-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz DamianB #36323 üzenetére
Nem írtál vissza de akkor ezzel nem lehet mit kezdeni. Köszönöm az eddigi segítséget
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
Topikgazda
válasz DamianB #36354 üzenetére
Ha nem találod a Resolution Center-ben ezt a vásárlást akkor nem igazán lehet vele mit kezdeni request indítás szempontjából.
Ma megnézve nekem 2018 december 9 az a időpont amire tudok az eBay-en requestet kezdeményezni, a december 8.-i vásárlásnál már a PayPal-ra irányít át.
A PayPal-on meg még egyszer keress már rá, főképernyő a belépés után bal oldalt alul a Resolve a problem in our Resolution Center (Probléma elhárítása a Vitarendezési központban) linkre kattintás, a megjelenő oldalon a Report a Problem gomb, állítsd át a Start dátumot hogy ez a vásárlás is beleessen.
Keresd meg, jelöld a rádió gombot és Continue gombra katt.
Ha náluk tudsz valamit indítani akkor ez jelenik meg:Ha csak ez jelenik meg: What type of issue would you like to report? I want to report unauthorized activity akkor annyi volt.
Mert ez nem a te problémádra vonatkozik, nem a nevedben vásároltak a fiókodból.
A szavaidból arra következtettem hogy eddig már eljutottál és ha nincs lehetőség akkor sajnos az "ügy" lezárva.[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Valamilyen GDPR baromság miatt nem találom egy kifizetés után se az e-mail címet vagy csak nagyon eldugták PayPal-ék?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Topikgazda
válasz Winner_hun #36356 üzenetére
Csak az az eBay nem adja át a PayPal-nak az e-mail címet 2018 júliustól. A normál pénzküldésnél megjegyzi a partnereket, de el is lehet menteni.
A számla történetben kell egy adott időszakra megadnod a lekérdezést, azt letöltöd és azután láthatod.
Activity, jobb oldalt Statements, Custom, Activity report-nál All transactions, dátum tartomány megadása, ha nem jó amit felajánl, a CSV maradjon majd Create report.Kell egy kis idő a létrehozásra majd ha kész akkor az Action oszlopban Download linkkel letölthető.
Azt Excelben megnyitva a To Email Address oszlop az akinek lett küldve a pénz.
Régebbi vásárlás eseté még van az a lehetőség, hogy a amit az Összefoglaló Tippek rövidennél a 2. PayPal direkt elérési linkek, ha a hagyományos oldalnál nem tudod elérni, nem megy az adott résznél a módosítás linkjei közül használod ezt A régi nézetű számlatörténet ott az adott vásárlásnál a Detail-nál esetleg látszik az e-mail cím.
[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36044 üzenetére
Gondoltam megosztom a tapasztalatomat:
Ahogy az előzményben írtam Február 17-én eszkaláltam PP felé egy vitát amire Március 22-ig kellett volna döntésnek születnie. Sajnos még mindig semmi, úgyhogy felhívtam őket pénteken, és telefonon elmondták 28-ig döntés születik. A háttérben mellesleg megy a PP és bolt között a levelezés, csak én ebből semmit nem láttam. Nem túl gyorsak, de remélem megéri várni és visszakapom végre a pénzem 4,5 hónap után.
Xiaomi Fan
-
z123456z
őstag
Sziasztok.
Olvastam az előzőt, de úgy mégis, Paypal általában meddig ül a reklamáció elbírálásán? Kihasználja a 30 napot? Nekem 10-e óta semmi, pedig azt hittem, hogy pikk-pakk. Gearbestes, meg nem érkezett csomag.
Köszi. -
Bec
tag
Az lehetséges hogy minden nap máshoz fut be a paypal belső levelezőjén folytatott beszélgetés? Megint napi szinten levelezem velük a jogosulatlanul eltűnt pénzügyemben és mindig más az aláírásban szereplő név,így minden nap értetlenkednek az ügyemmel kapcsolatban,vagy ez már direkt van ellenem.
pl. a mi nap kérdeztem tőlük hogy milyen posta címre küldhetem papíros formában az ügyem részletes leírását,(ászf. 12.1) majd a válasz "miben segíthetek?" -
Topikgazda
Az ügyfélszolgálaton többen és váltással dolgoznak, így lehetséges. Az Üzenetközponton keresztül mellékletben is el tudod küldeni elektronikusan, a postai út nagyon hosszú idő, nincs értelme. Azért értetlenkednek, mert a szerződési feltételek elején ott a postai cím is, de angolul kell írni.
Az 1.4 Az Önnel folytatott kommunikáció. utáni rész
1.5 A PayPalnak küldött értesítések. A PayPalnak a jelen Szerződéssel kapcsolatban küldött értesítéseket postai úton kell elküldenie a PayPal központi irodájának címére: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Attention: Legal Department, 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Értem köszönöm szépen az eddigi segítséget .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36359 üzenetére
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Most kaptam az alábbi levelet PP-tól.
"Megkaptuk a következő tranzakcióra vonatkozó reklamációját:#Adatok a tranzakcióról#
További információra van szükségünk
Kérjük, hogy 3 napon belül küldje el a reklamációt alátámasztó dokumentumokat és az egyéb releváns információkat. Ha nem kapjuk meg ezeket az adatokat, előfordulhat, hogy a vitarendezés során nem tudunk az Ön javára dönteni.Erősítse meg, hogy a probléma megoldásra került."
Ha belépek a vitaközpontba, csak egy válasz gomb van, ahol tudok csatolmányokat is hozzáadni, de sehol nem írják, hogy pontosan mit is kellene feltöltenem.
Xiaomi Fan
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #36365 üzenetére
reklamációt alátámasztó dokumentumokat
Nem az érdekli őket hogy hol tűnt el a csomag, hanem az hogy te kifizetted és nem került számodra kézbesítésre.
Bizonyítani kell hogy te megvásároltad, a GB szerződési feltételei szerint még a szállítási biztosítást is kifizetted, ami előfeltétele a teljes refundnak, ennek ellenére nem hajlandók a pénzt visszaadni, semmiféle kártérítésre nem hajlandóak.[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
Igen, ezt olvastam, de mivel támasztom alá, hogy a megrendelt termék nem érkezett meg?
Nyomkövetési számot már az elején leírtam, eladó is megadta.
DHL még csak nem is válaszolt a levelemre, a magyar Postának pedig nem írtam, mivel hozzájuk nem érkezett be. (Feucht)[ Szerkesztve ]
Xiaomi Fan
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #36367 üzenetére
Ne a számod írd le, kép a nyomkövetésről, ahol ugye az látszik hogy nem lett delivered állapot. Nem várjuk el hogy külön nézegessék a nyomkövetési számot, még olyat láthatnak hogy megkaptad.
A GB válasza az ott indított reklamációra. A fizetési igazolás.
Elméletben a GB szerződési feltétek szerint nem jár pénz, de a PayPal dönthet a te javadra, ezért érdemes beküldeni ezeket, még akkor is ha már egy részét beküldted.
Utalhatsz arra hogy az a kikötés hogy csak szállítási biztosítás fizetés esetén térítik az elvesztéskor a vételárat az nem egészen tisztességes.[ Szerkesztve ]
-
India
aktív tag
Sziasztok!
Kaptam egy full Refundot csutortokon , be is zartam reklamaciot , de meg nem latom a szamlan , Függő visszateritett ir .
Varhato vagy ilyenkor mi van? Koszonom
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Utalhatsz arra hogy az a kikötés hogy csak szállítási biztosítás fizetés esetén térítik az elvesztéskor a vételárat az nem egészen tisztességes.
ez nem "nem egészen tisztességes", hanem konkrétan senkit sem érdekel
ha nincs nyomkövetés, pénzt visszaadja a pp, ennyicryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz LuckyL #36371 üzenetére
A Gearbest szerződési feltétel, amely szerint nem jár refund ha nincs szállítási biztosítás. A PayPal vizsgálja azt is, hogy az adott kereskedőnél milyen szabályozás van a refundra.
Volt aki nem kapott semmit emiatt.
Jelen esetben van nyomkövetés, csak az elvesztés miatt nem lett kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LuckyL #36374 üzenetére
Rendben, miután az első ilyen problémánál egy fillért sem kaptam vissza, azután mindig kifizettem a szállítási biztosítást. Az elmélet az amit te írsz és legtöbb esetben úgy is van.
A Gearbest esetén ennek az értelmezése a gond:
13.6/d: A PayPal többek között a következőket kérheti és írhatja elő:hogy a fizetést fogadó fél a PayPal számára időben nyújtson be bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy kiszállította a vásárlónak a vásárlás tárgyát képező terméket/elvégezte a vásárlónál a vásárlás tárgyát képező szolgáltatást, még abban az esetben is, ha a vásárlásra a 13.4.a. szakasz értelmében nem érvényes a PayPal-vásárlói védelem. Ha a fizetést fogadó fél nem nyújtja be időben az ilyen bizonyítékokat, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni. Ha a fizetést fogadó fél időben benyújtja az erre vonatkozó bizonyítékát, a PayPal jogosult akkor is a fizetést fogadó fél javára dönteni, ha a vásárló azt állítja, hogy nem kapta meg a vásárlás tárgyát képező terméket/szolgáltatást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Majd megy a bankkártyád mögötti számládra a pénz automatikusan, itt azért lehet függőben mert aki visszaküldte, az nem a PayPal egyenlegéről, a hozzárendelt bankkártyájáról, hanem mondjuk a bankszámlájáról vagy csekkről küldi a pénzt és annak kell némi idő hogy a PayPal számlájára kerüljön, ah megérkezik rögtön megy tovább.
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Végre feloldották,és közölték velem,hogy ha továbbra is így kapok pénzt,az szabálysértés,és le fogják vonni tőlem a jutalékukat,és újra kapok korlátozást.
Megértem,hogy pénzt akarnak,de összevissza idén volt max 20 kapott tranzakcióm,barátoktól,meg innen hardverről.
Mind hatalmas pár ezer Ft-ok.
Nem olvastam el,hogy ez valóban szabályba ütközik-e,de akkor is így ez elég visszataszító az oldal hozzáállása.Avatar
-
Topikgazda
Ha családtagnak, barátnak akarsz küldeni pénzt. (Sending to a friend vagy Pénzküldés ismerősnek) a küldésért akkor senkinek sem kell fizetni, de ezt a módot valaminek az eladása utáni pénzfogadásra használni nem engedélyezett. Szerződési feltételeket sérted meg vele.
Paying for an item or service vagy Termék vagy szolgáltatás kifizetése esetén aki kapja a pénzt annak kell jutalékot fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
üdv
uplayról vettem paypalon keresztül egy játékot, az uplay-en azt írta 47.99euro adókkal együtt, (megnéztem az 15.192ft, de a paypal 16ezret vont le.
valamit át kéne állitani paypalon?
vagy miért lehet ez?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Topikgazda
válasz flash- #36383 üzenetére
Kártya volt a fizetési forrás?
Melyik banknál, milyen kártyához nézted a devizás kártya fizetés elszámolási árfolyamát?
De az még most egy zárolt tételere vonatkozik, majd később lesz levonva az akkori árfolyamon.
Kivéve ha a PayPal-on a kártyánál nem állítottad át a banki váltásra, mert akkor a PayPal árfolyammal számoltak és akkor persze forint terhelést kap a bankod és most a 47.99 € az 16002 Ft-al ment a bankodba.A váltás átállítása az Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva olvasható.
Amikor fizetéskor forint összeget ajánl fel a PayPal fizetési kliens akkor nincs banki váltásra átállítva, mert akkor a 47.99 €-ot írja, mint levonandó összeg, ekkor még átállítható ott is, ha em korlátozott formátumú a fizetési kliens.
-
Topikgazda
Hogy egyértelmű legyen amire gondoltak:
A4.1 A „Kereskedelmi Tranzakció” az a kifizetés, amelynek során a Felhasználó árucikkek és szolgáltatások vásárlására, bármilyen más típusú kereskedelmi célú tranzakció kerül végrehajtásra, vagy kifizetés fogadására kerül sor a PayPal „Pénz igénylése” funkciójának segítségével.A4.2 A „Személyes Tranzakció” az a kifizetés, amelynek során Ön pénzt küld (a „Pénz küldése” művelet „Barátok és család” lapfüléről) vagy pénzt fogad a PayPal-számláján barátaitól vagy családjától, anélkül, hogy a pénz mögött Kereskedelmi Tranzakció állna (vagyis a kifizetés nem szolgálja termékek vagy szolgáltatások megvásárlását, sem más kereskedelmi tranzakciók végrehajtását).
Amennyiben Ön Kereskedelmi Tranzakciót hajt végre (például termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít), akkor nem kérheti, hogy a vásárló Személyes Tranzakción keresztül küldjön pénzt a vásárlásértÉs ezt is figyelembe kell venni: A4.2.1 egyes országokból nem engedélyezett a Személyes Tranzakcióval való pénzküldés (ezek közé tartozik Kína és (bizonyos esetekre vonatkozóan) Németország is);
Hogy mi lenne Németország viszonylatában a "bizonyos esetekre vonatkozóan" dolog, no azt én nem találtam meg.[ Szerkesztve ]
-
vesir
tag
Ezzel mit lehet kezdeni? Simán EUR-t akartam átváltani HUF-ra, mint már számtalanszor. Ilyen üzenetet még sosem kaptam.
Update: azóta megjavult. Mi lehetett ez?
[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36359 üzenetére
Update: Ma megjött a levél PayPal-től, visszakaptam a teljes vételárat! (Biztosítást nem kötöttem GearBesten, viszont másnak azt javaslom, ha onnan rendelne nagyobb összegben, akkor kössön rá - én többet biztos nem rendelek tőlük nagy értékű dolgot)
Köszönöm még egyszer az itt kapott segítséget!
Xiaomi Fan
-
őstag
-
Most néztem a maileket és láttam hogy vásár'tak tőlem, fel is mentem Paypalra, hogy csekkoljam kinek és hová kellene küldeni a terméket ekkor ez fogadott:
Ezmiez?A pénz egyébként beérkezett. Ebay jutalékokat mikor levette hó közepén még akkor is pluszban voltam szóval nem igazán értem mi lehet a gond...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
flash-
veterán
-
Topikgazda
-
LámaZ
addikt
Töröltem véletlenül a bankszámlámat a PayPal fiókomból, és az istenek sem tudom újból felvenni.
„We were unable to process your bank account information at this time. We apologize for the inconvenience. Please try again at a later date.”
Egyszerűen nem értem mi az anyjuk kínja van, mert nem ad egyéb hibaüzenetet.
A bankszámlaszám ugye 3×8 karakter lehet (maximum 24 kar.), a szokásos kötőjeleket kiszedtem, hogy átmenjen.
Egyszerűbb lenne, ha - európaiaknál - az IBAN-számot kérné be, de az a kötelező országkóddal együtt 28 karakter.
A családnevemet ékezetes betűkkel már beírja, az utónevem is tartalmaz ékezetes betűket, azt beírtam úgyis, hogy ékezetek nélkül, de akkor sem megy.
Most írtam nekik panaszt, amit majd gondolom egy-két hét múlva fognak megválaszolni.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
Oliverda
félisten
Nyugi, nem veled van a gond. A PayPal ezzel a kamu hibaüzenettel nehezíti, hogy bankszámlád adj a fiókodhoz, ergo ki tudd venni a pénzedet a rendszerükből. Lesz pár köröd a minősíthetetlen ügyfélszolgálatukkal mire nagy kegyesen visszateszik neked.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
Írj nekik, segítenek. Üzenetközponton keresztül írj ez a téma:
Erre jön egy e-mail az általános válaszokkal és utalás benne, hogy erre az e-mailre válaszul írjuk meg a problémát, ha nem találtunk megfelelő választ.
If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Leírod ugyanazt vagy bővebben.
Ezután az üzenő falon keresztül megy az eszmecsere.
Kapsz e-mailt hogy van új üzenet, belépsz, az üzenőfalon megnézed és ott a reply-vel válaszolsz, ha kell.Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése
[ Szerkesztve ]
-
LámaZ
addikt
Rövidre zártam a dolgot.
Kértem minden pénzem átutalását a bakszámlámra, amely most inaktív, de egyszer már le lett ellenőrizve, majd a Paypal fiókom törlését. (Ezt annál is inkább kértem, mert legutóbb küldött valaki nekem pénzt, és 5,5%-os jutalékot vontak le. Ez már rablás! Sok más online fizetési szolgáltató van, minek maradnék náluk? Az Aliexpress-en nem is lehet már velük fizetni.)A válaszuk az, hogy hívjam fel őket telefonon, mert ezt csak személyesen lehet elintézni.
Én erre megadtam egy mobiltelefonszámot, hogy hívjanak fel ők, hisz náluk van a hiba, miért fizessek én a telefonhívásért. Most itt állunk.Legyen minden jó!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!