla hozzáadásnál, a regisztrációval üzleti fiók esetén akkor azzal kezdem hogy angol nyelvre állítás és újbóli belépés után próbálni. -
Topikgazda
válasz Redneck #42739 üzenetére
1. Ha van a bankkártyán pénz akkor azt fogja használni. Nem kell a PP egyenlegre pénzt tenni ilyen esetben, a bankkártya a pénzforrás.
2. Nem egészen, pénzküldésnél is lehet állítani, nem csak vásárlásnál, az változott hogy ezt a nem rendszeres levonás kivételével mindig a fizetés vagy a pénzküldés folyamatában kell beállítani, előre fix értékre nem lehet megadni.
3. Nem találkoztam ilyen limit állítással a PayPal-on az elmúlt évek alatt.A 2 lépcsős belépési védelmet azt állítsd be ha még nem tetted volna meg.
-
Redneck
veterán
1. Kiváló! Megijedtem hogy feleslegesen bonyolítja, az eddig gyors fizetési metódust.
2. Kár, de majd figyelek hogy ne a PayPal váltson.
3. A rendszer írta ki mikor a kártyát regisztráltam, csak ezért kérdeztem.Beállítottam, és átállítottam angolra a felületet. A magyaron, több funkció nem is működött...
Köszönöm szépen, a gyors segítséget!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz Redneck #42742 üzenetére
Megnéztem hogy van-e ilyen limit bevezetés, de nincs.
Nem a kártya megerősítésnél olvastál limit szöveget?
Want to use your PayPal account with no spending or withdrawal limits?
Confirm your card
Ha megerősíted a kártyát akkor a havi és éves bankszámládra törtnő kiküldési limit és az éves pénzforgalmi limit megszüntetésére utalnak -
Topikgazda
Mármint azt hogy meg kell a nyomkövetési számot, vagy azt hogy azután kapod meg a pénzt ha a vevő megkapta? Az AliExpress-nél mindig úgy van hogy az eladó nem kapja meg azonnal a pénzt. Az hogy a PayPal-on keresztül van kifizetve nem normál bankkártyával ezt szerintem nem befolyásolja.
Az eladói tevékenységhez a PayPal-on hozzátartozik hogy elküldi a terméket és megad egy nyomkövetési vagy küldemény azonosítót. -
esde
tag
Az, hogy azután kapom meg innentől kezdve csak a pénzt ha a vevő megkapta a csomagot.
De én nem Aliexpressen árulok. Ott persze hogy sokáig kellene rá várni, sőt nemrég én is refundoltam valamit hosszú idő után (gondolom visszatartja az ali sokáig) mert nem érkezett meg a csomag. Mint írtam különálló dropshipping webshopom van, ami annyit jelent hogy aliexpresses cuccok vannak fenn rajta némi haszonnal. Tehát ha valaki a webshopomban fizet paypal-on keresztül, akkor ott a paypalnak semmi köze nem lesz az aliexpresshez, se máshoz. Olvastam hogy valakinek 2-3 alkalommal volt ilyen, a többit megkapta egyből. Remélem nálam se lesz másképp.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...